Permalänk

Mobilspel?

Vilka är era bästa mobilspel? Har ni gjort något eget? Och vad tycker ni om mitt (*****)? kritik tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiliogaines:

Vilka är era bästa mobilspel? Har ni gjort något eget? Och vad tycker ni om mitt (*****)? kritik tack

Tetris och snake är väl givna prisspallrare?

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Endast android eller iOS också? Själv spelar jag inte så mycket, men det är mest logos quiz, quizkampen, gissa färgen o såna spel.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Skrivet av Buzz996:

Endast android eller iOS också? Själv spelar jag inte så mycket, men det är mest logos quiz, quizkampen, gissa färgen o såna spel.

Snake är bäst!

Permalänk
Medlem

Plague Inc. är riktigt kul, gratis på Android med kostar 7:- på iOS, däremot helt klart värt pengen! Allt i spelet går dessutom att låsa upp genom att bara spela det.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Tetris och snake är väl givna prisspallrare?

Håller me!
annars så spelar jag Pokemon fire red/emerald för de mesta(via en emulator)

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

clash of clans riktigt kul men beronde framkallande man kollar sin defense hela tiden

Visa signatur

Cpu: i5 3570K @4.4ghz Chassi: fractal design mini hdd: 1tb GPU: gtx 480 855/1855 Moderkort: z77 pro RAM: 8gb @1600mhz.
Powersupply: SF 630 W

Permalänk
Inaktiv

Har nog inte lagt mer än en timme på något mobilspel.

Valfri SNES emulator kan jag nog rekommendera om man måste välja

Permalänk
Medlem

Alltså, om du vill ha feedback på ditt spel (vilket är enbart syftet med din tråd) lägg det rätt och döp om tråden till det istället

Smygreklam är bara fult ;>

Permalänk
Legendarisk

* Rubrik, frågeställning/diskussionsvärde, marknadsföring - Låst *

www.sweclockers.com/forum/regler#3

Visa signatur

Abstractions all the way down.