Fuuu de sluta sälja den, vad ska jag kika efter nu? Hjäp ni kunniga.

Permalänk
Medlem

Fuuu de sluta sälja den, vad ska jag kika efter nu? Hjäp ni kunniga.

Så kikade på Andersen 2,5 till sambon i julklapp. Den tog slut men de fick nya kring nyår och nu säljs den inte längre! Här sitter jag nu på pottkanten utan en försenad julklapp...

Har inte hunnit sätta mig in i plattdjungeln hela vägen och seriöst har jag inte tid så därför vänder jag mig till er.

Budget 2-2500
Skärm ca 10" och inte tft med ok upplösning.
HDMI
Inte apple.
USB host
Vettig processor
Batteri är mkt viktigt

Så hjälp sweclockers, när jag har mina perioder brukar jag försöka göra detsamma för er.
MVH
M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaint666:

Så hjälp sweclockers, när jag har mina perioder brukar jag försöka göra detsamma för er.
MVH
M

Försöker också hjälp Sweclockers. Med dina tre inlägg har du däremot svårt att övertyga mig om din välvillighet i fråga

Tja, om nu Andersen inte tillverkas längre så har jag två alternativ: Blocket eller att du köper något annat som Google Nexus.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Nexus 7 är helt klart bäst till priset http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/google-n...
Men på 10" hmm http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1166180,1377645 Jag skulle nog ha tagit en av dessa
kan säga att surfplattor är mer skit ju billigare dom är men mina far föräldrar fick en av dom i Julklapp (minns inte vilken ) och den var Helt ok för priset, men jag hade inte betalt mer för en sådan än vad dom kostar nu.

BTW. Du behöver inte vara till stor hjälp för andra för att få hjälp här men det är ju bättre ju fler som hjälper till.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vad jag kan se så finns Anderssonplattan i lager på Netonnet.
Annars är väl det här samma platta (Pipo m1):

DmTech 9748DCB
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1468986

Permalänk
Medlem

Hmmm ser att jag bara har 4 trådar o 21 inlägg sedan starten 2008, känns som om ngt saknas där... mer än bara ett par inlägg... men men, kanske haft fler än ett nick, länge sedan man var här nu.

Ultimat hade väl varit google nexus men 7" är för litet och 10" ligger över budget. Satsar på lite mer flis på riktiga datorer tills plattorna utvecklats tillräckligt för att de skall vara kraftfulla nog för att ersätta dagens laptops.

Men så gick jag in på den site som säljer dessa andersson's 9,7" och till min häpnad så har de en på internetlager... 2300kr för alla de egenskaper som jag söker just nu.

Tackar för hjälpen go vänner. Kännas som jag läst tillräckligt om denna för att inte köpa grisen i säcken vilket det skulle ha varit annars.

Om andra är intresserade så är detta densamma som pipo M1 som går för runt 1600 vid beställning utomlands. Stora skillnaden är inhemsk garanti och utbytt batteri. Rekommenderas starkt för denna prisklass.

Må väl alla sweclockers
M

Permalänk
Medlem

Jaha och där ser det ut som om man var lite snabb i köpfingret ändå.

Beställde Andersson innan jag han se dmtech plattan. Hur stor skillnad är det på dessa om man jämför?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1468986,1520964

Stora för mig personligen är att dmtech tar normal stora sd kort vilket är ett stort plus då jag fotar mkt och har sd minne. Skulle vara fint att kunna kolla direkt på plattan utan att gå omvägar.

Om det finns ytterligare argument för denna så kommer jag antagligen att returnera andersson plattan när den kommer. Input?

Tack för allt
M

Permalänk
Medlem

Skulle avråda från köp av dmtech surfplattor. De har en förmåga att sluta fungera utan anledning.
Jag jobbar inom området och det är min referens.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Avstängd

Är egentligen emot det som Apple står för men Ipad 2 för 3000 är väl använda pengar. Rena Ferrari jämfört med min Asus T300.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)