Permalänk
Medlem

Skype fungerar inte...?

Tjena, Skype har börjat bugga för mig. Jag kan bara ringa upp 1 person i ett samtal, lägger jag in mer folk så ser dom inte att jag ringer + att jag själv bara ser deras profilbild som inte rings upp. Ska jag vara med i ett samtal med flera i måste ledaren för samtalet ringa mig, alltså kan inte någon annan i samtal lägga in mig och jag då hoppa in. Lägger jag på mitt nuvarande samtal försvinner hela samtalet för mig och jag måste be ledaren ringa upp mig igen.

Vad är det för fel?

Har bara testat att installera om skype.

Vet inte om denna tråd landar rätt, men admin kan ju flytta på den isåfall.

Permalänk
Medlem

installerat om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

installerat om?

japp skrev ju det inget annat förslag ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skom1:

japp skrev ju det inget annat förslag ?

missade det hur installerade du om bara avinstallera/installera igen? prova att avinstallera det med Revo Uninstaller, och låt den söka genom registret också, och rensa.

Permalänk
Medlem

Använder folk Skype fortfarande? Det är så år 2008.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

missade det hur installerade du om bara avinstallera/installera igen? prova att avinstallera det med Revo Uninstaller, och låt den söka genom registret också, och rensa.

hur gör jag detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funnyvlad:

Använder folk Skype fortfarande? Det är så år 2008.

Vad ska man använda? *genuint intresserad*

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Det var ett skämt och jag ber om ursäkt för om det lät dumt och konstigt. Jag tyckte det var roligt men ibland misslyckas man med skämt.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Som jag ser det är Mumble bättre på alla sätt, förutom att alla redan har Skype, och det är lättare att komma igång med Skype.

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Som jag ser det är Mumble bättre på alla sätt, förutom att alla redan har Skype, och det är lättare att komma igång med Skype.

plus att man inte behöver ha någon som är server till skypes fördel.

Raidcall använder jag och mina vänner när vi spelar är typ som skype fast inte så bloatad client.
http://www.raidcall.com

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

plus att man inte behöver ha någon som är server till skypes fördel.

Raidcall använder jag och mina vänner när vi spelar är typ som skype fast inte så bloatad client.
http://www.raidcall.com

Vad jag vet så är någon host i ett Skype-call, men man behöver som sagt ingen dedikerad server.
RaidCall och också bra