Helt Ny Fibaro Home Center 2 Obruten förpackning Z-wave

Permalänk

Helt Ny Fibaro Home Center 2 Obruten förpackning Z-wave

Säljer en helt ny Fibaro Home Center 2 i obruten förpackning.

Billigaste nypris idag är 4790kr.

Ta dina Fibaro-enheter till nästa nivåFibaro Home Center 2 är hjärnan i ditt Fibaro System, eller i andra Z-Wave-baserade system för hemkontroll. Home Center 2 omdefinierar Z-Wave baserad hemkontroll och introducerar riktig hemintelligens utan massa krångel.

Skickas så fort betalning registrerats.
Använder mig av Schenker Spårbart Paket.
Frakt 1-2 Dagar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns kvitto?

Permalänk
Skrivet av MickeBoy:

Finns kvitto?

Jodå kvitto finns, dock är produkten köpt 2015-10-24. Den första slutade fungera för en månad sen så jag skickade in den till fibaro för att få en utbytes enhet. Men jag han köpa en ny under tiden då det är enda sättet för mig att styra belysningen hemma.

Så detta är utbytes enheten som jag säljer som är helt ny och inplastad.

Permalänk
Medlem

Mmm. Lite lurigt om den inte håller mer än 18 månader innan den går sönder. Då köper jag nog hellre en ny och får garantin också.

Permalänk
Skrivet av MickeBoy:

Mmm. Lite lurigt om den inte håller mer än 18 månader innan den går sönder. Då köper jag nog hellre en ny och får garantin också.

Garantin är tre år genom Fibaro och 1 år i butik. Butiken skickar den ändå till fibaro. Sen att min råkade gå sönder innebär inte att nästa och den efter kommer gå sönder också ?! Bara för att en volvo får motorstopp efter 3 år betyder det inte att folk ska sluta köpa volvo begagnat.

Vill du betala 1000kr för att få åka in till butiken istället för att skicka in den till fibaro är upp till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Garantin är tre år genom Fibaro och 1 år i butik. Butiken skickar den ändå till fibaro. Sen att min råkade gå sönder innebär inte att nästa och den efter kommer gå sönder också ?! Bara för att en volvo får motorstopp efter 3 år betyder det inte att folk ska sluta köpa volvo begagnat.

Vill du betala 1000kr för att få åka in till butiken istället för att skicka in den till fibaro är upp till dig.

Såklart fungerar det så, men då har ju också halva garantitiden gått och jag tycker inte att 18 månaders garanti är värt 1000:-