Permalänk
Medlem

Mobiler med 4g tips tack

Sugen på ny telefon, vill ha en med 4g. Några tips på bra mobiler med 4g?

Tack på förhand.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Den enda mobil jag använt som har 4g är Lumia 920 och jag är störtnöjd med luren, enda nackdelen jag kan se med den är avsaknaden av några få appar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Den enda mobil jag använt som har 4g är Lumia 920 och jag är störtnöjd med luren, enda nackdelen jag kan se med den är avsaknaden av några få appar.

Tack för tipset, har dock kollat på den och tycker den liknar en stor legobit så kan tyvärr inte ha den pga designen

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Finns inte så många faktiskt

Lumia 820 och 920
Galaxy S3 och Note 2
Xperia V

Det är typ alla lurar med 4G.
Men kolla upp täckingen där du bor, det varierar från plats till plats. Hemma har jag OK täcking, men i industri området på jobbet så växlar den ständigt från 4G till 3G.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av dallaboo:

Finns inte så många faktiskt

Lumia 820 och 920
Galaxy S3 och Note 2
Xperia V

Det är typ alla lurar med 4G.
Men kolla upp täckingen där du bor, det varierar från plats till plats. Hemma har jag OK täcking, men i industri området på jobbet så växlar den ständigt från 4G till 3G.

4G only?

Permalänk
Medlem

Asus Padfone 2. Huawei har en 4g modell. Sedan kommer det nog flera nu till våren.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem

Någon som har några erfarenheter av Xperia V? Är lite småsugen. Vid turf händer det ju att man lätt tappar mobilen i snödrivor eller drar fram den i ösregn.

Dock så brukar det främsta problemet med iaf min Nexus S i samband med regn vara att displayen blir obrukbar då det inte går att göra nått då den inte registrerar fingerrörelserna korrekt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SwedZi:

Tack för tipset, har dock kollat på den och tycker den liknar en stor legobit så kan tyvärr inte ha den pga designen

Den mindre 820 har också 4g:
http://www.nokia.com/se-sv/produkter/telefon/lumia820/

Annars kan man vänta in våren då lär fler 4g modeller komma.