Permalänk
Skrivet av SideWinder86:

Fick hem min X One igår...

Först var det ''wow vad fin, cool osv''

Sen så laggar den i menyerna (SGII laggade aldrig)

Man kan ju inte lägga till en ny mapp?! Hittar ialf inte hur man gör :S

Spel laggar och Star chart laggar nåt ofantligt...

Nåt äter minne....har bara 120mb kvar av 1gb även efter rensning av program...

Allt i telefonen känns oorganiserat och kaos...Man låser upp den sen ''suck en miljon appar man inte använder har jag'' Twitter och spegeln m.m...

*Besviken JA!

Blir att sälja.....

För att skapa mappar så "droppar" du en app på en annan. Då skapas det en mapp som du kan döpa till vad du vill. Svårare än så är det inte

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem

Gud vad härligt! Efter att ha blivit orolig över min fina One X då det stod nu 3-4 veckors leveranstid, så har man nu fått sms om att paketet ligger på posten! Bara att hämta och unboxa

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Fick hem min X One igår...

Först var det ''wow vad fin, cool osv''

Sen så laggar den i menyerna (SGII laggade aldrig)

Man kan ju inte lägga till en ny mapp?! Hittar ialf inte hur man gör :S

Spel laggar och Star chart laggar nåt ofantligt...

Nåt äter minne....har bara 120mb kvar av 1gb även efter rensning av program...

Allt i telefonen känns oorganiserat och kaos...Man låser upp den sen ''suck en miljon appar man inte använder har jag'' Twitter och spegeln m.m...

*Besviken JA!

Blir att sälja.....

Jag har inte upplevt några lag i spel alls. Jag har spelat tex SHADOWGUN och GRAND THEFT AUTO 3.. Det är krävande spel för mobilen som in i helvete.

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Batteriet verkar vara helt tomt på min nykomna One X, den startar ej Har börjat ladda den och lampan lyser, hur länge tycker ni jag bör ladda den? Tänkte mig att ladda den i 3 timmar ungefär.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Jag gick och köpte en idag! Hade batteri kvar i mobilen men inte så mycket. Jag appade loss som fan och lyckades göra slut på det rätt fort Nu har jag väl en 5 % kvar eller något och har satt den på laddning.

Är det normalt att det enda som händer när den laddar är att en liten lampa lyser rött? Antar det. Smart att de inte har en massa skit på skärmen när den laddar som segar laddningen. Hur lång tid tar det att ladda batteriet fullt?

Och slutligen: Jag har för mig att jag har läst någonstans att det är bäst att göra delvisa laddningar snarare än fullständiga laddningar för just sådana här batterier i smartphones. Stämmer detta? Är det i så fall bättre att aldrig låta batteriet ladda ur helt? Hur är det med att låta den ladda till 60 % jäntemot 100 %?

Slutligen! Jag "förlängde" mitt förra abonnemang till ett sånt här Maxi idag och har surfat en del. Är det lugnt eller? Tänker ifall abonnemanget är bytt till Maxi från och med de skrev in det i butiken eller om det tar längre tid, och jag får en saftig räkning på mitt gamla abonnemang?

Många frågor men det är min första smartphone

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sskludde:

Batteriet verkar vara helt tomt på min nykomna One X, den startar ej Har börjat ladda den och lampan lyser, hur länge tycker ni jag bör ladda den? Tänkte mig att ladda den i 3 timmar ungefär.

Kul att du fått luren

Jag klarade bara av att vänta en och en halv timme....

Sen är det viktigt att du ger luren en fulladdning inatt, sen tar det 3-4 cykler innan batteriet är fullt "fit-for-fight" !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem

Boombot: Jag väntar på att Tele 2 ska dra igång mitt Maxi och det tar några dagar. SIM-kortet jag fick i butik var alltså inte aktivt. Min slutsats är att du inte borde chansa och surfa som en vilde med ditt befintliga SIM-kort. Troligen snurrar ditt gamla abonnemang på det fortfarande. Det finns helt klart en risk att det drar iväg med cash'en där. Vill du försäkra dig kan du ju alltid sätta dig i den "fina" telefonkön och/elller jaga på chatten (har gjort det i typ 1v nu)

