Permalänk
Skrivet av erixonjkpg:

Tjena,
Jag har anmält mig som förmånskund hos er genom jobbet. Efter att ha slummat igenom priser både in och utloggad så kan jag inte se några skillnader på pris.

Det står att priserna kan variera pga vinstmarginaler etc, men även produkter där ni ligger en bra bit över era konkurrenter så ser jag ingen skillnad.

Hur ser jag att mitt konto är ett så kallat förmånskonto?

MVH Simon

Hej Simon,
Beroende på hur du anmält dig så kan det ta en stund innan kontot justeras. Jag tycker du slår en signal på 08-55344553 så tittar dom på det med dig direkt och justerar om det behövs.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av martinot:

@Dustin Home:

Såg att ni hade ett bra paketerbjudande på Asuskort med 8700K just nu (https://www.dustinhome.se/product/5011047555/uppgraderingspak...).

Är på gång att bygga ihop ett litet snyggt MITX-bygge med det svenska chassit Loque Ghost S1. Ni skulle inte kunna ordna ett liknande paket med Asus MITX-kort istället (exakt samma serie, men mindre kort)?

Dvs. istället för ASUS ROG Strix Z370-F Gaming i ovaan paket så byter ni ut det till ett liknande paket MITX-varianten ASUS ROG Strix Z370-I Gaming?

Hade varit grymt om ni ville vara coola att både stödja MITX-trenden med kompakta spel-PC, och framför allt det heta Ghost S1 från nystartade svenska chassitillverkaren Loque!

Hej martinot!

Jag har skickat frågan till vår produktavdelning, återkommer så fort jag fått svar.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej martinot!

Jag har skickat frågan till vår produktavdelning, återkommer så fort jag fått svar.

MVH/STefan

Perfekt - tusen tack!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB], Windows: Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Skrivet av martinot:

Perfekt - tusen tack!

Hej igen!
Fick svar att det är på gång med mini-ITX paket. Dock fick jag inte bekräftat vilka komponenter det gällde då han som håller i det inte var på plats denna veckan.
Men det bör läggas upp inom kort.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av martinot:

Perfekt - tusen tack!

Hej,

Nu har vi lagt upp ett paket om det kan vara något: https://www.dustinhome.se/product/5011066521/uppgraderingspak....

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej,

Nu har vi lagt upp ett paket om det kan vara något: https://www.dustinhome.se/product/5011066521/uppgraderingspak....

MVH/STefan

Suveränt - beställt ett nu.

Stort tack Stefan och Dustin!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB], Windows: Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Funderat på att sänka priset något? Finns för 11-1200 hos konkurenter i Sverige.
https://www.dustinhome.se/product/5010872714/4-lff-hard-drive...

Permalänk
Skrivet av KjellTimell:

Funderat på att sänka priset något? Finns för 11-1200 hos konkurenter i Sverige.
https://www.dustinhome.se/product/5010872714/4-lff-hard-drive...

Hej, det är lite svårt när det gäller den typen av produkter, det är inte en vara vi säljer så stora kvantiteter av.
Däremot så kan det vara så att priset är sänkt från tillverkaren och att vi inte uppdaterat pga att vi inte sålt någon på ett tag.

Om du slår en signal på 08-55344553 och pratar med säljarna och ställa frågan om just denna produkt så kan de kolla vidare om det finns några förändringar då de flesta av våra priser sätts i relation med våra inköpspriser.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej,
Jag fick denna information i ett annat forum från dig så jag har noterat det och informerat berörda så det undvikes framöver.
Tack för återkopplingen och god fortsättning!
MVH/STefan

Tack!

Jag blev i efterhand kontaktad av en av era representanter via email och erbjöds en kompensation för strulet. Jag tyckte det lät helt ok, och tackade för detta. I samband med det lovades jag en återbetalning inom 5 arbetsdagar till det kort jag hade använt mig av. Detta var den 16/1.

Till dagens datum har en återbetalning emellertid inte gjorts. Jag har känt mig nödgad att påminna den kollega till dig jag hade kontakt med men jag har inte fått något svar från henne efter den 16/1.

Till saken hör att jag tyckte att kompensationen var generös från er sida, men hela goodwill-poängen försvinner ju om jag som kund måste påminna er om att få kompensationen utbetalad. Lite märkligt kan jag tycka.

