Nvidia delar ut nycklar till Crysis 3 Alpha Trial

Permalänk
Medlem

Fick också en via facebook

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Alla som är uppe sådär tidigt är sämst.
UPDATE:Följde en som tipsade här i kommentarerna om FB och fick den där, så pröva det!

Jag var sur och skrev förhastade saker!
Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Skrivet av klemze:

Alla som är uppe såhär tidigt är sämst.

Det inkluderar ju dig med vet du väl?

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem

Härligt, fick en nyss via Facebbok

Permalänk
Medlem

Yey! Facebooksaken fungerade, fick göra ett konto på facebook för att få en key, men det var det värt antar jag. Nu hoppas man bara på att sitt halvbra 7770 klarar spelet

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Det inkluderar ju dig med vet du väl?

Jag är fullt medveten om det.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Undrar vad system kravet är... Hmm... Hade ju inga större problem med Crysis 1, 1.5 eller 2 med datorn i sign. Hoppas nästan nu att Crysis 3 kan ge mig en ordentlig anledning att uppgradera. Trodde ju att BF3 skulle göra det men jag har än i dag inte haft några problem med Auto settings på 1920x1080 med konstant 60 fps eller mer.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Fick visserligen en (via mobilen, en timme efter release ), men missade att det var en MP-alpha Nåja, får la ta en titt åtminstone.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Koppla ur brandvarnaren och ha brandsläckaren nära till hands

Tror jag klarar mig utan den =P Prova att köra Folding på båda korten + prollen i 5timmar och max temp blev 82 grader på det övre kortet så ingen brandfara här inte

Permalänk

Verkar finnas en hel del nycklar om man går via facebook.

Det går undan att ladda ner från Origin..
26MB/s är inte illa

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem

Let the toads fly!

Visa signatur

Sandy-bridge + gtx770 /dator
http://dreamhack.se/dhw15/

Permalänk
Inaktiv

Att folk fortfarande låter sig luras av EAs olagliga marknadsföring är väldigt förvånande.. :cry:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Undrar vad system kravet är... Hmm... Hade ju inga större problem med Crysis 1, 1.5 eller 2 med datorn i sign. Hoppas nästan nu att Crysis 3 kan ge mig en ordentlig anledning att uppgradera. Trodde ju att BF3 skulle göra det men jag har än i dag inte haft några problem med Auto settings på 1920x1080 med konstant 60 fps eller mer.

Om du ställer upp inställningarna så blir bf3 krävande. Känns väldigt udda att tycka att ett spel inte är krävande för att auto settings inte är några problem. Då kan man ju tycka att crysis inte är krävande för att man har 60 fps på low.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

verkar finnas bra många på deras facebook sida

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Att folk fortfarande låter sig luras av EAs olagliga marknadsföring är väldigt förvånande.. :cry:

Sugen på att utveckla det där?

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Entusiast

YES! Tog en via Facebook-sidan, vet inte hur många nycklar som finns kvar så skynda er!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Jag har en nyckel med :-)

Fick installera Origin-klienten, men nu tuffar nedladdningen på för fullt.
"Synd" bara att detta händer när jag borde plugga inför tentan på måndag ;-).

Visa signatur

Fractal Design Focus G Petrol Blue Midi-tower, Fractal Design Integra M 650W PSU, MSI Z370-A PRO, Intel Core i3 8100 3.6 GHz , Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz, Gigabyte GeForce GTX 1650 4GB OC, Samsung 850-Series EVO 250GB, Seagate BarraCuda 1TB 7200rpm 64MB, ASUS DVD±RW DRW-24D5M, Logitech MX518 Optical Mouse, Logitech G105 Keyboard, Logitech X-230 2.1 högtalarset, BenQ 24" LCD LR2455

Permalänk
Skrivet av markiiie:

Kunde inte få nyckel genom det sätt som länkades, men fick genom NVIDIA Geforce på Facebook.

Här:
https://www.facebook.com/NVIDIAGeForce/app_433401813391421

Fungerade alldeles utmärkt

http://img221.imageshack.us/img221/7901/picsanditdidhappen.jp...

Fungera perfekt, tackar!

Edit: Blääh orka vänta till 2 november. Nån som hittat nåt sätt att kringgå detta?

Permalänk
Medlem

Origin? not gonna happen!

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Entusiast
Skrivet av frankof:

Origin? not gonna happen!

Vad är det med alla och Origin egentligen? I början var Origin ett riktigt buggigt skit-program det håller jag med om men nu på senare tid så är det riktigt snyggt och fungerar utan buggar etc så vad är problemet?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

jag fick koden men var laddar jag ner det?
jävla facebook skit, funkar aldrig

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig? Crytek har konsolfierat Crysis sen tvåan och det faktum att det krävs spionprogrammet Origin gör inte saken bättre.

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem
Skrivet av PCnörden:

jag fick koden men var laddar jag ner det?
jävla facebook skit, funkar aldrig

Kan ju vara bra att läsa lite ibland, eller?

Du skriver in koden i Origin. Alpha startar 2:a november men du kan preloada det nu.

Permalänk
Skrivet av MrNubcake:

Kan ju vara bra att läsa lite ibland, eller?

Du skriver in koden i Origin. Alpha startar 2:a november men du kan preloada det nu.

ok tack, är lite trög när det gäller sådana här saker
råkade klicka förbi det med ladda ner tjafset och kunde inte komma tillbaks sen för det stod att jag redan skrivit upp mig etc

Permalänk
Medlem

Hann få en via Facebook!

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Sorry, you're too late - all alpha trial keys are now gone! Thank you for your interest.

iriterande. har detta bara varit idag eller hållt på en längre tid ?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ziggy_:

Sorry, you're too late - all alpha trial keys are now gone! Thank you for your interest.

iriterande. har detta bara varit idag eller hållt på en längre tid ?

Har du provat Facebooksidan också? Fungerade för mig för en timma sedan, gilla bara Nvidia-Geforce på Facebook och sen så klickar du på deras senaste länk!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Jaaaaaa!!! Tack Sweclockers!!!! Hann få en på FB nu!

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.
Telefon: Oneplus 7T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Har du provat Facebooksidan också? Fungerade för mig för en timma sedan, gilla bara Nvidia-Geforce på Facebook så klicka på deras senaste länk!

okey nice thx

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Det är slut på nycklar även på FB nu.

Skrivet av RzrTrek:

Att folk fortfarande låter sig luras av EAs olagliga marknadsföring är väldigt förvånande.. :cry:

Vad i hela friden babblar du om?

Skrivet av Googolplex:

Fungera perfekt, tackar!

Edit: Blääh orka vänta till 2 november. Nån som hittat nåt sätt att kringgå detta?

Vilka servrar tänkte du spela på?

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175