800 000 Premium-konton köpta

Permalänk
Skrivet av _MmattiasS_:

Nya kartor, nya vapen, nya gamemodes, antagligen nya fordon...
Du får 5st expansions för 400kr, och du gnäller på att det är för dyrt? Nej, inte bara det, du påstår att alla som har köpt det är dumma i huvet

Det finns redan 600st vapen och skillnaderna mellan fordonen kommer vara minimala. DICE kan grafik, ljud och hårdvaruoptimering(eller nja till viss del) men gameplay är något de inte kan. Det finns nuvarande fyra stycket spelsätt som är ospelbara pga inkompetens. TDM, tre stycken squad och säker någonting kan inte spelas utan matchmaking.

Citat:

Verkar som att du är sur för att du själv inte har råd med det, och därför försöker hitta argument för varför du inte skulle vilja köpa det?

Jag är främst missnöjd på grund av att det ni gör påverkar mig. Nu kommer communityn blir delad och DICE kommer schemalägga fler liknande deals som gör att man får mindre vid början av nästa spel.

Det är förövrigt inte så att jag inte kan avvara 500 kr. Jag vill bara inte bli ägd på 500 kr.

Skrivet av Henke420:

B2K sög säger du, jag tror inte du förstår vad Battlefield innebär. Du är knappast erfaren. Samt är premium en bra deal om man tänkt köpa all DLC ändå.

N**** please. Välj vilken flygbana du vill så gör vi upp det här i luften på valfri tom server.

B2K är alltid 500k ticket dvs oändligt och banorna är så stora att man inte kan försvara sig/få motstånd. Dessutom tar de mer GPUkraft än de andra.

Skrivet av To33e:

i bf3 kostar det att utveckla alla dessa nya vapen, kartor osv bara för att det är en del av spelet så ska det inte vara gratis.

500 är mer än utvecklingskostnaderna plus ett stort överskott.

Citat:

om dom går efter till exempel som TS påstår "De kan ge er vad för skit som helst för ni har redan betalat. 500 kr"
ja då kan företaget räkna med att göra en storförlust för det lär inte vara många som är villiga då att köpa nästa "battlefield" serie, om det förra var skit.

Har du inte lärt dig något att din närhistoria? Folk har minne som guldfiskar. Vad hände med bojkotta LFD2, EA, Blizzard osv? Tror du att ME4 kommer sälja mindre än ME3 för att köparna inte fick något slut.

Permalänk
Medlem

jag köpte inte premium för att jag vet inte vad "the end" och "aftermath" och till en viss del "Armored Kill" har. Känns dumt att köpa någon jag bara vet namn på.

Permalänk
Medlem

har inte köpt premium än, men klart man skall göra det när man är tebax i höst, och har tillgång till något annat än en 4 år gammal macbook!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Instämmer som 2000+ antingen är man inget Battlefield 3 fan eller så är man fattig

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Mehm.. jag hade önskat ett "Ja, men jag har inte spelat något sedan köpet"

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Premiumpaketet är bara en piss i havet mot alla hårdvaruexpansioner folk betalat för att kunna spela.

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

Sjukt värt när det kostade 212 kr

Permalänk
Medlem

jag köpte ju med indisk proxy för ~170kr, fick tillbaka pengarna. Så det var ju väldigt prisvärt för mig

Permalänk
Skrivet av shauni:

Det är främst kösystemet som stör mig mest. Helt offattbart att tvinga sina kunder köpa expansioner för att få gå före i kön. Förstår inte hur vissa av er kan finna er i och till och med försvara en sån otrolig dum och girig marknadsavdelning. Till er som säger att det inte går att släppa saker gratis efter release, se bara på Cdprojekt. Eller i princip alla utvecklare för några år sedan.

Bra att du tar upp det. Tänk när man köar för att komma in på samma server som kompis och sedan hamnar längst bak när det väl börjar närma sig. Inte omöjligt att gå runt men inte smidigt. Det där med CD Project stämmer väl. Det finns pengar i gratis också. Visst de får inte intäckter på uppdateringar men de bygger upp sitt varumärke rejält. Nu vet deras kundkrets att de är seriösa.

Citat:

Håller med det mesta av vad TS säger. Ni som köper detta bidrar bara till att mörda spelindustrin.

Du verkar som en ordentlig och förstånding människa. Menar du inte allt?

