byta till stationär eller uppgradera med skärm och tagentbord

Permalänk
Medlem

byta till stationär eller uppgradera med skärm och tagentbord

hej sitter idag med en asus gaminglaptop g751j. är en i7 med gtx 970m och 8gb ram.
har funderat lite på en ny stationär dator för att spela typ black ops och wow.
datorn funkar bra i dagens läge men vill ha större skärm och separat tangentbord. gärna flera skärmar.
nu till frågan... sak ja köpa allt helt nytt eller bara skärm å tangentbord till laptopen. är ganska nöjd med den annars. Kan jag ha mer än en skärm till laptopen?

mvh

Visa signatur

Fractal Design Define R4 x ASUS Z170 PRO GAMING x Intel Core i5 6600K @ 4,5 Ghz x HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black x EVGA Supernova G2 750W x Samsung 850-Series EVO 500GB x EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0+ SSC x Noctua NH-U12S x Windows 10 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Köp skärm och tangentbord till laptopen först och kör på det. Om du vill ha mer prestanda och så kan du köpa en stationär dator sen.

Du har ju kvar skärm och tangentbord osv.

Permalänk
Medlem

tänkte lite så med men står sig prestandan i laptopen ett tag till då? vilket grafikkort kan man jämföra det jag har i laptopen? klarar ja mig ett tag på det jag har?
hur många skärmar kan ja ha i laptopen då?

Visa signatur

Fractal Design Define R4 x ASUS Z170 PRO GAMING x Intel Core i5 6600K @ 4,5 Ghz x HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black x EVGA Supernova G2 750W x Samsung 850-Series EVO 500GB x EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0+ SSC x Noctua NH-U12S x Windows 10 Home Svensk