Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

CoD - Advance Warfare

Kom igår. Ser ut som Titanfall ungefär, såg inte helt jättetråkigt ut men å andra sidan gör väl sällan montage det. Lite snyggare grafikmässigt också, om två CoD kanske det tom är lika snyggt som BF3

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

CoD trailers är så missledande så det finns inte. När jag såg trailern till MW3 blev jag så hypad att jag förköpte det på Steam. Det enda bra som kom ut av det var att jag fick Cod4 på köpet :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

CoD trailers är så missledande så det finns inte. När jag såg trailern till MW3 blev jag så hypad att jag förköpte det på Steam. Det enda bra som kom ut av det var att jag fick Cod4 på köpet :/

Vad är det som är missledande i denna trailer?

Permalänk
Medlem

Det enda COD jag spelar ibland är World at War, allt annat skiter jag fullständigt i och kommer att göra i fortsättningen med

Btw, trailern påminner mig om Crysis 2 multiplayern

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det enda COD jag spelar ibland är World at War, allt annat skiter jag fullständigt i och kommer att göra i fortsättningen med

Btw, trailern påminner mig om Crysis 2 multiplayern

WaW spelade jag sjukt mkt på min PS3:a, det var riktigt kul faktiskt.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Ser rätt bra ut i trailern. Som en blandning av Crysis, Titanfall och tidigare CoD. Multiplayer är ändå det enda jag spelar när det gäller CoD/BF. Kan bli ett köp men väntar på recensioner och omdömen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

vill ha det här spelet för en anledning: Kevin Spacey

Visa signatur

Asus Z97-A
i5 4690K
MSI GTX 780
Samsung 840Evo

Permalänk
Skrivet av muki91:

Vad är det som är missledande i denna trailer?

Om det följer tradition, så kommer spelet vara mycket ''mindre'' än vad trailern visar.

Exempel:

Här visar dem olika länder som är banor i spelet. Men de är så få och inte alls så bra som trailern visar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Har typ 500 timmar spelade på MW3 så hypen var inte värst vilseledande för alla. Men du ska aldrig lita på att trailern stämmer överrens med slutprodukten, dess syfte är att sälja in spelet hos dig så självklart att dom överdriver lite.

Är väldigt förväntansfull över AW utifrån vad vi fått se på deras reveal och trailer, känns som de har tagit det bästa från Crysis och blandat i grytan.

Återstår att se om det blir 500+ timmar likt MW3 eller 40+ timmar likt BO2.

Permalänk
Medlem

Får se om jag köper spelet kommer dock vänta på betyg först!
MW2 är fortfarande spelet jag spelar = 1900h spelat nu!xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Om det följer tradition, så kommer spelet vara mycket ''mindre'' än vad trailern visar.

Exempel:
coiTJbr9m04

Här visar dem olika länder som är banor i spelet. Men de är så få och inte alls så bra som trailern visar.

Men det är ju inte missledande, då all kontenta i trailern finns i spelet. Sedan att de plockar så brett som möjligt ur spelet att klämma in i en 60-sekunders trailer är ju inget konstigt.

Sedan att spelen är fullkomligt värdelösa och skamlöst dåliga är en helt annan sak.