Söker vänligt sinnad i Göteborg för hjälp med köp.

Permalänk
Medlem

Söker vänligt sinnad i Göteborg för hjälp med köp.

Det är såhär att min flickvän äger en HTC Desire Z som med all rätt börjar bli sliten, men hon älskar telefonen och därför så har jag sökt med ljus och lykta efter displayskydd till den för att åtminstone ge den en chans till att se fräsch ut ett tag till.
De hade för en tid sedan utförsäljning hos teknikmagasinet och jag köpte då på mig ett par, men nu är vi inne på det sista och jakten börjar så igen.

Nu har jag hittat displayskydd hos Webhallen för 10:/st! och i butiken på Ekelundsgatan i Göteborg har de 6st, problemet är att jag bor i Linköping.
Så nu vänder jag mig till Sweclockers i hopp om att hitta någon vänlig själ som är villig att köpa dessa skärmskydd åt mig och posta dom, självklart kan mindre ersättning utgå

Hoppas att det finns någon med lite tid över

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

Ring webhallen och fråga om det går att ordna? De ställer nog upp ska du se

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Till Xperia s köpte jag 10 skydd för 30kr inkl frakt från eBay. Har du kollat där?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Testpilot

Gör en beställning på hemsidan och välj att du vill hämta ut den i Linköping, Webhallen skickar då varan till Linköping och du kan hämta ut den där helt gratis, jag har själv gjort så. Nu verkar dock skyddet vara nästan slutsålt men det kanske kan vara bra att veta till en annan gång

Annars kan jag också rekomendera eBay, brukar gå att köpa mobiltillbehör ruskigt billigt där.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]