Permalänk
Skrivet av h2016:

Tack!

Jag blev i efterhand kontaktad av en av era representanter via email och erbjöds en kompensation för strulet. Jag tyckte det lät helt ok, och tackade för detta. I samband med det lovades jag en återbetalning inom 5 arbetsdagar till det kort jag hade använt mig av. Detta var den 16/1.

Till dagens datum har en återbetalning emellertid inte gjorts. Jag har känt mig nödgad att påminna den kollega till dig jag hade kontakt med men jag har inte fått något svar från henne efter den 16/1.

Till saken hör att jag tyckte att kompensationen var generös från er sida, men hela goodwill-poängen försvinner ju om jag som kund måste påminna er om att få kompensationen utbetalad. Lite märkligt kan jag tycka.

Hej h2016
Det låter väldigt märkligt. Nu kan jag inte svara på hur det är utbetalt eller om det fastnat någonstans men det ska gå till samma konto som du betalde ifrån början. Så är det tex ett klarna konto så hamnar det där osv. Om du har kollat med din bank och det inte kommit in på det kontot du betalade ifrån så ska du kontakta vår kundreskontra för det tar bara 0-3 helgfria vardagar att betala ut pengarna från oss beroende på vad det är för konto.
Jag håller med dig om goodwill poängen och det måste vara något märkligt där också då vi inte betalar ut någon goodwill innan ärendet är helt klart. Ledsen att inte kunna svara bättre än så men hör av dig igen för det har förmodligen bara fastnat någonstans. Är det några mer problem så hör av dig annars till vår Kundombudsman så får han titta på vad som hänt.

Beklagar strulet det är inte kul när det trasslar så här.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Hej h2016
Det låter väldigt märkligt. Nu kan jag inte svara på hur det är utbetalt eller om det fastnat någonstans men det ska gå till samma konto som du betalde ifrån början. Så är det tex ett klarna konto så hamnar det där osv. Om du har kollat med din bank och det inte kommit in på det kontot du betalade ifrån så ska du kontakta vår kundreskontra för det tar bara 0-3 helgfria vardagar att betala ut pengarna från oss beroende på vad det är för konto.
Jag håller med dig om goodwill poängen och det måste vara något märkligt där också då vi inte betalar ut någon goodwill innan ärendet är helt klart. Ledsen att inte kunna svara bättre än så men hör av dig igen för det har förmodligen bara fastnat någonstans. Är det några mer problem så hör av dig annars till vår Kundombudsman så får han titta på vad som hänt.

Beklagar strulet det är inte kul när det trasslar så här.

MVH/Stefan

Kan du PMa mig ditt order eller fakturanummer så ska jag skicka det vidare?

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av h2016:

Tack!

Jag blev i efterhand kontaktad av en av era representanter via email och erbjöds en kompensation för strulet. Jag tyckte det lät helt ok, och tackade för detta. I samband med det lovades jag en återbetalning inom 5 arbetsdagar till det kort jag hade använt mig av. Detta var den 16/1.

Till dagens datum har en återbetalning emellertid inte gjorts. Jag har känt mig nödgad att påminna den kollega till dig jag hade kontakt med men jag har inte fått något svar från henne efter den 16/1.

Till saken hör att jag tyckte att kompensationen var generös från er sida, men hela goodwill-poängen försvinner ju om jag som kund måste påminna er om att få kompensationen utbetalad. Lite märkligt kan jag tycka.

Hej igen!
Jag fick info från vår kundreskontra nu och det är utbetalt till ditt Mastercard 17/1-18 så det ska finnas på ditt konto. Kontakta din bank om det inte syns för det har tagit emot pengarna.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

@Dustin Home:

Ja, tack för hjälpen! Mycket riktigt var beloppet utbetalt men jag trodde att det skulle vara 1000 kr inkl. moms som skulle betalas tillbaka. Istället fick jag in 1250 kr inkl. moms.

Som privatperson är jag glad, men som aktieägare i Dustin blir jag lite konfunderad över pengarullningen...

Permalänk
Skrivet av h2016:

@Dustin Home:

Ja, tack för hjälpen! Mycket riktigt var beloppet utbetalt men jag trodde att det skulle vara 1000 kr inkl. moms som skulle betalas tillbaka. Istället fick jag in 1250 kr inkl. moms.