Skrivet av Alexander7938:

Kunde man nollställa statistiken på förra BF spel? Ta betalt för att få spela sjukvårdare? Hur menar du?

Återställar-funktionen skapar inte sig själv men DICE ska föreställa professionella programmerare och det kan inte tagit lång stund att göra för dem. Frågan är också om det är moraliskt försvarbart att tillåta nollställning. Själv bryr jag mig inte om statistiken nämnvärt men hur kul är det om man tävlar med någon och denna nollställer K/D:n?

Skrivet av bandite:

Hatet mot EA är stort! Ordet "giriga" förekommer ofta. Nåväl, de lyckas ju bevisligen sälja sina produkter trots allt hat, så det borde vara ganska safe att ta in aktien i porföljen. En EA aktie kostar i detta ögonblick $12.10. Lätt inhandlat via t. ex. Nordnet eller Avanza.

Dont hate them, own them.

Du måste ställa aktien mot avkastningsförmågan. Vad en aktie utan specifierad andelrätt kostar säger inte mycket. Kanske är en återhämtning påväg men du vet väl varför den är låg just nu. Annars kan FZ berätta.

Permalänk
Skrivet av anden12:

Mehm.. jag hade önskat ett "Ja, men jag har inte spelat något sedan köpet"

Låter som ett rätt så ovärt köp. Något som man kanske skulle ångra?

Skrivet av gal33r:

jag köpte ju med indisk proxy för ~170kr, fick tillbaka pengarna. Så det var ju väldigt prisvärt för mig

Det är väl ingen vild gissning om jag antar att du inte läste det finstilta i första inlägget? Jag ska väl förvisso skylla mig själv.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

500 är mer än utvecklingskostnaderna plus ett stort överskott.

ja, men sen utanpå detta har vi reklam, och moms vid köp av fysiska exemplaren av premium. sen kostar inte Premium 500:- i alla länder, då priserna regleras. ex i indien så kostade det ~175kr för premium. så du kan inte endast räkna med vad som har sålts i sverige.

du verkar ju gå efter dom svenska priserna fast än mertalet av köparna inte ens bor i Sverige när vi kollar på utvecklingskostnaderna.

hur vet du att dom har fått ett stort överskott? du vet inte ens vad utvecklingskostnaderna gick på, ännu mindre vet du om vad all reklam dom har gjort har kostat.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

F&U kostar pengar, så är det bara.

Jag betalar gärna för en tjänst, som gör att företaget kan leva vidare och komma med mer spel och expansioner.

Permalänk
Medlem

Tycker absolut inte att det är värt 500kr men valde ändå ja bara för Close Quarters, för det är skit roligt! (and haters dont hate, haha)

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Instämmer som 2000+ antingen är man inget Battlefield 3 fan eller så är man fattig

Bara för att man gillar eller är fan av ett företag/produkt betyder det inte att man blint köper saker från dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Återställar-funktionen skapar inte sig själv men DICE ska föreställa professionella programmerare och det kan inte tagit lång stund att göra för dem. Frågan är också om det är moraliskt försvarbart att tillåta nollställning. Själv bryr jag mig inte om statistiken nämnvärt men hur kul är det om man tävlar med någon och denna nollställer K/D:n? [/URL].

Återställar funktionen förändrar ju inget för spelarna runtom, om du nu inte bryr dig om leaderboards då kan det kännas orättvist. Om du är i en sådan tävling så blir den antagligen diskad, du vinner och kan kalla den för en omogen tönt.
Men du säger att vi får betala för saker som har varit gratis i föregående BF spel, nämn gärna de!

Sen igen, jag tror vi har mycket att skylla på EA för detta, inte DICE. Tror de vill göra ett så bra spel som möjligt men får inte göra vissa saker för EA utan att de slutar ge dem pengar till löner och utveckling.

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

jämför man med COD så känns inte BF3 som ett spel som bara försöker tjäna pengar, det är iaf bilden jag fått av COD, då man får ett sjukt dåligt spel som visserligen kan vara lite kul för en stunden men när man väl spelat BF3 så hamnar COD direkt på "hyllan". men visst, alla dessa expansionspack känns som det första försöket de gjort att faktiskt dra in lite extra pengar för lite jobb, men ser man till det stora hela så är det ett så sjukt bra spel att det för min del känns värt att betala 500kr extra för.

