Bilder på dina bilar i Forza Motorsport 4

Permalänk

Riktigt nice!

Permalänk
Medlem

Riktigt nice, lägger du upp den på storefront? Skulle gärna vilja ha den på min 944 Turbo

Permalänk
Medlem

Har en fråga ang. Season pass, går det fortfarande att köpa eller måste man köpa alla DLC var för sig?
eller om man ska strunta i dlc:n och köpa horizon sen istället. :/ klurigt.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Har en fråga ang. Season pass, går det fortfarande att köpa eller måste man köpa alla DLC var för sig?
eller om man ska strunta i dlc:n och köpa horizon sen istället. :/ klurigt.

Tror inte den gäller kan ha fel. Men den har gått ut hur som helst, det gällde bara 6 första månaderna tror jag. Nu måste man köpa DLC för sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Forza Horizon är det spelet jag har längtat efter. Öppen väg med forza fysik,tuna,modda å måla. Forza 5 är bara för öppenbart i min syn. Horizon kommer rocka loss

Det spelet kommer säkerligen sätta ribban högst för öppen racing. Det får inte misslyckas, eftersom titeln Forza betyder väldigt mycket för Microsoft, missbrukar de vad forza står för så skjuter dem sig själv i foten garanterat.

Du kommer att bli besviken på Forza Horizon om du tror du kommer kunna tuna och modda etc.. Läs på lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Riktigt nice, lägger du upp den på storefront? Skulle gärna vilja ha den på min 944 Turbo

Designen är uppe på min SF nu

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Ytterliggare två TTA-bilar! Citroën skulle ha målats på en C5 finns dock ej i spelet så valde C4 istället Båda finns på storefront gratis!!

VOLVO POLESTAR BLACK R

BROVALLEN DESIGN

Permalänk
Medlem

Haha du spottar verkligen ur dig TTA bilar just nu

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Du kommer att bli besviken på Forza Horizon om du tror du kommer kunna tuna och modda etc.. Läs på lite.

Undrar vem som har läst på till att börja med. Har du inte sett min Forza Horizon tråd här på forumet :P? Jag vet att det kanske kommer bli begränsat med val när det gäller uppgraderingar. Finns inget som säger att det försvinner eftersom de använder Forza 4 fysik motor. Den uppdaterar allt möjligt 360 gånger per sekund. Vore tråkigt om man inte kan tuna, vilket många medlemmar på Forza forumet tvekar på. Som sagt eftersom hela motorn finns med så borde man kan tuna också, svårt att veta när inget finns officiellt. Nåja, löser sig med tiden.

Målnings editorn kommer att finnas med, man ska kunna importera sina egna vinyls från Forza 4

Den enda nackdelen är att Forza Horizon kommer att köras i 30 fps jämtemot Forza 4 som har 60 fps. Körkänslan ska vara som precis i Forza 4, redan nöjd där. Riktig open-road racer som visar vad skåpet ska stå. Skaparna av TDU kommer att skämmas, garanterat

Skrivet av maniac:

Designen är uppe på min SF nu

Okej, blir att köpa en nu då.

Skrivet av anton.hj:

Haha du spottar verkligen ur dig TTA bilar just nu

Hehe, jo det har blivit en del. Har man semester så har man Tycker det är roligt att måla, börjar tröttna nu efter intensiva dagar i livery editorn. Vill spela andra spel

Permalänk
Medlem

Snygga bilar RepZi och maniac!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

@RepZi, om T10 hade utvecklat spelet så hade det blivit så som många tror att det kommer bli, tyvärr blir det inte så.

Grymma TTA's du gör!

Permalänk

Får man fråga vad ni heter på xbox live så kanske man kan få "bjuda på ett åk" eller så någon gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

@RepZi, om T10 hade utvecklat spelet så hade det blivit så som många tror att det kommer bli, tyvärr blir det inte så.

Grymma TTA's du gör!

De har ju Turn 10 verktyg och kompetens till hands fast Playground utvecklar det. Vi får se, det kommer iaf vara bättre än alla andra open road bilspel helklart. Frågan är bara hur bra

Tack så mycket!

Skrivet av =ezco=:

Får man fråga vad ni heter på xbox live så kanske man kan få "bjuda på ett åk" eller så någon gång

Gamertag: RepLicA 34

Permalänk

Lite mer bilder

Rx7a på fullt häng

Och en Rs2a, Hade helst velat göra en bakhjulsdriven s4 avant men den finns inte med i spelet ännu så denna fick duga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacke0247:

Hehe tillslut så välkomnar vi dig till klubben!

GT:XxINRIxX97 tänkte köpa spelet idag:)
är man välkommen?^^

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

GT:XxINRIxX97 tänkte köpa spelet idag:)
är man välkommen?^^

Ska beställa mitt idag, blir förmodligen från webhallen och ett laddbart batteri med sladd också, så man inte behöver sluta spela under midsommar.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Här kommer en bild på min nya driftbil!

Har även gjort en tävling inom Forza för oss alla SweClockare som ni kan läsa mer om i mitt inlägg i denna tråden:
#12393587

Trevlig sommar på er alla!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Sista Saaben för TTA avklarad! Gratis på storefront!

Jobbar för tillfället på nya setuper till Saab 9-3 Turbo X. Har redan ett par som grejar top 500 på leaderboards men kräver så åta helvete mycket fokus att köra. Tror att jag har löst problemet så att den är mer stabil nu. Mycket lättare att köra, behöver bara fin justeras lite mer. Får se när den kommer

Permalänk
Medlem

Ville bara säga att jag drog iväg en beställning på mitt Forza 4 igår kväll, så nu väntar man spänt på pelle postman.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Ville bara säga att jag drog iväg en beställning på mitt Forza 4 igår kväll, så nu väntar man spänt på pelle postman.

Gott! Glöm inte gå med i SweClockers klubben (SeCl) och vara med i mini-tävlingen så får du en del schyssta saker!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Har kommit nu en tråd för Forza Motorsport 4 tävlingar inom SweClockers!
#12396972

Kika in!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Vädrade Top Secret Silvian lite och gav mig på frozrr's driftingtävling.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Förbannat också, fick inget spel av pelle postman idag, då får man vänta tills på måndag.

Önskar er alla glad midsommar också!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Ingen dålig bil den där!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Den som gjorde Le Mansprototyperna till spelet måste hata människor!
Inget är symmetriskt och nästan inga dekaler sitter där man förväntar sig att dem ska vara!

Här är i alla fall mitt försök på en Peugeot 908.

Porschen är även den klar. Inga större förändringar från första posten dock.
Några sponsorer har tillkommit och en mindre ändring vid bakre hjulhusen har gjorts.

Permalänk
Medlem

Favoritbilen

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Ingen dålig bil den där!

Ne den är ganska fin fan! Måste bara bli bättre på att drifta men det kommer långsamt märker man.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Gjorde precis en ny gamertag som heter: KryTaXx

Ni får adda mig om ni vill, jag bits inte!
(Får mitt spel på måndag för er som undrar).

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

It's ok, Batman's here!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Bildtävling på nya Vipern är uppe!
#12396972

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum