Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Beställde nyss två 7970 och undrar nu om dessa kommer komma tills på fredag? Kommer jag behöva vänta tills mån-tis -dag?
Anledningen varför jag frågar är för att oftast när jag beställt från eran samt Inets sida så har det kommit efter 2 dagar men nu när ni har denna "super-rea" så har(?) ni mycket mer ordrar m.m som skall skickas ut?

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk

Super REA....kolla ordet Super på engelska.....kanske det menar nåt annat på svenska??? Jag pratar på nvidia GTX kort som på " REA" liknar priserna på CDON Not "SUPER" for me) Hoppas nån annan hitta någon Super-Deal på Daturutrustning ;.)

Permalänk
Medlem

Att komplett kallar google nexus för 26% prissänkt ser jag som en rent ärende för vilseledande marknadsföring.
Komplett har legat på priset 4489 sedan den 16 mars, i förrgår höjde komplett priset med 501kr, för att idag sänka med 1300kr och kalla det en sänkning på 26%. I själva verket är det en sänkning med 8,2%, mycket fult spel.
Då cdon blev anmälda för samma sak så ska även komplett anmälas för detta.

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Inte mycket till "super-rea".

Permalänk
Medlem

Jag tycker dom har ett bra rea-priser på vissa saker.
Passade på att köpa ett Netgear ReadyNAS NV+ RND4000 v2 för 40% under lägsta pris på prisjakt, känns helt ok.

Sen håller jag med att inte allt är superbilligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwi:

Jag tycker dom har ett bra rea-priser på vissa saker.
Passade på att köpa ett Netgear ReadyNAS NV+ RND4000 v2 för 40% under lägsta pris på prisjakt, känns helt ok.

Sen håller jag med att inte allt är superbilligt.

Funderade starkt på en sån också men kände att jag håller mig tills hddpriserna förhoppningsvis sjunker så man kan trycka i 6tb+ i den utan att ruinera sig.

Riktigt bra priser på vissa saker som sagt även om jag tycks gå bet på ett vettigt 5 eller 7.1 headset denna gången också.
Tycker inte simulerad 7.1 och usb är vägen att gå riktigt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag älskade komplett.se lätt och smidigt om man måste göra en rma men nu när frakten bli 59kr så känns det inte lönt att handla där. Skulle dom sänka frakten till 29kr ev ha gratis frakt över 600kr så skulle jag nog kunna tänka mig att komma tillbaka som kund till dom.

Permalänk

Gillar komplett. Enkelt att hitta det man letar efter. Fick hem ett Corsair K90 tangentbord idag. Smidig leverans.

Visa signatur

Coolermaster HAF 932 | Cpu i5 2500K@ 4.3 GHz | Asus P8Z77-V Pro | Corsair Vengeance LP 1600 8GB | ASUS GTX680 4Gb | Crucial M4 128GB | A-Data 510 120GB | 1TB HDD Silverstone F02 | Corsair TX 750W | Noctua NH-D14 |

Permalänk
Medlem

Bra sida, Men vi sweclockare borde få gratis frakt! ;D

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad som såldes under "gamingrean"? Jag missade den...

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwi:

Jag tycker dom har ett bra rea-priser på vissa saker.
Passade på att köpa ett Netgear ReadyNAS NV+ RND4000 v2 för 40% under lägsta pris på prisjakt, känns helt ok.

Sen håller jag med att inte allt är superbilligt.

Vad gick den för?

Skit att man slutade så sent idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remuz:

Vad gick den för?

Skit att man slutade så sent idag.

Tror det var typ 1500isch.

Sen var duo för runt 950isch.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Tror det var typ 1500isch.

Då hoppas jag att den kommer tillbaka på sista chansen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remuz:

Vad gick den för?

Skit att man slutade så sent idag.

1599:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Funderade starkt på en sån också men kände att jag håller mig tills hddpriserna förhoppningsvis sjunker så man kan trycka i 6tb+ i den utan att ruinera sig.

Riktigt bra priser på vissa saker som sagt även om jag tycks gå bet på ett vettigt 5 eller 7.1 headset denna gången också.
Tycker inte simulerad 7.1 och usb är vägen att gå riktigt.

Håller med om att hddprisererna är irriterande, men det kan tyvärr dröja tills de gått ner igen och jag råkar ha ett par externa usb diskar (1,5TB) som jag nu ska "slakta". Eftersom NAS:en har X-RAID2 så kan man expandera dynamiskt vid ett senare tillfälle.

Permalänk
Medlem

Tycker denna rea sög jämfört med den de hadde innan, skottårsrean, trodde det skulle vara typ samma.
Inter ens ett operativsystem fanns det..

Permalänk
Medlem

Beställde just en datorväska från er, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=585310, och kollade först efteråt om den fanns i lager. "Tillgänglighet: 17 st på väg in 24.apr.2012. Datumet är preliminärt."
Det är den 25'te idag, hur ser statusen ut?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Inte är det någon rea som man kissar på sig av.

Permalänk
Inaktiv

högtrycks tvätt, moderkort, guild wars 2, so far so good
saknar en DS212 med typ 10-15% och en GTX680.

Permalänk
Medlem

hur blir det med Guild Wars 2 beta-key så man kan spela denna weekend som börjar på fredag?

köpte precis spelet på eran sida

Permalänk
Medlem

Ser inte ut att bli något köp denna gången heller

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwi:

Wunderbar! Tog den på sista chansen nu.

Permalänk
Medlem

Synd att man redan har FIFA 11. 99% rabatt är ju rätt så bra =P

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Synd att man redan har FIFA 11. 99% rabatt är ju rätt så bra =P

Tog 2st, en till sonen och en till sonens kusin.

Permalänk
Medlem

Kan man inte lägga till saker till en order? Ville lägga till usb minnet för 1kr men det verkar inte gå
Man kan ju ta bort saker så varför inte kunna lägga till saker på en order? Eller har jag missat en någonting?

Frakten tar ju bort nöjet med att köpa saker för 1kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwi:

Kan man inte lägga till saker till en order? Ville lägga till usb minnet för 1kr men det verkar inte gå
Man kan ju ta bort saker så varför inte kunna lägga till saker på en order? Eller har jag missat en någonting?

Frakten tar ju bort nöjet med att köpa saker för 1kr

Dom tog slut hyffsat snabbt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Dom tog slut hyffsat snabbt.

Märkte det.

Jag köpte ett och FIFA 11, men hade som sagt hade varit bra att kunna fått in dom i min tidigare order, nu blev det extra frakt på 39:-.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwi:

Märkte det.

Jag köpte ett och FIFA 11, men hade som sagt hade varit bra att kunna fått in dom i min tidigare order, nu blev det extra frakt på 39:-.

Om komplett är snälla kanske dom slår ihop ordrarna för folk.
Var några förra gången som hade beställt typ varje timme något och fick allt ihopslaget till en stor order i stället.
Fråga och håll tummarna

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Inaktiv

ännu en gång blir man sviken
ingen DS212 avbeställer allt annat då

Permalänk
Medlem

Fick ingen anledning att lätta på plånboken denna gången heller :,(
Och på löningsdagen och allt :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt