Fractal Design R4 Black Pearl eller Cooler Master HAF 912 Adv?

Permalänk

Fractal Design R4 Black Pearl eller Cooler Master HAF 912 Adv?

Har beslutat mig för dessa 2, ska beställa idag så jag måste veta. Min förra tråd var om Haf912 och 2 andra chassin men bestämde mig för dessa 2, vad tycker ni?
Om denna tråd blir låst så är det för korvpostning eller vad det heter, förra tråden fick jag reda på några bra chassin och i denna har jag bestämt mig och vill ha reda på vilken. Tack i förväg.

Permalänk
Medlem

Define R4 alla dar i veckan.

Permalänk

Tänkte på det, har kollat på YT och läst recensioner och ser bara bra om den. Visst ingår det 1 140mm fläkt i fram och 1 140mm i bak?

Permalänk
Medlem
Skrivet av simme300:

Define R4 alla dar i veckan.

Utveckla tack.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Utveckla tack.

Är väl inte så svårt, r4an är ett jäkligt bra och prisvärt chassi bara läsa de otaliga recensionerna? Sen att många köper just det chassit och det är väldigt populärt vad spelar det för roll? Bara köra på om du tycker om det!

Permalänk

Är Corsair Carbide 330R något att ge sig på? Har en Sapphire Radeon R9 290 tri x OC, 1 ssd & 1 hdd & vattenkylare som behövs installeras.

Permalänk
Avstängd

R4 tycker jag. Snyggt, bra kvalitet. HAFen är lite för mycket p12

Permalänk

Haha, tänkte exakt sådär och det var därför jag har beställt R4 nu

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar låsta*

Trots tidigare tillsägelser och låsta trådar fortsätter du att korsposta. Detta tvingar mig till att låsa dina trådar och ämnet anses nu vara förbrukad, dvs. du får inte lov att skapa nya trådar om detta ämnet. Vänligen börja respektera reglerna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...