Permalänk
Medlem

fan större chanse att vinna på triss än att lyckas logga in =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nerus:

Jag var fast på retrieving hero list flera gånger, men tog cancel och kom in tillslut.

Du fastande alltså inte när du väl kom in? Utan den loggade bara in som den skall..?

Permalänk
Skrivet av GimlY:

Man tycker ju att blizzard borde ha lärt sig efter alla jävla släpp med WoW..... tråkigt att det ska vara så svårt att möta upp en efterfrågan.

jag instämmer

jag undrar hur det kommer bli de närmsta 3månaderna, då ett spel når sin försäljningspeak oftast...
den 25e lär det komma ännu mer denna månaden, och vi har redan problem som det är...
blizzard är snåla , de har snålat på servrarna FÖR mycket

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 med iGPU | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Kul att man var inne och blir utskickad, och att andra kommer in före. Borde vara något jävla kösystem ffs.

Permalänk
Medlem

ja i wow stod det att man var placerad i kö och det tyckte man var irreterande, men jämfört med detta så var det underbart

Permalänk
Medlem

Hmm, är ens chars låsta till en region eller ?

Permalänk
Avstängd

fasen kom in på mitt trial konto.. körde en liten stund och tänkte att vafasen det är lika bra att köpa hela.. sagt och gjort nu sitter jag fast i login

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balken22:

undrar också det, ryktas om att asia servrarna funkar fint.

Permalänk

WTF blizz!

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balken22:

Skrivet av Inix:

Verkar som det, testade att byta server och mina gubbar var inte kvar

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inix:

Du fastande alltså inte när du väl kom in? Utan den loggade bara in som den skall..?

Har suttit och spelat nu i 2 timmar utan problem, tog 45 min att logga in... Men det stämmer: tog tid att få hero list...
Spelet kunde jag starta med diverse buggar...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inix:

Ja du kommer inte åt dina EU chars om du väljer att logga in på US eller asia

Permalänk
Medlem

Kollade Usaservern det fanns ingen Munk som hette mig där ) nä verkar som dom är låsta på servern, eller så har min munk tröttnat på att vänta på mig och gått i kloster?

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem

...OCH där blev jag utloggad skulle aldrig tabbat ur spelet!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Ok var det jag tänkte, då råkade man skapa en på US då ^^

Permalänk
Medlem

Vet inte om man skall cancel när den fastnar på hero list.. eller spamma min macro på K90n igen????

Permalänk
Inaktiv

börjar redan bli trött på det här. ska behöva logga in för att köra SP

Permalänk
Medlem

var i slutet på akt 4, misstänker cinnematicen innan diablo. blev kickad. lagom glad nu!

Permalänk

total stop just nu

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll, cancel eller inte!
Det hela är ett enda stort lotteri, jag har dragit nitlott varje gång! :S

Permalänk
Medlem

Fan vad förbannad ja blir!! :@

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Äh, sätt er i soffan och kika på lite Hockey VM i väntan på att Blizzard ska få tummen ur och faktiskt skaffa sig fungerande servers som pallar trycket ;P.. Gooo Sverige!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Nu har man kommit in men får Error 317002 game configuration något, samt att det står lvl 1 igen ? WTF

Permalänk
Medlem

Fan så surt att man inte kan spela utan o logga in...
Det var bättre förr när man kunde spela alla spelen direkt utan internet o inloggningar o massa skit!

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeless Visions:

börjar redan bli trött på det här. ska behöva logga in för att köra SP

jag håller med, köpte det inte för att spela multiplayer, jag vill spela SP i min egen takt och nu går det inte för att man inte kan logga på en online tjänst!

helt sjukt, jag har inget problem med att betala för spel, men jag misstänker att det är mindre problem med de illegala versionerna, iaf om man vill spela SP =(

Visa signatur

problem händer, adelsmärket är hur man löser dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lillman:

Nu har man kommit in men får Error 317002 game configuration något, samt att det står lvl 1 igen ? WTF

Samma här, betyder det att man måste logga ut igen, eller ska man spamma "Start Game"?

Permalänk
Medlem

min kompis på skype kom in, VÄNTA INTE PÅ HERO LIST... han bara spammade sitt password, tog ungefär 30sek på hero list för han.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Samma här, betyder det att man måste logga ut igen, eller ska man spamma "Start Game"?

jag väntade några minuter så gick det att logga in sen =D

Permalänk
Medlem

Jag tror vi kommer få se error 37 månaden ut

Permalänk
Medlem

kom också in nu! bara försök om o om igen!