Permalänk

Köpa battlefield4 hoodie!!

Hejsan, jag tänkte köpa en BF4 hoodie som jag tänkte ha på mig på ett LAN (och vardagligen) men jag hittar ingen affär som säljer dom förutom DICE GEAR's hemsida men jag vill köpa den fysiskt. Jag tänkte fråga om någon vet om gamestop kanske säljer dom eller om ni vet någon annan affär? Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Varför köpa dem, det är en vanlig billigt hoodie med ett halvtaskigt tryck på, bättre att köpa en skönare tröja om du ska lana.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CartMan12:

Hejsan, jag tänkte köpa en BF4 hoodie som jag tänkte ha på mig på ett LAN (och vardagligen) men jag hittar ingen affär som säljer dom förutom DICE GEAR's hemsida men jag vill köpa den fysiskt. Jag tänkte fråga om någon vet om gamestop kanske säljer dom eller om ni vet någon annan affär? Tack för hjälpen!

Varför inte beställa den från webshoppen? alt. be dina föräldrar beställa den?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Varför inte beställa den från webshoppen? alt. be dina föräldrar beställa den?

Tack för hjälpen men jag ville köpa den på en affär eftersom att LANet är imorgon!

Permalänk
Medlem

Scifi-bokhandeln? Har lite olika kul prylar och säkert kläder också.

Visa signatur

Damn those Greymanes to Oblivion...

Permalänk
Skrivet av Liquid2:

Scifi-bokhandeln? Har lite olika kul prylar och säkert kläder också.

Hittade en assassins creed tröja som jag tänkte köpa Synd bara att inte battlefield fanns med på deras lista