Permalänk

Datordelar

Hej,

Har precis beställt lite datordelar och då blir det att göra sig av med det gamla och tänkte kika om det finns intresse här samtidigt som man kan få lite stålar att finansiera det nya köpet.

Det jag har är följande:
Gigabyte GeForce GTX 770 4GB OC Windforce
Intel i5 2500k 3,3Ghz
4GBx2 RAM Corsair Vengance 1333Mhz
Asus P8P67Pro Moderkort

Allt fungerar prima och finns i Stockholm, Åkersberga! Kom med bud, så svarar jag så fort som möjligt!

Ifall någon skulle vara intresserad av ett komplett paket med HDD, chassi och PSU så är det väl något jag skulle kunna ordna för en liten slant, samt kostnaderna för sakerna jag skulle behöva skaffa.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@LordRunar
Hur mycket har 770 minne?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av EccoHbg:

@LordRunar
Hur mycket har 770 minne?

Skickades från m.sweclockers.com

4GB!

Permalänk
Medlem

Är det en vanlig HDD eller SSD?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av EccoHbg:

Är det en vanlig HDD eller SSD?

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske var otydlig i annonsen, men har inte någon hårddisk, chassi eller PSU till salu. MEN jag skulle kunna ordna det (köpa), så kan jag sätta ihop en dator åt dig med de delar jag har (grafikkort, moderkort, CPU och RAM). Du kan om du vill handplocka de delarna så köper jag in det eller så fixar jag det själv och letar efter prisvärda delar. Men kommer ju behöva ta betalt i förväg, då så att jag inte sitter på en dator jag själv inte kommer kommer använda.

Förstår om det inte är optimalt för alla, men tänker ändå att det är ett alternativ ifall det blir mer intressant som ett komplett paket!

Permalänk
Medlem

Jadå, det är lugnt! Vi kör på paketet istället
Vi kan väl börja med 600 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av EccoHbg:

Jadå, det är lugnt! Vi kör på paketet istället
Kan börja med 600kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Alright! Noterat!
Kommer låta annonsen fortsätta ett tag, då jag precis lagt upp den som du kan förstå. Men om det skulle vara lugnt de närmsta dagarna så är det ditt. Skulle helst vilja få några hundralappar till, men uppskattar alla bud!

Sen om du måste ha det inom något datum eller så är det bara att säga till, så får jag ta en snabb tänkare, så kanske det kan genomföras iaf. Men vill helst se om det blir någon utveckling först!

Permalänk
Medlem

2x4 eller 4x2 i ram?

Permalänk
Skrivet av Poberg:

2x4 eller 4x2 i ram?

Bra fråga! 4GBx2

Permalänk
Medlem

Bjuder 250:- för 770

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordRunar:

Bra fråga! 4GBx2

Smyghöjer till 650kr och kan hämta 😁

Permalänk
Medlem

700kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

800kr + frakt bjudet

Permalänk
Medlem

1000 kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

200 för moderkortet

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr + frakt

Permalänk
Medlem

1200kr + frakt

Permalänk
Medlem

1300

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av EccoHbg:

Noterat! Nu har det ju vart lungt i några timmar och tänker att om det fortsätter så är det ditt imorgon!
Men jag kom även på information som kan vara bra att veta! Det medföljer ingen fläkt till CPUn så kan ju dra av 50kr ifrån det nuvarande budet om det låter ok?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordRunar:

Noterat! Nu har det ju vart lungt i några timmar och tänker att om det fortsätter så är det ditt imorgon!
Men jag kom även på information som kan vara bra att veta! Det medföljer ingen fläkt till CPUn så kan ju dra av 50kr ifrån det nuvarande budet om det låter ok?

Okej 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av EccoHbg:

Okej 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Skickat PM till dig nu!