Köra PS3 crackade-spel online ?

Permalänk
Medlem

Köra PS3 crackade-spel online ?

Tjenare!
Tänker skaffa ett jailbreakat ps3 inom snar framtid.
Om jag installerar crackade spel på den ,kan jag köra dem online då?
Förstår att det inte funkar på vissa spel,men majoriteten av dem?
Detta kanske är en dum fråga ,men har tänkt på detta ett tag och undrar om ps3:t behandlar dem crackade spelen som ett köpt spel.
Hur går det till?

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

"Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ."

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

"Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ."

"§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren."

Bra jobbat!

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Du har råd med värsta datorn och ett ps3 men inte o köpa ett par spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relel:

"§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren."

Bra jobbat!

Roligt värre med folk som postar regler sen kan dom inte reglerna själva

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Roligt värre med folk som postar regler sen kan dom inte reglerna själva

Om du syftar på att jag bröt mot regeln jag själv postade så var det lätt värt det
Om du syftar på andra snubben som var snabb på att påpeka piratkopiering, så var det hillarious!

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Skrivet av Relel:

"§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren."

Bra jobbat!

Haha du gjorde samma sak nu själv snille! Varför anmälde du inte eller ville du bara spela smart?

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leopardkungens:

Haha du gjorde samma sak nu själv snille! Varför anmälde du inte eller ville du bara spela smart?

Läs tidigare inlägg, snille
Jag spelar inte smart, jag är smart. Hur kan du komma här och påstå att jag inte är smart? Btw så är det anmält redan, även ditt regelbrott är anmält nu.

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

oj nog bästa att ta bort tråden då . :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabbedi1:

oj nog bästa att ta bort tråden då . :/

Det gör du nog rätt i

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

"Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ."

Skrivet av Relel:

"§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren."

Bra jobbat!

Skrivet av Relel:

Om du syftar på att jag bröt mot regeln jag själv postade så var det lätt värt det
Om du syftar på andra snubben som var snabb på att påpeka piratkopiering, så var det hillarious!

Skrivet av Leopardkungens:

Haha du gjorde samma sak nu själv snille! Varför anmälde du inte eller ville du bara spela smart?

Skrivet av Relel:

Läs tidigare inlägg, snille
Jag spelar inte smart, jag är smart. Hur kan du komma här och påstå att jag inte är smart? Btw så är det anmält redan, även ditt regelbrott är anmält nu.

Asso du borde anmält att han postade att han postat regler på att han postat regler på att han postat som bröt mot regler istället för att posta reglerna när han postat att man bryter mot dom när man postar att han postat regler som om att posta saker om piratkopiering.

Fast å andra sidan borde jag anmält det istället för att postat om det :/

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Asso du borde anmält att han postade att han postat regler på att han postat regler på att han postat som bröt mot regler istället för att posta reglerna när han postat att man bryter mot dom när man postar att han postat regler som om att posta saker om piratkopiering.

Fast å andra sidan borde jag anmält det istället för att postat om det :/

Haha, precis så är det

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

såg att bara moderatorer kan tabort tråden ,så väntar tills någon märker efter anmälningarna

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§ 7
Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Notera:

§5 finns av en anledning, vänligen respektera den. (Att dra en §5 för att gnälla på en annan §5 är lite otaktiskt också)

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.