Defekt ReadyNAS NV+ v2, Halebop 20GB surfpaket

Permalänk
Medlem

Defekt ReadyNAS NV+ v2, Halebop 20GB surfpaket

Defekt Netgear ReadyNAS NV+ v2 (RND4000-200EUS)
Köptes av en medlem här på marknaden i hopp om att det endast var strömadaptern som behövde bytas men så var ej fallet och att reparera denna ligger bortom mina kunskaper. Felet är troligtvis en kortslutning på moderkortet då ett område på det blir varmt när strömkabeln sätts i och när man trycker på startknappen händer ingenting, inga lampor lyser och inget tecken på liv.

Har kontrollerat att strömadaptern levererar korrekt värden och NAS:en är komplett med vaggor och alla originaldelar.

Pris: 100kr/bud?

2st Halebop 20GB surf startpaket kontantkort
Har inte fått användning av dessa och kommer nog inte få det i framtiden heller. Dessa måste aktiveras före 08/2019 och surfen är giltig i 6 månader efter aktivering.

Pris: Bud

Kan mötas upp i Solna, centrala Stockholm eller KTH Valhallavägen beroende på dag och tid. Kan även skicka sakerna mot förskottsbetalning men prioriterar upphämtning. Vänligen använd tråden för bud och frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

20kr + möte KTH valhallavägen för båda kontantkorten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

20kr + möte KTH valhallavägen för båda kontantkorten

För lågt för att jag ska släppa dem, de verkar gå för ca 70kr/st på tradera så jag vill ha runt 50kr/st.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

För lågt för att jag ska släppa dem, de verkar gå för ca 70kr/st på tradera så jag vill ha runt 50kr/st.

Ah, det är för magstarkt för mig med tanke på att cdon skänkte bort dom. Gjort slut på en av mina redan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

Ah, det är för magstarkt för mig med tanke på att cdon skänkte bort dom. Gjort slut på en av mina redan..

Förstår det ifall man kände till dealen, får testa tradera ifall jag inte får dem sålda här.

Permalänk
Medlem

Jag kan ta nas’n för 80kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av baldakin:

Jag kan ta nas’n för 80kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Bud noterat, den är din ifall ingen annan budar högre innan fredag kväll. Är du intresserad av hela NASen eller bara vissa delar? Frakten verkar landa runt 120kr om du ska hela + strömadapter men lär bli billigare om det är främst enskilda delar du är intresserad av.

Permalänk
Medlem

Klarar mig utan strömadapter men resten vill jag ha.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av baldakin:

Klarar mig utan strömadapter men resten vill jag ha.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Permalänk
Medlem

Hej

Kan du skicka i morgon om jag swishar?

/nico

Skickades från m.sweclockers.com