Permalänk
Medlem

Vad är det för skrivbord?! den var sjukt snygg och nice! 100/100 poäng

Permalänk
Medlem

Otroligt tjusigt bygge må jag säga!

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av larbarn:

Riktigt snyggt arbete!

Tack så mycket, larbarn!

Skrivet av vompen:

A master at work. Avgudar dina arbeten asså, riktigt snygga och professionella!

Jättekul att höra! Roligt att du har hängt med på flera stycken!

Skrivet av Orisons:

Sjukt snyggt! Brukar hata allt vad belysning heter, men på denna ser det ju riktigt bra ut.

Tack! Slingan i taket är inte klar än som sagt, den bara hänger och är mest ivägen, ska försöka konstruera någon riktig fästanordning och dölja den för ögat.

Skrivet av bagfalls:

Ser förbannat bra ut, som vanligt.

Tack, bagfalls!

Skrivet av Ethics:

Usch vad snyggt! Den skärmen är fin den med, synd att prislappen är för stor för min del :/

Tack så mycket, Ethics! Det är en väldigt fotogenisk skärm, det mesta från Apple är väl det egentligen. Det är tråkigt att den är så dyr, men har snöat in mig så totalt på aluminiumhuset att det fortfarande känns värt på något konstigt sätt. Mina gamla skärmar har alltid knäppt och knakat något så förbannat från plasthöljet.

Skrivet av Louca:

Det var bland det snyggaste jag sett och jag som tyckte min dator jag ska lägga upp snart blev snygg. Herrejöses 5 poäng!

Länka gärna galleriet när du har postat det, så jag inte missar, vill se vad du har kokat ihop! Tack så mycket, Louca.

Skrivet av Tweak:

Riktigt jävla snyggt.

Tack!

Skrivet av MisterX:

Väldigt stilrent! Jag diggar verkligen led listen under backplaten, nice touch:)

Roligt att du la märke till den, hjälper mer än man kan tro för belysningen. Tack så väldigt mycket, MisterX!

Skrivet av m0rk:

Holy f*cking christ.... Jävlar vilket snyggt bygge du gjorde. Störtkär i designen.

Wow, tack så jättemycket m0rk!

Skrivet av Finurliig:

Moddning när den är som bäst. Stilrent och elegant.

Mycket roligt att du tycker om den! Det var nog chassit i sig som står för det mesta av förtjänsten.

Skrivet av T-Fork:

Sjukt smutt, 5/5 pga alla schyssta egna lösningar! Gillar även att du körde på svart och "chrom" och inte vitt som är på modet för tillfället!

Det är lugnande för själen att få sitta och fila aluminium, denna gång var det väl inte riktigt lika mycket som jag hade velat i tillverkningsväg men det är kanske samtidigt dumt att tvinga in saker. Mitt förra projekt var vitt, det är så förbannat svårt att passa in i en miljö utan att det sticker ut när projektet väl är klart.

Tack så mycket!

Skrivet av SweeNop3:

Vad är det för skrivbord?! den var sjukt snygg och nice! 100/100 poäng

Skivan är en Ikea Gerton som jag har åldrat med kniv och rasp, sedan betsat i en mörk ton ett par gånger. Lite sandpapper mellan varje lager får ytan att se mer sliten ut.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50106773/

Mycket roligt att du fastnade för projektet, tack!

Skrivet av coorexz:

Otroligt tjusigt bygge må jag säga!

Tack så mycket, coorexz!

Permalänk
Inaktiv

Ett av de mest imponerande byggen jag sett 5/5

Permalänk
Medlem

Fett najs bygge!
Vad heter skärmen/vad är det för skärm? (Är inte sån svindyr?) Kan inget om Apple därav frågan.

Permalänk

Fyfan va snyggt rena våta drömmen 10 av 10 möjliga GJ (Y)!.

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockis:

Fett najs bygge!
Vad heter skärmen/vad är det för skärm? (Är inte sån svindyr?) Kan inget om Apple därav frågan.

Apple Cinema Display (skärmen säljs inte längre)

Riktigt bra jobbat Laine! Mycket snyggt bygge.

Permalänk
Medlem

Mycket hårdvara i liten förpackning så stilrent så snyggt skapar ha begär som heter duga jag har sett många custom byggen men för min egen del är detta det bästa jag någonsin skådat SICK HATS OFF Mycket imponerande.

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

stiligt

Visa signatur

HALLÅ KISSEKATTER!
Skylake i7 6700k, Corsair ven16gb 2133mhz RAM, red dragon 5700 xt 8gb, 500gb x2 Samsung EVO, Fractal design node 304 ,beQuiet pure rock,Fractal design 650W interna, Gigabyte z170 wifi, Win 10

Permalänk
Medlem

Bruker mycket sällan kommentera på byggen, men det här va riktigt snyggt.

Bra jobbat.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

Fy satan va vilken snygg/stilren dator du har byggt........perfektion i minsta detalj.
Jag blir klart imponerad av att du bygger det mesta själv för att få det personligt och exakt som du vill ha det.
Önskar man hade den talangen.

Permalänk
Medlem

Hur funkar den som hackintosh? (antar att allt är kompatiblet för ett sådant bygge, dömer det dels på skärmen men också att det är ivy bridge processor).

Permalänk
Medlem

galet snygg rigg! avundsjuk som fan 5/5

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Pulsar Xlite V3, grips och glasskates | Logitech G PRO X Wireless | Bambu Lab P1S