Vilken av dessa skärmar passar mig bäst?

Permalänk

Vilken av dessa skärmar passar mig bäst?

Vilken av dessa skärmar är bäst för mig? Eller har ni något annat tips om skärm? Får gärna vs billigare utan att det blir en "B" skärm.
Spelar mestadels BF4/LoL/Gw2
http://www.inet.se/kundvagn/visa/4406907/2013-12-27

Permalänk

Jag har själv BenQ skärmen, den passar perfekt till spel!

Permalänk
Hedersmedlem

*** rubrik ändrad ***

Jag har ändrat rubriken eftersom den inte uppfyllde forumets krav:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Om regeln inte följs kan det leda till att tråden låses tills dess TS via PM skickat förslag på en bättre rubrik.

/KimTjik

Permalänk
Skrivet av KimTjik:

*** rubrik ändrad ***

Jag har ändrat rubriken eftersom den inte uppfyllde forumets krav:

Om regeln inte följs kan det leda till att tråden låses tills dess TS via PM skickat förslag på en bättre rubrik.

/KimTjik

Hur kunde min rubrik "vilken av dessa skärmar passar mig bäst?" vara fel när jag jämför 2 skärmar?

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Anorrgre:

Hur kunde min rubrik "vilken av dessa skärmar passar mig bäst?" vara fel när jag jämför 2 skärmar?

Kontroll av logg visar att rubriken var " "Vilken av dessa?". Rubriken du tror dig ha satt skulle ha fungerat. Om du har funderingar över moderering bör du använda kontaktformuläret nedan.

/KimTjik

Permalänk
Skrivet av KimTjik:

Kontroll av logg visar att rubriken var " "Vilken av dessa?". Rubriken du tror dig ha satt skulle ha fungerat. Om du har funderingar över moderering bör du använda kontaktformuläret nedan.

/KimTjik

aha okej, ojdå måste ha tänkt en sak och skrivit en annan

Permalänk
Medlem

Dom två första du länkade till är nästan identiska gällande prestanda. BenQ kan behöva lite mer konfiguration för att visa "rätta" färger etc.

Det du ska fråga dig själv är om du verkligen behöver 144hz, kommer din dator överhuvudtaget över 120fps? Om svaret är nej, är det lika bra att köpa en bättre 120hz för samma pris. Kanske t.o.m en 60hz om din dator inte orkar över 60 FPS ändå.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Dom två första du länkade till är nästan identiska gällande prestanda. BenQ kan behöva lite mer konfiguration för att visa "rätta" färger etc.

Det du ska fråga dig själv är om du verkligen behöver 144hz, kommer din dator överhuvudtaget över 120fps? Om svaret är nej, är det lika bra att köpa en bättre 120hz för samma pris. Kanske t.o.m en 60hz om din dator inte orkar över 60 FPS ändå.

Okej det visst jag inte att jag behövde ha. Har du någon 120 hz att rekommendera?