ASUS GeForce GTX 780 DirectCU II (3GB GGDR5)

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 780 DirectCU II (3GB GGDR5)

Begagnat. Kortet är i mycket gott skick. Detta kort har aldrig varit överklockat och har legat i min garderob det senaste året så det är absolut inte slitet. Har heller aldrig använt det för mining.

Det är inköpt i början av 2014, men tyvärr har jag inte kvar original kartongen till det och inget kvitto då garantin har gått ut.

Jag har dock en annan kartong som jag kan packa det ordentligt i så ingen risk för skador.

Antingen så skickar jag med schenker (tror det är 79kr) och då betalar köparen frakten eller kan man hämta det runt Lund området.

Sweclockers egna test:
https://www.sweclockers.com/test/17295-asus-geforc...
TechPowerUPs test:

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

800 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpaa:

800 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Skrivet av Dex:

Begagnat. Kortet är i mycket gott skick. Detta kort har aldrig varit överklockat och har legat i min garderob det senaste året så det är absolut inte slitet. Har heller aldrig använt det för mining.

Det är inköpt i början av 2014, men tyvärr har jag inte kvar original kartongen till det och inget kvitto då garantin har gått ut.

Jag har dock en annan kartong som jag kan packa det ordentligt i så ingen risk för skador.

Antingen så skickar jag med schenker (tror det är 79kr) och då betalar köparen frakten eller kan man hämta det runt Lund området.

Sweclockers egna test:
https://www.sweclockers.com/test/17295-asus-geforc...

Läs hela annonsen här

950 inkl frakt! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterpeterr:

950 inkl frakt! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem

1050 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpaa:

1050 inkl frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Permalänk
Medlem

Säljer kortet till Simpaa för 1050 inkl frakt då det inte har blivit fler bud!

Skickar PM till dig.