Permalänk
Avstängd

en enkel preloader?

Varför är det jämt så att när man försöker leta efter en preloader så måste dom jämt innehålla en uppsjö av olika onödiga finesser, som dessutom är värdelöst designade..?.. Jag vill bara ha en preloader som laddar min sida!.. inga fancy räknare so räknar ut en massa saker, bara en preloader! själva koden.. en liten animation kan jag göra själv!.. nå?...

Visa signatur

[size="1"]AMD XP1800+ @ 1700 Mhz (Palomino) | GeForce 3 Ti200 @ 500 | 256 MB DDR 266 Mhz | Creative Soundblaster Audigy™ 2, 6.1 THX Certified 24-bit | 2*12.5 GB HDD + 40 GB HDD | Pioneer Slot in DVD & Slot in CD-ROM | WaterCooled™ = ½", BIX Blue Metallic, 2 papst 120, 2 L plexitank, Sicce Nova 13 L/min | PLUS™ DLP Projektor (300", XGA, 800 Ansi) | katt™ POWER! :D[/size]

Permalänk
Keeper of the Bamse

I flash då antar jag?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

sök lite, har varit massor av trådor kring detta..

Visa signatur

Ehhh...
...öhhhh

Permalänk
Medlem

Här är en tråd som jag skapade för läge sedan, i den ploppade det upp massa bra länkar som är värda att ta sig en närmare titt på:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=122651

Visa signatur

[size="1"][font="courier"]SNE?[/font][/size]

Permalänk
Medlem

Här finns nog en som passar dina behov:
http://javascript.internet.com/page-details/preload-page.html

Visa signatur

- "Sometimes you make the right decision,
sometimes you make the decision right."
/Dr. Phil

Permalänk
Avstängd

ah! tackar ! :D.. schysst sida med totourials,... tack! den sparar jag!

Visa signatur

[size="1"]AMD XP1800+ @ 1700 Mhz (Palomino) | GeForce 3 Ti200 @ 500 | 256 MB DDR 266 Mhz | Creative Soundblaster Audigy™ 2, 6.1 THX Certified 24-bit | 2*12.5 GB HDD + 40 GB HDD | Pioneer Slot in DVD & Slot in CD-ROM | WaterCooled™ = ½", BIX Blue Metallic, 2 papst 120, 2 L plexitank, Sicce Nova 13 L/min | PLUS™ DLP Projektor (300", XGA, 800 Ansi) | katt™ POWER! :D[/size]