Permalänk
Medlem

Ta hand om dig XrOo.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Hoppas allt löser sig så du och din dotter får ett fint liv framöver
Take care XrOo
/Melker Simonsson

Visa signatur

Datorn: CPU: I7 3770K 4,6GHz , Moderkort:, MSI MPower z77 ATX, RAM: Corsair XMS3 Vengeance (4x4GB) 1866MHz, GPU: GIGABYTE-GTX1070 OC, Chassie: Zalman z9, OS:, Nätagg: XFX 850W, HDD: 640GB WD SSD: Samsung 840 pro

Permalänk
Medlem

Väldigt tråkigt, sånt här ska aldrig få hända. RIP

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk

Du har stöd från mig XrOo!

Du har mitt stöd, Även fast jag inte känner dig så fällde jag tår när jag läste det du skrev ovan. Jag känner igen det där med läkare att dom aldrig tar en på allvar...

Hoppas du har det bra lycka till, jag skall komponera en sång i din ära!

/Victor Hansson aka SwedenVirre/XFMImD

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Du har mitt stöd, Även fast jag inte känner dig så fällde jag tår när jag läste det du skrev ovan. Jag känner igen det där med läkare att dom aldrig tar en på allvar...

Samma här. Har egen erfarenhet av att inte bli trodde eller tagen på allvar och vet många fler som tycker likadant för svenskasjukvården. Det tar verkligen på en!
Och jag kan inte föreställa mig hur XrOo känner sig och modern kände sig.

Önskar all lycka till, till dig och barnet.

Permalänk
Medlem

Låter som en typisk psykiatrihistoria, jävligt sorligt

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk

Fyfan vad ledsen och sur jag blir när jag läser detta

Ta hand om dig själv och om din dotter, fan

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Beklagar sorgen. Jag har varit med på samma resa med en nära vän som fick djup depression. Sprid kärlek till din dotter och låt dina vänner hjälpa dig. Beklagar verkligen.
Rest in peace

Med vänliga hälsningar,
Jonas

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk

Såg tråden först nu. Usch vad hemskt!
Hoppas att du och din dotter ändå kan få ett bra liv och minnas allt det goda ni hade tillsammans och så småningom lägga den tråkiga historian med som det verkar inkompetenta läkare bakom er.

Du verkade då vara en trevlig kille under det korta besöket jag gjorde hos er när jag köpte datorn av dig. Din dotter kommer nog att få en bra uppväxt hos en bra farsa ändå!

//Christofer

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8