Permalänk
Medlem

Vattentät klocka?

Letar efter en klocka att ha i duschen.
Så det bör väl vara något i stil med en klockradio eller en platt sak att hänga eller ställa.
Tips?

Permalänk
Medlem

Jag har sett på Clas Ohlson att dom iallafall har en variant av vattentät väggklocka. Lite lustigt att ha en klocka i duschen kan jag tycka, hur länge duschar du egentligen?

Om man filtrerar ur de butiker som kan tänkas ha det, ifall du tar en sväng i staden, är de CO (såklart), Jula, Biltema, Rusta, Kjell & Co och Teknikmagasinet. Det är iallafall de butiker jag kan koppla direkt med det du söker.

Permalänk
Medlem

Jag har kollat hos dessa butiker utan lycka.
Det är inte jag som har det problemet i hushållet

Permalänk
Medlem

Glömde: den du sett på classe finns väl inte längre?

Permalänk
Medlem

Jag bor inte på den ort jag såg klockan på längre, vilket var Halmstad, så om den finns kvar eller inte vetifasen! Men kollar man på deras hemsida verkar dom heller inte sälja den längre som du säger.

Efter lite luskande på Google är min uppfattning att marknaden inte sträcker sig värst långt när det kommer till vattentäta klockor som inte är armbandsklockor.

Dessa två är dom enda jag har snubblat över hittills;

Permalänk
Medlem

Ska kolla på de två alternativen. Tack!

Min önskan är att ha en klocka som man kan fjärrstyra så den kan hoppa fram, säg två minuter men den knapptryckning.
Sen självklart ställas tillbaka till normaltid igen innan "den klockan visar fel"-inspektionen.
Men sån fin sak finns väl ändå inte?