Behöver hjälp, köp av grafikkort!

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow: Ska försöka lägga över det på dropbox snarast, men jag tror jag kan ha hittat en lösning: http://www.icd.se/index.php?main_page=product_info&cPath=117_....

Permalänk
Medlem
Skrivet av MileyxD:

@Broken-arrow: Ska försöka lägga över det på dropbox snarast, men jag tror jag kan ha hittat en lösning: http://www.icd.se/index.php?main_page=product_info&cPath=117_....

Är det ingen vanlig 24 pins kontakt?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow: Nej det är 14 pins uttag på moderkortet och det jag fått från nätagget är ju 20+4..

Permalänk
Medlem

@MileyxD: med så mycket extra saker och jobbigt pill så hade det nästan lönat sig att köpa ett riktigt moderkort istället

Permalänk
Medlem

@agitax: Jo hade jag vetat allt detta från början hade jag nog köpt helt nytt chassi med moderkort och ett nytt nättagg och flyttat över resterande från lenovon.

Permalänk
Medlem

@agitax: Och hur går tänket från alla märkes datorer? Jag gör en dator så svår och jävlig som möjlig. Så kommer du köpa mer av oss? Va är det för tankes sätt? Snacka om att förstöra för sig själv. Sista gången jag köper nå märkes skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MileyxD:

@agitax: Och hur går tänket från alla märkes datorer? Jag gör en dator så svår och jävlig som möjlig. Så kommer du köpa mer av oss? Va är det för tankes sätt? Snacka om att förstöra för sig själv. Sista gången jag köper nå märkes skit.

Är tanken att du ska ge upp och köpa ny märkesdator.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow: Kan det ju finnas otroligt få som gör efter sånt här pyssel jag har te x gått igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MileyxD:

@Broken-arrow: Kan det ju finnas otroligt få som gör efter sånt här pyssel jag har te x gått igenom.

ooo ja hjälpt ett par stycken i forumet med liknande problem och det blir i det flesta fallen nytt chassi och ett bättre agg, i bland nytt moderkort/cpu också.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow: Ja det kan jag tänka mig!