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z170 Pro Gaming i7 | i7-6700K | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | 32 GB Corsair RAM | 1 TB Samsung 850 EVO | 1200W EVGA SuperNOVA P2 | Samsung UE55KS9005 x3 | Logitech G915 + G903 Hero | Fanatec CSL Elite+ Wheel Base | Fanatec CSL Elite P1 Wheel | Fanatec Club Sport v3 Pedals | GT Omega Apex Wheel Stand

Permalänk
Avstängd
Skrivet av saindrenan:

För att skapa mappar så "droppar" du en app på en annan. Då skapas det en mapp som du kan döpa till vad du vill. Svårare än så är det inte

Då kommer jag bara till ''första fönstret'' när jag gör så, typ skapar genväg :S

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

"Du pratar nu med T***
Välkommen!
Hur kan vi hjälpa dig?
Du skrev: som sagt. När kommer One x? Beställde i måndags och då stod det 10/4
T***: Ett ögonblick så ska vi kontrollera detta.
Du skrev: tack
CDON chat

T***: Din vara har tyvärr tagit tillfälligt slut hos leverantören och de väntar på att få in nya exemplar.
Ibland går detta väldigt snabbt andra gånger kan man få vänta lite längre. Vi gör vårt yttersta för att minimera väntetiden för våra kunder. Något exakt besked på just den produkten du har beställt kan vi dessvärre inte ge då vår leverantör enbart kan bekräfta att varan är beställd och är på väg till deras lager."

Hoppas man iaf slipper vänta 4-6 veckor som Tele2 har.... Undrar om CDON har Brightpoint och då lär det vara kört...

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Skrivet av SideWinder86:

Då kommer jag bara till ''första fönstret'' när jag gör så, typ skapar genväg :S

hm.. För mig fungerar det grymt iaf.
Det du ska göra är att:
1. Ha minst två appar på någon av sidorna.
2. Håll inne på en av apparna och dra den till den andra.
3. Då skapas det en mapp där du sen kan döpa och lägga in flera appar.

Förstår inte riktigt vad du gör för att inte få det att fungera

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem

Väldigt konstigt! När jag startade telefonen fick jag inte upp någon ruta där man gick igenom några inställningar som det brukar vara, är det inte så? Lyckas ej få någon täckning heller. I början valde man operatör Tele2 men sedan får jag inget och provade Sweden3G som jag tror Tele2 använder och där var jag ej tillåten? Sedan om ni har lösning på det hur får jag mina kontakter tillbaks från Google-kontot?

Sedan appen SIM-verktyg inte redo eller stöds inte?

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sskludde:

Väldigt konstigt! När jag startade telefonen fick jag inte upp någon ruta där man gick igenom några inställningar som det brukar vara, är det inte så? Lyckas ej få någon täckning heller. I början valde man operatör Tele2 men sedan får jag inget och provade Sweden3G som jag tror Tele2 använder och där var jag ej tillåten? Sedan om ni har lösning på det hur får jag mina kontakter tillbaks från Google-kontot?

Sedan appen SIM-verktyg inte redo eller stöds inte?

Jag är rätt säker på att det är Sweden3G du ska använda. Dina kontakter får du automatiskt när du loggat in med ditt Google-konto och synkar kontakterna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thex:

Jag är rätt säker på att det är Sweden3G du ska använda. Dina kontakter får du automatiskt när du loggat in med ditt Google-konto och synkar kontakterna

Okej, så det ska inte komma någon ruta för massa inställningar och sådant, som språk, datum osv? Chattar med Tele2 just nu och hoppas på att lyckas lösa det

Upptäckte även att det stod på sim-kort saken som kom att det var "4G Ready". Har jag fått fel sim tro?

EDIT: Har nu snackat med deras kundservice, hon berättade att jag skulle "koppla" abonnemanget via "Mitt Tele2" om jag hade den tjänsten som jag hade. Kunde ta upp till en timma att aktivera, men väldigt smidigt må jag säga!

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Sötast

Då har man en GRÅ One X nu istället då.

Idag så DOA'de jag min vita One X, idag var det den 7e dagen och även den sista dagen att DOA...

