Permalänk
Avstängd

[BF3/BF4] AmA söker spelare

Hejsan!

Vi i Amphibious Assault söker mestadels tävlingsinriktade spelare, men har även en social grupp inom klanen.

Egen BF3-server för träningar finns, TS3-server samt en hemsida under konstruktion.

Du skall vara 18år, mogen och pratglad (undantag för ålder kan ske).
Du som sökande skall antingen redan ha kunskaper inom ESL eller vara dedikerad nog för att lära dig.

Då vi använder TS3 så kräver vi att ni kan bruka detta samt har en mikrofon!

Våra regler är enkla och självklara; var trevliga och respektera dina medspelare.

Vi tillåter inte överdrivet mycket skrik och fjanterier i TS.

Vid intresse, kontakta mig här på SweClockers, eller på någon av länkarna som följer!

Min battlelog

Klanledares battlelog (Asykon).
________________
Vår pluton

BF3-server

(lösenordsskyddad)

Har ni frågor så tveka inte att kontakta oss!
(TS3 ges ut vid förfrågan).

Update; BF4-Server uppe!
MvH DemoNoidz.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Låt hjärnan hinna vakna lite mer, du har skrivit om ESL två gånger

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dwd:

Låt hjärnan hinna vakna lite mer, du har skrivit om ESL två gånger

Ja, blev lite strul, minsann

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk

Jag lirar i AmA, är dock relativt ny. Ser fram emot realeasen av BF4 och att vi kommer igång på allvar. Är inte i närheten av att vara bland de bättre så jag kommer få fokusera på annat än att tävla - men det är sköna grabbar och vi har riktigt kul ihop på TS och på servrarna. Kan också hälsa de som tror att man enbart är kanonmat för att man inte är värsta proffset, jag har utvecklats hur mycket som helst sen jag gick med; med allt från inställningar i spelet till positionering på kartor.

Är du nyfiken, kom in och häng och lira lite - känns det bra och du passar in, gå med. Om inte annat så är du en erfarenhet eller två rikare.

Permalänk
Medlem

Nästan så att vi borde använda Asykon's fina sånger för att rekrytera lite!

Visa signatur

Intel I5 7600k, 16GB 2400mhz , 2x Sapphire Nitro 390, 1,25 tb HDD, 250gb SanDisk Ultra SSD, 950w nätagg.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sparkzor:

Nästan så att vi borde använda Asykon's fina sånger för att rekrytera lite!

Tror inte att det går hem allt för bra

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Tror inte att det går hem allt för bra

Jo då, tänk dig hur många som skulle bli intresserade av Andrej t.ex.

Alla som går med kommer få höra två av de sjukaste och bästa sångerna ever. Jag hoppas att det blir fler och att fler roliga personer joinar TS. Och självklart spelar med oss, jag själv kommer inte alltid vara aktiv då studier tar upp mycket av min tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I5 7600k, 16GB 2400mhz , 2x Sapphire Nitro 390, 1,25 tb HDD, 250gb SanDisk Ultra SSD, 950w nätagg.

Permalänk
Medlem

Japp trivs mycket Bra här jag med trots att man är "gammal"!;)

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Skrivet av linde:

Japp trivs mycket Bra här jag med trots att man är "gammal"!;)

Jag är inte långt efter dig Linde, vi är ju faktiskt några som passerat våra 30 och ändå hänger med hyfsat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 000ptimus:

Jag är inte långt efter dig Linde, vi är ju faktiskt några som passerat våra 30 och ändå hänger med hyfsat!

hänger med?vi är ju bäst;) hosthost

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

Nu har vi även en egen server uppe så kom in och lira om ni känner er sugna!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/a63cd25a...

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Avstängd
Skrivet av linde:

Nu har vi även en egen server uppe så kom in och lira om ni känner er sugna!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/a63cd25a...

Skönt att det faktiskt är drag på den!

____

Jag har uppdaterat huvudposten med detta (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Hej, letar efter folk o spela med och ni verkar vara ett trevligt gäng. Är 23 jobbar två skift på industri så spelar lite annorlunda tider men borde nog gå o lösa:) skriver ifrån mobilen men kan länka min BL profil sen när jag kommer hem

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skudd:

Hej, letar efter folk o spela med och ni verkar vara ett trevligt gäng. Är 23 jobbar två skift på industri så spelar lite annorlunda tider men borde nog gå o lösa:) skriver ifrån mobilen men kan länka min BL profil sen när jag kommer hem

Skickades från m.sweclockers.com

Är nästan alltid folk inne så är inge problem!

