Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

reggade bara för att tipsa om detta. utmärkt julklapp till vem som helst med en bärbar dator och en tv.

edit: menar såklart den sistnämnda artikeln, "Netgear PTVU1000 UNIVERSAL PUSH2TV HD"

Kör du på denna själv?
Funkar den bra att streama ifrån?
Lurar på att köpa denna till sonens rum så han kan streama från sin stationära burk o kolla youtube-klipp, se film på sin tv osv.
Vore trevligt och höra lite recension - det var ju onekligen blandat på både prisjakt och cdon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Är inget fynd, 309 kr är inte ens billigast på prisjakt. Den generiska rabattkoden är inte specifik för produkten och en del av oss har redan använt den på andra produkter.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Endast i butik: Sony Experience Center i Lund

Sony SmartWatch SW2 för 900:- oberoende av vilket armband man väljer. Billigast från vettig butik enligt prisjakt är ca 1500:- (för modellen med sillkonarmband).

Någon som köpt en sådan och kan kortfattat säga hur den är?

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Någon som köpt en sådan och kan kortfattat säga hur den är?

Tyvärr kan jag inte säga nåt speciellt, annat än att sambon och hon verkade gilla den jag köpte till henne.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Avstängd

Siba har ännu inte skickat mina usb minnen..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Skrivet av Hurtigbullen:

Är inget fynd, 309 kr är inte ens billigast på prisjakt. Den generiska rabattkoden är inte specifik för produkten och en del av oss har redan använt den på andra produkter.

Du kan använda den rabattkoden på alla köp du gör som klarar kriterierna för beloppet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Du kan använda den rabattkoden på alla köp du gör som klarar kriterierna för beloppet.

Jag kan använda rabattkoden en gång, på ett köp, sen är den förbrukad, eller har du annan information?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Skrivet av Jesukrist:

DXracer CHASER Gaming Chair

MaxFPS Julkalender, Gäller enbart idag 10/12.

1790 kr (frakt tillkommer)
http://www.maxfps.se/f-series/dxracer/chaser-gaming-chair

Billigast på prisjakt 2395 kr
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1589541

Citerar mig själv här lite då jag undrar hur ni ser på detta.
Det är idag 500kr rabatt på denna "Gaming stol". Jag vet att detta är utrycket är mumbojumbo men jag är fortfarande intresserad av denna produkt.
Det jag säger är alltså då att jag kommer förr eller senare att köpa denna eller en liknande stol.
Är det värt att håva in en idag när det är 500kr rabatt eller kommer det något ännu saftigare erbjudande till mellandagarna? Har någon sett dessa produkter reas ut tidigare?

MVH

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Grey | MSI Z87-G45 GAMING | Intel Core i5-4670K | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | MSI GeForce GTX780 OC 3GB DDR5 | XFX XXX Edition 850W 80+ Bronze

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av amanito:

Siba har ännu inte skickat mina usb minnen..

Skickades från m.sweclockers.com

Inte mina heller. Har en känsla att det kan vara ganska mycket jobb efter helgen

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Är väl inte heller något riktigt fynd om ord.pris är 309kr? Med rabattkod på CDON är den ju billigare där..

Skrivet av pika:

Men för dom som kanske redan har använt koden hos cdon vid tidigare beställningar, då är ju fortfarande webhallen lite billigare. Ingen fraktkostnad dessutom.

Allt är relativt antar jag. Jag tycker att det är en stor skillnad på 309 kronor och 279 kronor särskilt om man har låga marginaler, om det då under en begränsad tid säljs för 30 kronor mindre så är det ett fynd. Men precis som pika skrev så är det fortfarande billigast om man redan har använt koden hos CDON.

Permalänk
Medlem

Och vips, så sänkte CDON Raspberry Pi till 279 och fraktfritt.
Inte för att jag hade tänkt köpa nån, men med 50 kr i rabatt blir det ynka 229 kr inklusive frakt.

Visa signatur

"Du bist ja wie eine Zwiebel. Wenn Ich Sie sehen, muß Ich heulen"

Permalänk
Medlem
Skrivet av loser:

Och vips, så sänkte CDON Raspberry Pi till 279 och fraktfritt.
Inte för att jag hade tänkt köpa nån, men med 50 kr i rabatt blir det ynka 229 kr inklusive frakt.

Nice, nu blev det en beställning för min del! 229kr inkl frakt är ett fynd!

Visa signatur

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Siba har ännu inte skickat mina usb minnen..

