Permalänk

Radio dator! :)

Då jag behöver ett mindre chassi så tänkte jag göra något kul av det på samma gång. Så får väll se vad det leder till Fyller på mer efter som

Radio dator!

Permalänk
Medlem

Ser väldigt lovande ut Kör hårt och var väldigt noggrann med detaljerna.

Permalänk

Får man fråga vad är en raid dator? Och var gramofonen trasig när du började med detta för annars har du gort ett mistag på en sån fin gramofon

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Ser väldigt lovande ut Kör hårt och var väldigt noggrann med detaljerna.

Ja Jag tror det kan bli bra ska försöka göra det så snyggt som möjligt

Skrivet av john00133:

Får man fråga vad är en raid dator? Och var gramofonen trasig när du började med detta för annars har du gort ett mistag på en sån fin gramofon

Ja du namnet kom ja bara på så där då jag suger på namn xD Alltting funka men ljudet låt som om man skulle slå en gryta mot pannbenet, som tur är så har ja mer sådana hemma som funkar hehe

Permalänk
Medlem

Jag hade en likadan och tänkte bygga något liknande av den, tyvärr så försvann den när jag flyttade. Lycka till med bygget, kan nog bli bra.

Permalänk
Skrivet av gekkonidae94:

Ja Jag tror det kan bli bra ska försöka göra det så snyggt som möjligt

Ja du namnet kom ja bara på så där då jag suger på namn xD Alltting funka men ljudet låt som om man skulle slå en gryta mot pannbenet, som tur är så har ja mer sådana hemma som funkar hehe

vad bra för dem e riktigt fina sånna där

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem

Väldigt fyndigt! Hoppas på ett snyggt slutresultat, var lite tveksam till fläktfärgen.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

Lovande!
DU tror inte det finns plats att byggai nen sånhär : http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/skivspelare/skivspel... I?
Skulle ju vara mer än fränt om skivspelaren fungerade

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nbwu:

Lovande!
DU tror inte det finns plats att byggai nen sånhär : http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/skivspelare/skivspel... I?
Skulle ju vara mer än fränt om skivspelaren fungerade

Det skulle ju inte vara helt omöjligt att lägga en Pi i den skivspelarn du länkade

Visa signatur

Speldator: Cooler Master Centurion 5 | Core i5-2500K@4.2Ghz | 12GB DDR3@1600MHz | Kingston SSDNow 120gb SSD + 2x 250 HDD | GTX 770@1085/1753/7010MHz
LAN/Miner: HP Pavillion a6140.sc | Core i5-3330@3.6GHz | 4GB DDR3@1600MHz | 250gb HDD | RHD 5870@1098/1098/6008
Konsol: Xbox 360 | N64 |