Forskning om Star Wars: The Old Republic
(Den här tråden har blivit godkänd av Webmaster på Sweclockers.com: Andreas Dimestam)
Hej.
Jag heter Sebastian Lundmark och är Doktorand i Statsvetenskap vid Göteborgs universitet. Jag håller för tillfället på med en studie av Onlinespelares och mer specifikt av Star Wars: The Old Republic-spelares syn på demokrati både i spelet och i samhället som helhet.
Jag undrar nu om du skulle vilja vara med i denna enkätstudie?
Studien består av två enkäter, en som du kommer att få svara på nu och en som du kommer få svara på under Maj 2012. Genom att delta medverkar du både till att främja god svensk datorspelsforskning och deltar i utlottningen av 5 stycken “Star Wars: The Old Republic Online Game Time Card: 60 Days” där fem stycken vinnare får var sitt Game Time Card. Utlottningen av dessa sker den 29:e Mars 2012.
Enkäten tar endast 5-10 minuter att besvara och alla svaren kommer att avidentifieras och krypteras så att ingen kommer att ha möjlighet att se vem som svarat vad eller kunna kontakta dig (förutom jag).
Om detta låter som något du vill vara med på kan du klicka på följande länk för att komma till enkäten:
https://websurvey.textalk.se/start.php?ID=50970
Vill du läsa mer om projektet kan du besöka www.StarWarsDemocracy.Wordpress.com eller skriva i den här tråden. Jag nås även på mail: Sebastian.Lundmark@gu.se
/Med Vänliga Hälsningar
SEBASTIAN LUNDMARK, Doktorand
GÖTEBORGS UNIVERSITET, Statsvetenskapliga institutionen
E-post: Sebastian.Lundmark@gu.se
PS. Jag spelar på EU-servern Chuundar som Imperial Agent under namnet Zeotrixie om ni råkar vara där. DS.