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av DavidtheDoom:

Inte mina heller. Har en känsla att det kan vara ganska mycket jobb efter helgen

Mina kom idag. Fick sms om att de postats igår.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 3770K | Corsair 4x8 GB 1600Mhz | ASUS GeForce GTX 680 2GB DirectCU II OC | Fractal Design Newton R3 600W | Noctua NH-D14 (moddad) | Win8 Pro | Samsung SSD 840Pro 256Gb | Barracuda 3TB | Samsung DVD

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

Kör du på denna själv?
Funkar den bra att streama ifrån?
Lurar på att köpa denna till sonens rum så han kan streama från sin stationära burk o kolla youtube-klipp, se film på sin tv osv.
Vore trevligt och höra lite recension - det var ju onekligen blandat på både prisjakt och cdon!

Har aldrig provat den, men för det priset är det enligt mig värt att spekulationsköpa. Liknande artiklar ligger ju på minst 800kr + frakt.
1 års garanti också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Udd3n:

Disney infinity startpaket + Xbox 360 4GB för 1198 kr inkl frakt.
http://www.toysrus.se/specialpages/xbox?cid=banner_CPM_XboxBu...

Normalpris enligt prisjakt minst 2k.

Vad hindrar mig från att köpa xbox+spel och sedan lämna tillbaka spelet och få ett xbox för typ 600kr?
Om jag har fattat rätt så skulle det funka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

Vad hindrar mig från att köpa xbox+spel och sedan lämna tillbaka spelet och få ett xbox för typ 600kr?
Om jag har fattat rätt så skulle det funka?

Ringde precis kundservice och de förstod inte heller hur rabatten kunde vara så stor, de hade inte fått någon info om erbjudandet och var tvungna att manuellt lägga till sakerna i kundvagnen för att se rabatten (den första människan jag pratade med trodde att jag ljög och la på luren i örat).

De bad mig att maila samma fråga så att de kunde föra den vidare till huvudkontoret i danmark, som tydligen var stängt just nu.. Funderar på att beställa och sedan lämna in spelet hos min närmsta fysiska butik, det borde väl fungera?

edit: I värsta fall får jag lämna tillbaka båda två och få fulla summan tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

Vad hindrar mig från att köpa xbox+spel och sedan lämna tillbaka spelet och få ett xbox för typ 600kr?
Om jag har fattat rätt så skulle det funka?

Möjligtvis att det står på kvittot att det är ett erbjudande på bägge produkter och att du måste lämna bägge vid retur.

Alt. Stå för returfrakt då är det som gäller vid distansköp

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rbt:

Möjligtvis att det står på kvittot att det är ett erbjudande på bägge produkter och att du måste lämna bägge vid retur.

Alt. Stå för returfrakt då är det som gäller vid distansköp

Returfrakt kan man räkna bort då jag tänkte lämna tillbaka spelet hos närmsta fysiska butik som jag åker förbi varannan dag.

I varukorgen online står det ingenting om erbjudandet, bara -1130 på Xbox "rabatt" spalt.

Permalänk
Medlem

Inet har ju kampanj på lite grej, b.la [url="Kingston minnehttp://www.inet.se/produkt/5308857/kingston-8gb-2x4gb-16.... Kanske är en dum fråga, men är dessa låg profil minnen? Vill inte göra om samma misstag som förra gången att mina inte går under kylaren...

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Skrivet av frizzy10:

Inet har ju kampanj på lite grej, b.la [url="Kingston minnehttp://www.inet.se/produkt/5308857/kingston-8gb-2x4gb-16.... Kanske är en dum fråga, men är dessa låg profil minnen? Vill inte göra om samma misstag som förra gången att mina inte går under kylaren...

Det här databladet från Kingston säger 30mm hög. Verkar dock vara utan kylflänsen.

Permalänk
Entusiast

Bara jag som inte kan lägga till någonting i kundvagnen på Inet på grund av överbelastning?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Bara jag som inte kan lägga till någonting i kundvagnen på Inet på grund av överbelastning?

We're in the same boat brother

Visa signatur

:)

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dricki:

We're in the same boat brother

Hoppas det är så för alla, inget ska stå mellan mig och en Hyper 212 EVO för 99kr
Känns som black friday på Internet!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd

alltså inet wtf? Hemsidan funkar inte!!!

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Det här databladet från Kingston säger 30mm hög. Verkar dock vara utan kylflänsen.

Tack! Då blir det till att mäta och se om de går under

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

FUUUUU Inet krashar för mig hela tiden, jag vill ju ha mitt tangentbord..

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Avstängd

fu inet ska man ha en kampanj så ska man se till att servern funkar

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Inet har blivit Swecknockat...

Permalänk
Skrivet av Dunde:

Inet har blivit Swecknockat...

Och Facenockad.

Permalänk
Medlem