Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

Asus -router - nyinstallation

Halloj!
Jag har egentligen 3 frågor jag inte reder ut, så jag får fråga!=)
Vet ej om det bli korrekt att fråga alla 3 här? Annars så får ni säga till om jag bör dela upp dem i olika trådar.'.

1. Har 2 laptops. Ominstallerade router. Nytt lösenord etc etc. Nu fungerar plötsligt bara internet på den laptopen där jag ominstallerade routern. På den andra så accepteras inte det nya lösenord jag valt. Hur kan jag göra för att det som alltid innan ska fungera med trådlöst internet på båda datorerna?

2. Har en Asus Eee.pc ( Sådan lite liten laptop). Vet ej hur det ska förklaras, men en del fönster som öppnas kan jag inte se helt. Ex vid installationer. På dessa fönster finns det ju ofta en "knapp" längre ned som ska tryckas för Ja/nej. Många sådana här fönster är för stora för skärmen så det går ej se hela.
Går det att ställa in någon funktion så att dessa fönster bli mer kompatibla med den lilla skärmens storlek?''

3. I denna lilla Asus fanns Windows -Starter , när jag köpte den. Om jag kör Kill-disk och raderar och skriver över allt, går det då att installera windows / -starter igen från någon Asushemsida eller på något annat sätt?

Tack på förhand.!!