Permalänk
Medlem

299 från elgiganten, klart värt. Hade redan back to..men trots det får man ju 16 kartor, som ett helt game. Köp eller skit i o köp. Jag gillar skiten skarpt och fattar inte varför man gnäller, man väljer själv.

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk

Tragiskt.

Visa signatur

Dålig yttrandefrihet på detta forum, hejdå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Låter som ett rätt så ovärt köp. Något som man kanske skulle ångra?

Nä. Det tycker jag inte.
Jag tycker inte att CQ erbjuder något intressant för mig och därför har det inte blivit något spelande. Dessutom är det sommar så all ledig tid spenderas av förklarliga skäl inte inne. xD

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av karlsan:

Det kallas väl marknadsekonomi och har i sig inget med huruvida människor är begåvade eller inte. Anser någon det vara värt 500 kr så får de väl betala det. Jag gav 299 kr och anser den summan ligger i linje med vad jag var beredd att ge för det, då har jag BF3 + karkand sedan tidigare. Men köper någon BF3 idag och vill ha alla kommande DLC-släpp och nuvarande, då är trots allt det inte farligt dyrt fördelat på antalet, gissar BF3 inte kostar 500 kr längre idag. Finns de som betalar varje månad för att få spela World of Warcraft och samtidigt betalar för spelet. Säga vad man vill, men allt tilltalar inte alla. Sedan får du inte glömma att EA är med i detta och vart gränsen går för vad Dice och vad EA gör är allt annat än tydlig?

Betalar man 500kr för bf3 idag borde man nog börja använda skallen
Mitt bf3 kostade 250kr och den köpte jag i vintras. Idag kan du få den för samma pris på Siba och Elgiganten till exempel. Dock så är det PC versionen, konsol versionerna är nog lite dyrare som vanligt. Tycker det är sjukt billigt för ett så bra spel som bf3 medans du får betala det dubbla (eller mer) för nästan alla Cod spel (även dom äldre).

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag håller med TS i den bemärkelsen att jag ogillar premium, men det är ju pga att man nästan blir tvingad att köpa pga att man annas blir passerad i köer. Hade de inte lagt till den idiotiska tjänsten så hade det varit helt OK. Prissättningen är egentligen ointressant att diskutera, då det regleras av marknaden. Men att i efterhand försämra min spelupplevelse som jag redan betalat för, det känns långt ifrån OK. Därför har jag inte köpt det än, även om jag såklart säkert kommer göra det, antingen via en proxy när jag orkar, eller om priset går ner.

TS skjuter sig dock i foten genom att bitcha som ett litet barn. Du kan inte påverka den stora massan genom att kalla dem dumma. Argumentera för varför just du tyckerprmium är dåligt istället för att hoppa på folk.

Skrivet av LeMisanthrope01:

Mer respons än vad jag trodde
Låt oss ta ett exempel på det där med marknadsekonomi och intelligens. Låt oss säga att någon lyckades sälja kranvatten(egentligen olagligt) i 1l PET-flaskor i mataffär för låt oss säga 20kr (säg att de skrev att de laddat den med chienergi eller liknande). Skulle du kalla köparna för dina jämlikar eller skulle du kallade obegåvade dårar.

Vad du strävar efter är ren marknadsekonomi vilket inte ens Adam Smith ville ha att göra med. Försäljning ska ske med någorlunda rent spel och utan bedrägerier. Konsumeterna måste kunna få valuta för pengarna. Bra produkter ska säljas till seriösa köpare.

Att sälja kranvatten och kalla det något annat är ju just det, olagligt, för att det är bedrägligt beteende. Att sälja en expansion som innehåller exakt det som de säger är ju inte riktigt samma sak...

Citat:

Jag är främst missnöjd på grund av att det ni gör påverkar mig. Nu kommer communityn blir delad och DICE kommer schemalägga fler liknande deals som gör att man får mindre vid början av nästa spel.

Mycket möjligt. Å andra sidan fick man med ganska mycket med BF3-basen, och sen att det kommer en massa mer expansioner som troligen kommer mer än fördubbla antalet banor, det är ju bara trevligt. Att det kostar är inte heller fel. Däremot är det fel att de slängt in just VIP-kö i detta, då det försämrar befintliga spelares upplevelser.