Som privatperson är jag glad, men som aktieägare i Dustin blir jag lite konfunderad över pengarullningen...

Hej h2016!
Gör vi fel så försöker vi ställa tillrätta det hela och kompensation är ett av de hjälpmedel vi kan ta till. Gör vi kunden glad så förhoppningsvis så går "pengarullningen" åt vårt håll

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

@Dustin Home: Hej, skickade ett mejl till eran kundservice angående ett reklamationsärende förra veckan, men har ännu inte fått något svar. Ärendet gäller ett grafikkort med högt spoltjut, men det har inte varit någon statusuppdatering på hemsidan sedan 2018-01-22?

Permalänk
Skrivet av jerkbait:

@Dustin Home: Hej, skickade ett mejl till eran kundservice angående ett reklamationsärende förra veckan, men har ännu inte fått något svar. Ärendet gäller ett grafikkort med högt spoltjut, men det har inte varit någon statusuppdatering på hemsidan sedan 2018-01-22?

Hej jerkbait, ledsen för sent svar.
Kan du PMa mig ditt CAS nummer så kan jag ordna en lösning för dig om du inte fått någon lösning.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej jerkbait, ledsen för sent svar.
Kan du PMa mig ditt CAS nummer så kan jag ordna en lösning för dig om du inte fått någon lösning.

MVH/STefan

Hej, ärendet är löst nu. Väntar på leverans.

Permalänk

@Dustin Home: Hej Dustin har förstått det som ni är samarbetspartner till dell. Undrar om ni i framtiden tänkt ta in alienware aw3418dw i lager?

Permalänk
Medlem

Köpte en laptop under black friday som jag gav till min syster i julklapp. När hon öppnade den på juldagen så såg hon att det var fel kontakt till strömsladden, det var en kontakt till amerikanska eluttag istället för svenska/europeiska.
Skapade ett ärende på er hemsida direkt. Gick två veckor utan svar så ringde jag till er kundservice och killen jag pratade med påstod att det "hänt mycket bakom kulisserna" och att dom hade pratat med Lenovo.

En månad efter jag ringde hade jag fortfarande inte fått något svar på mejlen eller någon respons över huvud taget. Skickade ett mejl till men har fortfarande inte fått något svar.
Har glömt av det lite men blev påmind av min syster nu idag så ska ringa igen på måndag för att jaga på lite.

Kommentar?
Är ganska sur över bristen på hjälp och respons i ärendet framförallt då det inte är lagligt att sälja elektronik men fel elkontakt i Sverige.

Permalänk
Hedersmedlem

@Prodigys: Riktigt dåligt, speciellt med den bristfälliga supporten! Den typen av problem måste ju rättas till omgående och Dustin har säkert kablar i sitt sortiment redan som skulle fungera, utan att ens blanda in Lenovo. Hela processen ska vara transparent för kunden. Att skylla på Lenovo duger inte.

Tyvärr har Dustin grå/svart/sido-importerat i många år med olika problem för kunderna som en följd (och jag själv har även drabbats). Allt för att tjäna mer pengar såklart. Ibland leder det till bättre priser, ibland inte.

Det är inte så att din syster missat extra sladdar eller kontakthuvuden som man ibland måste byta när en produkt är avsedd för flera marknader? Jag får göra det rätt ofta numera.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

@Prodigys: Riktigt dåligt, speciellt med den bristfälliga supporten! Den typen av problem måste ju rättas till omgående och Dustin har säkert kablar i sitt sortiment redan som skulle fungera, utan att ens blanda in Lenovo. Hela processen ska vara transparent för kunden. Att skylla på Lenovo duger inte.

Tyvärr har Dustin grå/svart/sido-importerat i många år med olika problem för kunderna som en följd (och jag själv har även drabbats). Allt för att tjäna mer pengar såklart. Ibland leder det till bättre priser, ibland inte.

Det är inte så att din syster missat extra sladdar eller kontakthuvuden som man ibland måste byta när en produkt är avsedd för flera marknader? Jag får göra det rätt ofta numera.

Kontakten är fastgjuten i transformatorn och hon försäkrade mig om att det bara fanns en kabel i lådan, frågade henne själv då hon missat sånt förr.