När jag gav luren till säljaren i affären så hade det gått 9 timmar sedan senaste laddning, 1 timmes användning och hadde 15% batteri kvar....

Detta med en tidigare systemåterställning, autosync avstängt, vädret avstängt och inga apps installerade.

Nu får vi se hur denna luren funkar, jag har dock redan märkt att notifierings LED'en verkar ha tagit skada vid tillverkningen då den knappt syns allt, jag gillar One X, jag gör verkligen det. Det är min första Androidlur och allt, men för tillfället så känns den som en vacker barnsjukdom.

Skrivet av sskludde:

Väldigt konstigt! När jag startade telefonen fick jag inte upp någon ruta där man gick igenom några inställningar som det brukar vara, är det inte så? Lyckas ej få någon täckning heller. I början valde man operatör Tele2 men sedan får jag inget och provade Sweden3G som jag tror Tele2 använder och där var jag ej tillåten? Sedan om ni har lösning på det hur får jag mina kontakter tillbaks från Google-kontot?

Sedan appen SIM-verktyg inte redo eller stöds inte?

Jo, den ska ha en välkomstmeny med ett tiotal inställningar och luren kommer med c:a 15% batteri.

Skulle gissa på att någon annan har haft telefonen innan dig, eller har fått prova den i butik eller liknande.

Permalänk

Jag beställde nyss en HTC One X via Tele2. Jag funderar på om jag dock inte skulle lagt en beställning på en One S istället? Jag är ju egentligen rätt nöjd med min Gratia förutom att den känns lite slö och att de 512MB tar slut alldeles för fort.

Kanske ska ringa Tele2 imorgon och be att få ändra sig? Känns som de vettigaste telefonerna just nu?

Permalänk
Medlem

Ny android användare

Tja! Har precis köpt min HTC one X och förstår mig inte på en sak. I mitt galleri sparas bilder/foton från webbplatser jag besökt. Varför görs det och hur tar jag bort det? Jobbigt att behöva ta bort bilderna varje gång. Är det något i inställningar som jag bör avaktivera?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av HHLL:

Tja! Har precis köpt min HTC one X och förstår mig inte på en sak. I mitt galleri sparas bilder/foton från webbplatser jag besökt. Varför görs det och hur tar jag bort det? Jobbigt att behöva ta bort bilderna varje gång. Är det något i inställningar som jag bör avaktivera?

Webbplatser? Den synkar inte bara foton från gallerier, facebook/G+ osv??
Kolla runt i Inställningar > synkronisering och din webbläsarapp..

Permalänk
Medlem

Köpte denna idag, grymt nöjd hittills.
Skärmen är sinnesjukt trevlig och har inte märkt av några problem, och då har jag letat ordentligt efter allt man läst. Enda som var lite wtf känsla var när man starta upp luren och märkte att rom manager och superuser var installerat redan.
Men kom fram till att den måste ha syncat från mitt googlekonto eller nåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Då har man en GRÅ One X nu istället då.

Idag så DOA'de jag min vita One X, idag var det den 7e dagen och även den sista dagen att DOA...

När jag gav luren till säljaren i affären så hade det gått 9 timmar sedan senaste laddning, 1 timmes användning och hadde 15% batteri kvar....

Detta med en tidigare systemåterställning, autosync avstängt, vädret avstängt och inga apps installerade.

Nu får vi se hur denna luren funkar, jag har dock redan märkt att notifierings LED'en verkar ha tagit skada vid tillverkningen då den knappt syns allt, jag gillar One X, jag gör verkligen det. Det är min första Androidlur och allt, men för tillfället så känns den som en vacker barnsjukdom.

Jo, den ska ha en välkomstmeny med ett tiotal inställningar och luren kommer med c:a 15% batteri.

Skulle gissa på att någon annan har haft telefonen innan dig, eller har fått prova den i butik eller liknande.

Jag hade också problem med batteritiden på min nexus s när jag hade 4.0.3, men det löste sig när jag fick 4.0.4

Permalänk
Sötast
Skrivet av _MmattiasS_:

Jag hade också problem med batteritiden på min nexus s när jag hade 4.0.3, men det löste sig när jag fick 4.0.4

Kvittar för min del dock, har denna luren samma problem så att den självdör inom 10 timmar i STANDBY så byter jag till något annat.

