Samsung galaxy s4 omstarts problem

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy s4 omstarts problem

Min samsung galaxy s4 har helt plötsligt börjat starta om sig själv. Fast när man kommer till texten till telefonen, där det står Samsung Galaxy S4 GT-I9505. Så kommer man inte längre den går helt enkelt inte att starta upp igen. Först är allt svart, sen en liten vibration, sen kommer texten fram, sen svart igen. Så går det runt tills den blir helt svart och slutar efter typ 5 min. Har du tur kan du lyckad få igång telefonen (med en laddare i mobilen). Den är omöjlig att få igång utan laddare.
Någon som har den minsta aning vad som händer med den?

Visa signatur

Processor: Intel core i5 2500k 3,3GHz Grafikkort: MSI GeForce GTX 760 2048MB TwinFrozr Nätaggregat: Codegen 630W RAM: Kingston HyperX Blu 8GB Chassi: Xigmatek Utgard

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Embz:

Min samsung galaxy s4 har helt plötsligt börjat starta om sig själv. Fast när man kommer till texten till telefonen, där det står Samsung Galaxy S4 GT-I9505. Så kommer man inte längre den går helt enkelt inte att starta upp igen. Först är allt svart, sen en liten vibration, sen kommer texten fram, sen svart igen. Så går det runt tills den blir helt svart och slutar efter typ 5 min. Har du tur kan du lyckad få igång telefonen (med en laddare i mobilen). Den är omöjlig att få igång utan laddare.
Någon som har den minsta aning vad som händer med den?

Inte så att batteriet är knas? Svullet eller liknande?
Annars boota in i recovery mode och återställ den, men gör det sist.

Permalänk
Medlem

Batteriet är svullet av någon anledning. Måste man köpa nytt? eller på något sätt fixa det, som troligen inte är möjligt.
Annars hur gör man i det där recovery mode?

Visa signatur

Processor: Intel core i5 2500k 3,3GHz Grafikkort: MSI GeForce GTX 760 2048MB TwinFrozr Nätaggregat: Codegen 630W RAM: Kingston HyperX Blu 8GB Chassi: Xigmatek Utgard

Permalänk
Medlem

Du måste byta batteri isf. samsung ger 6mån garanti på batterier vill jag minnas.
Försöker du ladda batteriet o det spricker så kan det börja brinna, eller du gör dig illa..