Permalänk
Skrivet av Prodigys:

Kontakten är fastgjuten i transformatorn och hon försäkrade mig om att det bara fanns en kabel i lådan, frågade henne själv då hon missat sånt förr.

Hej Prodigys!

Först vill jag beklaga om du inte fått hjälp än. Detta ärende är dock väldigt intressant för mig så jag vill gärna att du PMar mig så jag får titta på det för det låter inte som det följer våra rutiner.
Du skulle få erbjudande om ett utbyte direkt om det är felskickat från tillverkare eller distributör till oss. Alternativt en annan produkt eller hävning av köp, det är rutinen i fall där vi fått felaktiga produkter då vi själva behöver reklamera det tillbaka i ledet.

Hör av dig via PM med ditt ärendenummer så ser jag till att vi löser det direkt så du och din syster blir nöjd.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Hej Prodigys!

Först vill jag beklaga om du inte fått hjälp än. Detta ärende är dock väldigt intressant för mig så jag vill gärna att du PMar mig så jag får titta på det för det låter inte som det följer våra rutiner.
Du skulle få erbjudande om ett utbyte direkt om det är felskickat från tillverkare eller distributör till oss. Alternativt en annan produkt eller hävning av köp, det är rutinen i fall där vi fått felaktiga produkter då vi själva behöver reklamera det tillbaka i ledet.

Hör av dig via PM med ditt ärendenummer så ser jag till att vi löser det direkt så du och din syster blir nöjd.

MVH/STefan

Hej Prodigys!
Det ska vara på väg en helt ny dator som är lite bättre än den förra som lite plåster-på-såret för att du fått väntat. Misstaget låg på vår sida, den skulle ha bytts på en gång. Hoppas du blir nöjd annars är det bara att höra av dig igen!

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Jag har varit kund hos Dustin sedan det bara hette Dustin och man fick en enorm papperskatalog hem i brevlådan, och ofta valt er för snabba leveranser och bra service trots sällan lägst pris. Men den senaste tiden verkar ni sällan skicka samma dag? Idag lade jag en order på dator för 23k som finns i lager innan 10:00 men varan ser ut att skickas först imorgon, och det var varit lika det senaste året för mig. Det är väl fine egentligen, om det inte vore för att ni slår på stort med nedräkningar och grejer för att få varan skickad samma dag vid order innan 16:00.

Det känns som att jag är flaggad på något sätt i ert system för att få fördröjda leveranser. Genom alla år har jag bara returnerat en vara (pga. felaktig beskrivning av tillverkare) så jag borde vara en lönsam kund.

Visa signatur

Utvecklare med f-skatt. http://www.andreasbergstrom.com

Permalänk
Skrivet av Adestro:

Jag har varit kund hos Dustin sedan det bara hette Dustin och man fick en enorm papperskatalog hem i brevlådan, och ofta valt er för snabba leveranser och bra service trots sällan lägst pris. Men den senaste tiden verkar ni sällan skicka samma dag? Idag lade jag en order på dator för 23k som finns i lager innan 10:00 men varan ser ut att skickas först imorgon, och det var varit lika det senaste året för mig. Det är väl fine egentligen, om det inte vore för att ni slår på stort med nedräkningar och grejer för att få varan skickad samma dag vid order innan 16:00.

Det känns som att jag är flaggad på något sätt i ert system för att få fördröjda leveranser. Genom alla år har jag bara returnerat en vara (pga. felaktig beskrivning av tillverkare) så jag borde vara en lönsam kund.

Hej Adestro, jadu flaggad är du i vilket fall inte

Först vill jag beklaga att du fått försenade leveranser så ska det givetvis inte vara.
Självfallet så kan jag inte sticka under stol med att det inte händer det du beskriver, det finns många variabler som gör att ett paket inte kommer iväg. Ibland är det pga oss själva, ibland pga transportörer eller leverantörer och i slutändan så är det vår kund som blir drabbad.

Däremot så är det väldigt lite som blir fördröjt om man ser det till sin helhet. Vi skickar tusentals paket och pallar varje dag och hade vi misslyckats med det så hade vår kundservice drunknat i ärenden. Så jag kan verkligen inte hålla med om att vi sällan skickar samma dag. Om du drabbats flera gånger så tycker jag att du ska kontakta vår kundservice, dels så ordnar vi så du slipper betala frakt om vi inte håller tiderna och dels kan vi titta så det inte är något "generellt" fel på ditt konto som vi kan rätta till så det inte sker förseningar i onödan.