Som kund kan jag bry mig mindre om varför produkten är kass, har man betalt 6 lappar för något så ska produkten fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Då har man en GRÅ One X nu istället då.

Idag så DOA'de jag min vita One X, idag var det den 7e dagen och även den sista dagen att DOA...

När jag gav luren till säljaren i affären så hade det gått 9 timmar sedan senaste laddning, 1 timmes användning och hadde 15% batteri kvar....

Detta med en tidigare systemåterställning, autosync avstängt, vädret avstängt och inga apps installerade.

Nu får vi se hur denna luren funkar, jag har dock redan märkt att notifierings LED'en verkar ha tagit skada vid tillverkningen då den knappt syns allt, jag gillar One X, jag gör verkligen det. Det är min första Androidlur och allt, men för tillfället så känns den som en vacker barnsjukdom.

Jo, den ska ha en välkomstmeny med ett tiotal inställningar och luren kommer med c:a 15% batteri.

Skulle gissa på att någon annan har haft telefonen innan dig, eller har fått prova den i butik eller liknande.

Är det möjligt trots att jag beställde på Tele2.se? Den hade plasten för skärmen och alla påsar var hela osv. Den verkar funka kanon, men Tele2 verkar vara lite sega på att aktivera simkortet Bör väl ändå vara samma sak med inställningarna om jag bara går in i Inställningar och gör som jag vill ha det?

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Kommer lämna in min HOX på DOA imorgon. Rätt kasst signal, stor glipa runt skärmen och trycker man på längst ute på skärmen/ramen flimrar skärmen Skitkvalitet.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Kommer lämna in min HOX på DOA imorgon. Rätt kasst signal, stor glipa runt skärmen och trycker man på längst ute på skärmen/ramen flimrar skärmen Skitkvalitet.

Verkar vara ganska spridd kvalitet, men DOA bara tills du får en du är nöjd med.
Min vita är i hur bra skick som helst.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WeeMaan:

Verkar vara ganska spridd kvalitet, men DOA bara tills du får en du är nöjd med.
Min vita är i hur bra skick som helst.

Läste på swedroid att phonehouse har fått besked om inte att sälja flera HOX pga. produktionsfel. Ska höra med phonehouse imorgon....
http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?p=973762#post9737...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Touch skärmen på min htc one x har börjat lagga som in i helvete. Den slutar helt att scrolla/fungera ibland. Har problem med att låsa upp telefonen pga detta och det går inte surfa på den. När jag tex går ur en app så laddar den i kanske 10 sekunder :/

Har bara massa problem med denna lur. Blir att knalla och reklamera imorgon.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Helvete vad nöjd jag är med min vita one x!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Kommer lämna in min HOX på DOA imorgon. Rätt kasst signal, stor glipa runt skärmen och trycker man på längst ute på skärmen/ramen flimrar skärmen Skitkvalitet.

Konstigt... Min HOX är helt felfri

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra att så många har problem med sina telefoner, känns ju nästan som att mer än 50% har problem. Själv så väntar jag på att få en anslutning till det mobila nätet

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yeah_Right:

Touch skärmen på min htc one x har börjat lagga som in i helvete. Den slutar helt att scrolla/fungera ibland. Har problem med att låsa upp telefonen pga detta och det går inte surfa på den. När jag tex går ur en app så laddar den i kanske 10 sekunder :/

Har bara massa problem med denna lur. Blir att knalla och reklamera imorgon.

Har du gjort det enkla och startat om luren ??

Efter första start samt installtion av alla favoritappar man har så gäller en omstart.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Angående TPH är det märkligt och de verkar ha fått flera "sunkiga" batcher...TPH har också haft en "säljare" i Swedroid-forumet men verkar nu ha dragit...

Hursomhelst så minsta fel man tycker man har så DOA-anmäl.... min köpt på Siba är i perfekt skick !!

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk

Hmm, om det verkar vara många kassa HOX här så kanske 1-2 veckors leveranstid från Tele2 blir några månader, nåväl, överlever med min Lumia ^^

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36