Även jag är en AmA medlem och trivs väldigt bra.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jäklar, detta kan vara något som jag letat efter! Skickar ett PM lite senare med mer information om mig, mitt i ett Dota2 game.. Dog nyligen med en lång respawn time. Oerhört intresserad!

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Är nästan alltid folk inne så är inge problem!

Även jag är en AmA medlem och trivs väldigt bra.

Toppen, tittar in en sväng inatt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skudd:

Hej, letar efter folk o spela med och ni verkar vara ett trevligt gäng. Är 23 jobbar två skift på industri så spelar lite annorlunda tider men borde nog gå o lösa:) skriver ifrån mobilen men kan länka min BL profil sen när jag kommer hem

Skickades från m.sweclockers.com

Hejsan! Skicka gärna ett PM med din battlelog så kontaktar vi dig där! (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Hejsan! Skicka gärna ett PM med din battlelog så kontaktar vi dig där! (:

Du har PM

Permalänk

Och för er som vill ha mer info, vi är väl på pappret runt 35 personer - även om det är mycket ovanligt att så många är online på en gång - men release-kvällen/natten var vi riktigt många. Det som är mest positivt med att vi är så många är att det i stort sett alltid finns någon att spela med, någon är nästan alltid online.

Eftersom vi har vår egen BF4-server så spelar vi ju precis vad vi vill, men servern brukar oftast stå på Domination eller Conquest. Lägger även in Rush ibland och vi har kört internmatch på Obliteration. Kan också lägga till att servern är väldigt välbesökt och att den rullat ruggigt bra, även när andra har haft problem.

Är du nyfiken så kom in på servern. Tycker du att det är var värt ett besök och är fortsatt intresserad, skriv här eller i Battleloggen och så får du uppgifterna till TS så du kan komma in och surra lite.

Väl mött!

Permalänk
Medlem

Lirade på er server tidigare idag och hade väldigt skoj, börjar bli less på att lira ensam så det vore skoj att prova lira med er på TS. Är 24 år och pluggar/jobbar, lirar varje dag. Här är min battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Asc0R/stats/2475...

Permalänk
Skrivet av Ascor:

Lirade på er server tidigare idag och hade väldigt skoj, börjar bli less på att lira ensam så det vore skoj att prova lira med er på TS. Är 24 år och pluggar/jobbar, lirar varje dag. Här är min battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Asc0R/stats/2475...

Kul att du varit inne på servern. Jag sitter på jobbet och hör av mig när jag kommer hem, om du inte redan fått kontakt med någon annan av oss.

Permalänk
Avstängd

Hej, hej alla! Kul att det är sådant stort intresse. Känns som att man får 2-3 PM om dagen med nya rekryter!

Var inte blyga om ni "bara" letar efter en grupp att spela med och inte är så tävlingsinriktade. (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk

Kör mestadels själv men hade vart kul å lära känna lite seriösa BF spelare. Va längesen jag spelade i en klan men hade vart kul å ge det en chans lägger ändå ner en hel del tid på det. Tror det kanske kan förhöja spelupplevelsen en aning

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TonyB4ngZ:

Kör mestadels själv men hade vart kul å lära känna lite seriösa BF spelare. Va längesen jag spelade i en klan men hade vart kul å ge det en chans lägger ändå ner en hel del tid på det. Tror det kanske kan förhöja spelupplevelsen en aning

Tror att du skulle gilla vårt "gäng"! Skicka din battlelog i PM så vidarebefodrar jag det till min klanledare (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden p.g.a. att ni i klanen medvetet försökt kringgå reglerna om bumpning genom att turas om att göra meningslösa inlägg efter vissa intervall:

Citat:

Trådar får inte "bumpas". Ny (relevant) information får däremot tillföras, precis som för resten av forumet.

Ni har ansvar att läsa och känna till dessa regler. Flertalet inlägg i denna tråd är onödiga och tillför ingen ny information.

***

Tråd upplåst med förhoppning om att den fortgår enligt reglerna för denna avdelning av forumet.

/KimTjik

Permalänk

Ny information till användare som eventuellt är intresserade av att börja spela med oss.

- vi har nu, utöver vår 36 slots public-server, även 2 st privata "matchservrar".

- vårt Bravo-squad har börjat att spela ESL så smått och tränar nu regelbundet ett flertal ggr i veckan.

- en Charlie-squad är under uppbyggnad, och även en Delta-squad.

Tveka inte att kontakt oss om du känner dig sugen på att provspela.

Välkomnar Marrouk och Bredhe, som kommit in i klanen via Sweclockers!