Permalänk
Medlem

RAM-minnen DDR3

Hej Sweclockers,

Jag är på jakt efter lite RAM-minnen till olika projekt som är igång.
Det jag söker är i DDR3-formatet till stationära datorer.
Intressant är minnen på 2GB, 4GB, 8GB och 16GB.

Skriv gärna PM till mig med vad ni har att erbjuda så svarar jag så fort jag kan
Befinner mig i Göteborg för eventuell lämning eller utlämning.

Är annonsen kvar, finns intresset kvar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja. Har rätt gott om DDR3, 2gb noname, 4x4gb vengence cl9or med höga kylaren, balistic samt 2x8gb, tror även jag har någon noname 2x8 om jag inte minns fel.

Permalänk
Medlem

@subonez: Tack för respons! Länka specs och pris i PM

Permalänk

Hej,
Har följande DDR3 minnen:
2x2GB Adata Gaming 1600Mhz
2x2GB Corsair Value 1333Mhz
2x2GB Samsung 1333Mhz

Finns att hämmta i gbg, vill ha 500:- för alla.

Permalänk

Hej har 2x4 ddr3 hyperx ram med 1866 mhz i hastighet liggande efter ett gammalt projekt som jag nu tänkt sälja efter att det har över 1 år bara liggat i min gabberåb

Länk till produkt (ramminnet):https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/ram-minne/ddr3/hyperx-fury-black-ddr3l-1866mhz-8gb/225817.8995/

Har även en amd a10 6800k och ett mini itx moderkort liggande i fall om du skulle vara intresserad. kan tänka att sälja allt detta för 600 kr tillsammans eller 400 kr för enbart minnet
Kommer troligviss ligga ute på tradera om någon dag men tänkte checka lite om nån på sweclocker var intresserad innan kanske lite enklare att hitta någon som ät ute efter dator delar här
Mvh Jacop

länk till Moderkort: https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/moderkort/amdsoc...

länk till proccesorn: https://www.inet.se/produkt/5308724/amd-a10-6800k-4-1-ghz-fm2...

Permalänk

G.Skill 4GB och Patriot 2GB

Hej,

Jag har

Något av intresse?

/Peter

Permalänk
Medlem

@Grahnen02: Kan vara intressant, du har PM

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

Har Corsair Vengeance DDR3 PC12800/1600MHz CL9 LP 2x4GB.
Kan mötas upp vart som i Göteborg.

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

Jag säljer:

Jag vill ha kvar 8GB till min backup-dator, men jag listar alla jag har eftersom det inte spelar mig någon roll vilket som blir över!

Finns i Karlskoga, kan skickas. Originalförpackningar finns ej kvar, dock.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar och erbjudanden jag har fått tag på ett antal nu och är ej i behov av mer.

Permalänk

@Sebzor91: Tjenare, jag har 4st Corsair Vengeance low profile (16gb ram varav 4gb i varje sticka) som går för 690kr per 8gb på webhallen. Köpte dessa stickor förra november och ska nu dock köpa en dator som rkäver ddr4 ram minnen. Skulle kunna sälja dessa stickor för 500kr per 8gb. Totalt för 16gb ram = 100kr