Citat:

Det är förövrigt inte så att jag inte kan avvara 500 kr. Jag vill bara inte bli ägd på 500 kr.

Det håller jag med om. Det är skillnad på att ha råd och att vilja betala vad man anser överpris.

Citat:

N**** please. Välj vilken flygbana du vill så gör vi upp det här i luften på valfri tom server.

Moget

Citat:

B2K är alltid 500k ticket dvs oändligt och banorna är så stora att man inte kan försvara sig/få motstånd. Dessutom tar de mer GPUkraft än de andra.

Att de har mycket tickets är väl en sak. Vet inte om det är fast som du säger, vilket kanske kan vara synd om så är fallet. Men, de är ju menade att vara stora, med fordon, så få tickets vore kanske lite fel. Ett val de har gjort. Sen kan du ju sluta gnälla om GPU-belastning. Dra ner settings då. Vill du inte ha stora banor med mycket ögongodis är nog BF3 fel för dig ändå.

Citat:

500 är mer än utvecklingskostnaderna plus ett stort överskott.

Källa på det? Tog det rakt ur luften sådär, det känns ju seriöst.

Citat:

Har du inte lärt dig något att din närhistoria? Folk har minne som guldfiskar. Vad hände med bojkotta LFD2, EA, Blizzard osv? Tror du att ME4 kommer sälja mindre än ME3 för att köparna inte fick något slut.

För det första kommer det inte ett ME4. För det andra tror jag nog att många, inklusive mig själv, kommer vara lite mer vaksamma mot Bioware. Men det är ju heller inte konstigt att det blir en stor storm just då alla pratar om det kassa slutet, men att det sedan beror, folk lugnar ner sig och faktiskt inser att ME var en rätt bra serie ändå, trots slutet. Man kanske ändrar sig, ser det från ett annat håll när man inte är så inne i det, och helt enkelt ger dem en ny chans. Knappast något konstigt med det.

[/QUOTE]

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem

Köpte genom proxy, så en blanding av:
"Nej, det vore efterblivet vid det här priset."
&
"Ja, sjukt värt!"

Annars skulle jag aldrig betalat 500kr för att köpa grisen i säcken. Speciellt då spelet fortfarande är fyllt med buggar och efterblivna design beslut...

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk

Hade hellre sett att man betalade lite mer från början, istället för ca 300kr för ett spel så hade jag gärna betalat ca 500 kr för ett spel om företagen kunde lägga ner lite mer kärlek på sina spel/fans och komma med uppdateringar/dlc gratis allt eftersom. Tror de skulle få nöjdare och fler återkommande kunder i framtiden om de gjorde så.

Som det ser ut nu verkar företagen i spelindustrin lägga mer tid på att hitta nya sätt att tjäna extra pengar på i from av map/vapen packs, "premiumtjänster" och annat trams.

Och svar på frågan, nej jag har inte köpt premium, tycker 500 kr är lite väl när man redan har köpt spelet en gång..

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem
Skrivet av csoLs:

Är det snarare inte EA man bör rage:a mot? Eller? DICE gör spelet, EA säljer det.
Hursomhelst så hade EA/DICE lätt kunna sålt premium för 100 kr, nått ut till ännu fler och ändå gått med en sjuk vinst. Säg att alla 800 000 spelare som redan köpt har betalt runt 300kr så har bara det inkasserat ca 240 000 000 kr. Om EA inte hade varit så giriga utan istället sålt premium för 100 kr så hade säkert hälften av alla BF3 spelare köpt (15 miljoner kopior hade sålts i maj), och då hade de alltså fått ca 750 000 000 utan att folk hade klagat på det orimliga priset, för tbh är 500kr orimligt mycket.

1.
ja eller å säljer man för 500kr till 800k SEN kan man sänka till den övriga hälften, då får du det bästa av två värdar, nämligen så kommer dom som tycker det är värt 500kr att köpa det för det och dom som tycker det är värt mindre får snällt vänta. Så hade jag gjort iaf, tvivlar på att du hade gjort anorlunda.

2.Profit!

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Som erfaren BF3 spelare är jag mycket väl medveten den intellektuella nivån på servrarna. Pansarvagnar sitter i basen och försöker skjuta ner stridsflygplan, förare kör iväg från reparerande ingenjörer och prickskyttar som helt missar mål etc. Men jag trodde inte det var så här illa. För 500kr (ungefär ett helt nytt spel) får man ett par nya banor, möjlighet att nollställa statistiken och hör och häpna nya skins. Detta packet har det alltså lyckats sälja 800 000 gånger enligt FZ.

