Inb4 troll?
1. Spelade du BC2 när det släpptes? Där kan vi snacke mer obalans.
2. Den enda dåliga banan är som du skriver senare Metro conquest 64, men det är mest ett misstag från DICEs sida att man ens kan välja den som 64-spelar bana, verkligen inte gjord för det... Testat med 24 spelare?
3. Alla spellägen finns på alla banor, även om vi bara räknar med Rush och Conquest är det i min mening 18 rätt unika banor + Back to karkand kommer snart?
4. Vad vill du ha mer för game modes då? Eller menar du att alla är dåliga? Conquest med?
5. Tycker jag är gött för att kunna experimentera och anpassa vapenkombo efter situation. Det är dock lite omständigt att man inte kan ha till exempel 5 färdiga kits för varje klass, skulle underlätta.
Du skriver att Tanks är snabbaste vägen till mest K/D... Ja, på de banor som endast har 1 tank per lag skulle detta kunna stämma, om man är bra på att köra (vilket inte alla är) så jag skulle verkligen inte kalla det obalanserat. Btw, sluta ockuppera min stridsvagn! Ò.ó
2.alla banor har dålig design är pyttesmå och alla objectives är täta intill varandra
3.conquest är det enda spelbara läget just nu
spelet är väldigt obalanserat
så dem bitarna håller jag med om
sen bryr jag mig inte så mycket om kd i battlefield spel utan WL