Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

Øresundsbron

Græs

Permalänk
Medlem

Isen kändes stabil idag

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag, är väl inte så jätte mycket "vinter" stuk i det hela men jag tycker den blev rätt skön

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Redhawks. Hyffsat nöjd med bilden med tanke på omständigheterna, dåligt ljus, mycket rörelse, långt bort.

Permalänk

Downtown Mexico. En bild som jag tog i Tulum i Mexiko under min Mexiko-resa i December.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN SNÖ! Tog tillfället i akt och stressade flickvännen till att lägga en schysst make så man fick dra av några bilder i skogen!

Resultat:

Permalänk
Skrivet av nae0:

ÄNTLIGEN SNÖ! Tog tillfället i akt och stressade flickvännen till att lägga en schysst make så man fick dra av några bilder i skogen!

Snygga bilder

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk
Medlem

Låter DeviantART ta hand om mina bilder som jag la upp idag
http://kenixi.deviantart.com/gallery/ 3 st bilder men om det blir lite minus här igen så ska jag fixa mera

Permalänk
Inaktiv

Fina bilder, gillar du sallad?

Permalänk

Liten ödla fotad i närheten av maya-ruinerna i Tulum, Mexico.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186175:

Vad är det för hund?=)

Finsk lapphund

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

inte så Juligt men bättre än Polsk höstväder (Regn och ingen snö )

Dangerous Red, Photographer Emil by imaginize.net, on Flickr

A Breeze,Photographer Emil by imaginize.net, on Flickr

Permalänk
Medlem

Även om detta är inomhus så tro mig det finns gott om snö här uppe i luleå

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Första systemkamera, i brist på snö så provade jag ta på något inomhus istället, han är så dammig bara

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Första systemkamera, i brist på snö så provade jag ta på något inomhus istället, han är så dammig bara

http://img843.imageshack.us/img843/4160/catblck1920.jpg

Är den uppstoppad? Hur f*n får du den att vara så still

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Har inte några klockrena bilder på lager men här är en jul/vinter bild från inomhus på en orkidé som äntligen efter 6 månader blommande lagom till jul.

/Fredrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Ser ut som en gammal kisse som resonerar som: Suck!!! Aja ta den där jä.la bilden så jag kan få sova sedan Ser gosig ut

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

inte så svårt att ta kort på katter^^ dom ligger ju still en hel del om dagarna:)

om inte så får man ha tålamod, dom stannar nångång

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

inte så svårt att ta kort på katter^^ dom ligger ju still en hel del om dagarna:)

om inte så får man ha tålamod, dom stannar nångång

http://i144.photobucket.com/albums/r163/_Andyah_/blandat/Shiv...

Dom ligger still nästan hela dagen. Mina är dock fullt medvetna om vad kameran är för något, och vägrar fastna på bild. Då är det ständig rörelse på dom

Edit: Om man inte distraherar dom med bacon.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

från ca en vecka sedan i Gdansk

Digg up, Photographer Emil by imaginize.net, on Flickr

Cross between heaven and earth by imaginize.net, on Flickr

Resting place, Photographer Emil by imaginize.net, on Flickr

Used up, Photographer Emil by imaginize.net, on Flickr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem

Oj, vad är det som brinner?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av xion_drifter:

Oj, vad är det som brinner?

Mindre industrihall, plastkomponenter, textilier och sånt.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingFinn:

Mindre industrihall, plastkomponenter, textilier och sånt.

Aha..

----

Enda jag har åstadkommit den här vintern.
Synd att jag inte hann fota månen när det såg ut som att den brann
Vad tycks? Bra eller anus?

DSC_5395 - redigerad by Linussj, on Flickr

Visa signatur
Permalänk
Medlem

I brist på annat så gjorde jag denna bilden.

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

Vintern lyser ju fortfarande med sin fråvaro här nere, dessvärre. Lite snö hade nog varit bra för inspirationen, som varit lite bristande den senaste tiden. Hur som helst var jag ute en sväng igår (lördag)... Fint väder, men lite trist ljus och det är ju sådär färglöst allting, såhär års.

Permalänk

Frän bild #2 (valldasandoe01.jpg)

Vad är röken? Dimma eller är det någon varm källa?

/Fredrik

Permalänk
Medlem

Det är vatten. Skulle gissa på att det håller några få plusgrader.
Effekten fås genom att använda lång slutartid. I detta fallet har jag använt 2min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dumbo:

Effekten fås genom att använda lång slutartid. I detta fallet har jag använt 2min.

Har du använt dig av ett filter för att kunna ha så lång slutartid?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av dumbo:

Aha, snyggt

/Fredrik