Permalänk

Diablo III Collector's Edition

Tja!

Jag fick mitt Diablo III Collector's Edition idag och tänkte dela med mig av alla fina saker
Jag har däremot inte installerat det än och enligt pappas kompis så går det inte och spela för än inatt :/

Enjoy

Diablo III Collector's Edition

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Avstängd

Dat USBminne!

Permalänk
Medlem

Är själv inte särskilt insatt i just D3 men det ser ut som en riktig schysst samlarutgåva!

Permalänk
Medlem

Fan vad synd skallen va sådär liten... :S
Såg ju riktigt stor ut på reklam bilderna blizz publicerade.....

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Shoppey;12271558"]Fan vad synd skallen va sådär liten... :S
Såg ju riktigt stor ut på reklam bilderna blizz publicerade.....[/

Blizzard goes trololololol

Permalänk
Medlem

kul men inte alls värt pengarna. Men vi tycker alla olika antar jag

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Skrivet av cosmos92:

kul men inte alls värt pengarna. Men vi tycker alla olika antar jag

Ja och ibland så är väl det tur

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk

Vad är skallen till igentligen? Prydnad eller?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Vad är skallen till igentligen? Prydnad eller?

Nja det är en plast skalle som har en magnet i pannan och där kan man sätt usb-minnet men annars så fyller den ingen speciell funktion samla damm kanske

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Skrivet av The Decimater66:

Nja det är en plast skalle som har en magnet i pannan och där kan man sätt usb-minnet men annars så fyller den ingen speciell funktion samla damm kanske

Aha, tyvärr så tycker jag inte om spel som diablo tex :/

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -