ASUS GTX 1070 Dual 8GB 7mån garanti

Permalänk
Medlem

ASUS GTX 1070 Dual 8GB 7mån garanti

Säljer nu mitt GTX 1070 då jag uppgraderat.
Kortet är inköpt 2016-11-25 och kom med 2 års garanti, alltså drygt 7mån garantitid kvar. Garantibevis medföljer således givetvis.

Komplett i org. kartong.

Upphämtning i Göteborg föredras men kortet kan såklart skickas om köparen betalar frakten.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Pris: 3500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Förutsatt att kortet fungerar och inte lider av spoltjut, bjuder jag 3000 kr med hämtning ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Hej! Förutsatt att kortet fungerar och inte lider av spoltjut, bjuder jag 3000 kr med hämtning ikväll.

Kortet lider inte av något coil whine och fungerar galant! Har dock 3200 + frakt bjudet via blocket.

Permalänk
Skrivet av Kimball:

Kortet lider inte av något coil whine och fungerar galant! Har dock 3200 + frakt bjudet via blocket.

Du slipper posten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Du slipper posten!

Förvisso, men det är inget problem för min del

Permalänk
Medlem

Bjuder 3200kr+ hämtar ikväll

Jag kan också erbjuda en GTX970 från MSI plus pengar emellan om det är av intresse

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk

3250+frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 3501 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det hela blev så jävla dumt. Hade lovat bort kortet, fick inget svar, han återkom sedan efter att Joakim hade skrivit och då hade jag i princip lovat det till Joakim också. Så jag fick sälja det för 3400:- till snubben som var först via blocket. Så blir det ibland.