Finns det inga gränser för hur obegåvade människor får vara? Jag har försökt sätta mig in i deras tankegång för att kunna förstå dem bättre. Jag hittade detta:
(Fullständig kommentar i kommentatortråden i länken.)

Precis vad herrarna på NASDAQ vill höra. Ingen investering och skyhög avkastning. Vill ni veta hur mycket arbete de behöver lägga ner för att nollställa statistiken? Ingenting! Det borde vara gratis redan från början. Att stödja sånt här är som att stödja något MC-gäng genom att betala för att passera en avspärning de själva gjort. Spelar inte någon roll om de endast tar 20kr. Det blir inte billigt för det även om man tjänar på att ta den vägen för bensinåtgångens skull. Det ska vara gratis från första början. Nu utnyttjar DICE sitt monopol på BF och det finns inget hederligt med att stödja det. Det enda ni gör är att uppmuntra dem att sänka sin gränser ytterligare och tillslut kommer de ta betalt för att få spela sjukvårdare.

Vad beträffar kartorna så sög B2K mycket men det är min åsikt. Ni vet dock inte alls hur era fem lovade banor kommer att se ut. De kan ge er vad för skit som helst för ni har redan betalat. Ni kanske inte alls kommer vara intresserade av ett specifikt paket. 500 kr är för övrigt inte i närheten av rimligt. Kom inte heller och säg att DICE går under utan detta kapitaltillskott. BF3 var redan en stor succé.

Uppdatering omröstning: Vid omröstning menas det pris som DICE tänkte ta för Premium i Sverige. Alltså 500kr exklusive rabatt, visste inte om/tänkte inte på att man kunde gå runt till Indien och få det billigare.

Med tanke på att man får fler kartor än vad som fanns från början + nya game modes tycket jag att det är värt. Resetta statsen bryr jag mig inte om. Om folk vill köpa fler banor så får de väl göra det. Det som är bra med frivilliga saker är att bara de som vill kan köpa det. Vill du inte ha det så köp det inte. Monopol på bf? De gjorde ju för fan spelet och får ta betalt för vad de vill. Bandidosliknelsen stämmer inte alls eftersom det är frivilligt att spela bf. Ingen tvingar dig att betala. Och ärligt talat, vad vinner du på att kalla alla som inte tycker som du dumma i huvet (eller "låg intellektuell nivå" med dina egna ord)? För mig låter du bara som en gnällig besserwisser.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Jag betalar 500kr och kommer få ALLA framtida expansioner, nya vapen, nya game mods, nya kartor. Jämför det med att betala 180kr för varje expansion sen alltså blir det totalt 900 bara för alla expansioner. Jag tror att du TS är avundsjuk på alla andra som har premium bara. Att kalla folk dumma i huvudet för att de köper något som de vill ha visar bara att du är intelligensbefriad. Det angår väl heller inte dig om vad andra köper?

Permalänk
Medlem

Köpte för 400kr från spelbutiken, sjukt nöjd. Closequarters är verkligen skitroligt och jag ser fram emot de kommande expansionerna. Förstår verkligen inte att folk orkar gnälla, ni har ju ett val om ni vill köpa det eller inte, bara hålla sig borta från köp-knappen och spela de gamla banorna, problem solved.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem

värt för 200kr, annars hade jag inte köpt det.

Permalänk

Att ni orkar diskutera detta mer det leder inte någon stans. Bara att konstatera vissa tycker att det är värt det o vissa inte punkt slut.

O skulle det komma mer banor o grejer i framtiden till bf3 så köper ja det med för 500kr bf3 är skit kul.:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk

jag känner bara att det är samma typ av spel man spelar endå. visst du får några nya vapen maps och vad jag förstod. Har man nått annat att bry sig om i livet än köpa spel så kan man inte hålla på och köpa expansioner för 500 600 kr

Visa signatur

Moderkort:asus prime x570 pro cpu: Amd ryzen 5600x cpucooler: corsair h70 Ramminne: 64 gb corsair vengance Gpu: AMD: rx 6800 16 gb psu: corsair RM1000i