Beklagar drröjsmålet!

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill nog säga att leveranssäkerheten minskat senaste åren. Beställde några småsaker igår förmiddag, max ett kilo i vikt. Fortfarande inte skickat. Förr så hade en sådan order aldrig missats samma dag. Det är min erfarenhet iaf.

Jag ringer i princip aldrig om förseningar, bara konstaterar inför framtida köp.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej Adestro, jadu flaggad är du i vilket fall inte

Först vill jag beklaga att du fått försenade leveranser så ska det givetvis inte vara.
Självfallet så kan jag inte sticka under stol med att det inte händer det du beskriver, det finns många variabler som gör att ett paket inte kommer iväg. Ibland är det pga oss själva, ibland pga transportörer eller leverantörer och i slutändan så är det vår kund som blir drabbad.

Däremot så är det väldigt lite som blir fördröjt om man ser det till sin helhet. Vi skickar tusentals paket och pallar varje dag och hade vi misslyckats med det så hade vår kundservice drunknat i ärenden. Så jag kan verkligen inte hålla med om att vi sällan skickar samma dag. Om du drabbats flera gånger så tycker jag att du ska kontakta vår kundservice, dels så ordnar vi så du slipper betala frakt om vi inte håller tiderna och dels kan vi titta så det inte är något "generellt" fel på ditt konto som vi kan rätta till så det inte sker förseningar i onödan.

Beklagar drröjsmålet!

MVH/STefan

Jag håller med i kommentarerna om försämrad leverans om beställning sker innan kl 16.00!

Varför skall man behöva kontakta Kundservice om man drabbas flera gånger?
Det låter som att det sker oftare an vad som utlovas!

Gjorde en beställning igår kl 15.30 och den kom inte iväg samma dag, skickades idag och ankommer imorgon... Jag har inga större problem med det men man hoppades ju på leverans idag!

Ni borde ändra texten på er hemsida till:
Beställ innan kl 16.00
så skickas din beställning som regel samma vardag

Permalänk
Skrivet av C0mbat:

Jag håller med i kommentarerna om försämrad leverans om beställning sker innan kl 16.00!

Varför skall man behöva kontakta Kundservice om man drabbas flera gånger?
Det låter som att det sker oftare an vad som utlovas!

Gjorde en beställning igår kl 15.30 och den kom inte iväg samma dag, skickades idag och ankommer imorgon... Jag har inga större problem med det men man hoppades ju på leverans idag!

Ni borde ändra texten på er hemsida till:
Beställ innan kl 16.00
så skickas din beställning som regel samma vardag

Hej C0mbat!

Bra förslag jag vidarbefordrar det.
Anledningen till att det är bra att höra av sig om man är drabbad flera gånger är för att det är ovanligt, särskillt om man inte beställer så ofta. Då kan det vara bra att någon tittar på det och ser om något behöver justeras som påverkar sena leveranser. Procentuellt har vi inte märkt att mer leveranser fördröjs, det som sticker ut är när det är snöoväder eller tex trafikproblem i Stockholmsområdet som gör att transportörernas lastbilar fastnar och inte hinner köra lika många vändor. Däremot så har Dustin växt väldigt mycket på senare år vilket gör att vi levererar mycket mer varor än för några år sedan vilket givetvis skapar fler antal problem men som sagt inget som procentuellt har dragit iväg. Sen jobbar vi givetvis på att minimera problemen dagligen på olika sätt.

Jag tar med mig ditt förslag så får vi se vad det blir av det, tack för det!

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Om man tittar på www.dustin.se så ser det ut på ett annat sätt där vi har med en länk med asterix som man kan läsa mer om själva leveranförfarandet, känns det som en bättre lösning än den vi har på Dustinhome med räkneverket?

Beställ innan kl 16.00
så skickas din beställning samma vardag*

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem

@Dustin Home: Jag köper enbart via Dustin och det jag skrev gäller deras villkor. De har inte klarat av att leverera samma dag upprepade gånger senaste året, och nu senast ordern jag skrev om innan. 100% lagervaror, beställt på förmiddagen, skickades ändå dagen efter. Som sagt inte första gången numera.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro