League of Legends inloggnings problem

Permalänk
Medlem

League of Legends inloggnings problem

Hej, idag när jag skulle spela lite lol med några polare gick det inte att logga in, jag fick det här meddelandet "the login server did not respond. You may have a connection issue that is not related to the League of Legends server." det var några länkar med hjälp, men jag fick det inte att fungera, jag raderade lol och laddade ner det igen, startade om datorn och stängde av min brandvägg, men inget fungerade..
Vad kan jag göra för att det ska fungera?
Tacksam för svar

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Titanium Grey CPU Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz GPU Asus Geforce Gtx 760 2GB SLIRAM Corsair Vengeance DDR3 8Gb 1600MHz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB Moderkort Asus Z87-A, Socket-1150 Nätaggregat be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av speccceb:

Hej, idag när jag skulle spela lite lol med några polare gick det inte att logga in, jag fick det här meddelandet "the login server did not respond. You may have a connection issue that is not related to the League of Legends server." det var några länkar med hjälp, men jag fick det inte att fungera, jag raderade lol och laddade ner det igen, startade om datorn och stängde av min brandvägg, men inget fungerade..
Vad kan jag göra för att det ska fungera?
Tacksam för svar

Har du valt rätt server då?

kör du på EU Nordic and east eller west? du måste ju ställa in rät.

Visa signatur

/Rocksman

Permalänk
Medlem
Skrivet av rocksman:

Har du valt rätt server då?

kör du på EU Nordic and east eller west? du måste ju ställa in rät.

aa det har jag :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Titanium Grey CPU Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz GPU Asus Geforce Gtx 760 2GB SLIRAM Corsair Vengeance DDR3 8Gb 1600MHz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB Moderkort Asus Z87-A, Socket-1150 Nätaggregat be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av speccceb:

aa det har jag :/

var det länge sen du har kört lol då?

jag har kompisar som har blivit av med acc pga att dom inte kört på väldigt länge.

Visa signatur

/Rocksman

Permalänk
Medlem
Skrivet av rocksman:

var det länge sen du har kört lol då?

jag har kompisar som har blivit av med acc pga att dom inte kört på väldigt länge.

nä, spelade för kanske 2 veckor sedan..

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Titanium Grey CPU Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz GPU Asus Geforce Gtx 760 2GB SLIRAM Corsair Vengeance DDR3 8Gb 1600MHz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB Moderkort Asus Z87-A, Socket-1150 Nätaggregat be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze

Permalänk

Forum

Har själv inte problemet men som vanligt med EUW så funkar det inte som det ska, bara att bita ihop och lira något annat under tiden.

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Om du mailar deras support så kommer du få grymt mycket mer hjälp än av oss. Så tycker du ska börja med det och se hur det går på den fronten först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Om du mailar deras support så kommer du få grymt mycket mer hjälp än av oss. Så tycker du ska börja med det och se hur det går på den fronten först.

okej, var gör man de?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Titanium Grey CPU Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz GPU Asus Geforce Gtx 760 2GB SLIRAM Corsair Vengeance DDR3 8Gb 1600MHz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB Moderkort Asus Z87-A, Socket-1150 Nätaggregat be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem

jag fick det att fungera, jag bytte bara lösenord

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Titanium Grey CPU Intel Core i5 4670K 3.40 Ghz GPU Asus Geforce Gtx 760 2GB SLIRAM Corsair Vengeance DDR3 8Gb 1600MHz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB Moderkort Asus Z87-A, Socket-1150 Nätaggregat be quiet! Pure Power L8 630W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av speccceb:

jag fick det att fungera, jag bytte bara lösenord

Good job!

Visa signatur

/Rocksman