Permalänk
Medlem

Jag å en polare satt hemma hos mej å chattade lite på passagens chat för mååååånga år sedan.
Vi utgav oss för att vara en stenhård metal-gud som kallade sej "Rokker-X".
Sen stack polarn hem å jag fortsatte själv. Fastnade lite för namnet "rokker", blev typ en vecka senare kallad för "en riktig rocker" av nån annan kompis å poff så kom jag ihåg "Rokker-X" å jag hade mitt nick.. "RokkeR"

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

Hmm...Berättelsen om mitt nick börjar för mkt länge sedan, när jag började med online spelet Utopia, när jag skulle skapa min provins, behövde jag ju ett namn, och Viktor känns ju lite småskabbigt, så jag plockade fram mina Magic The Gathering kort, där det finns bla "Baron Sengir", vilket då blev nicket Sengir, vilket efter att ha börjat spela cs (USCH ) blev ett SeNgiR, vilket urartade till ZeNgiR efter ett tags spelande, men när jag efter ett kort tag kom på vilket dåligt spel cs var, så började jag med andra spel, och ZeNgiR lät alldeles för 14is, så fick det kort och gott bli ZengiR (Observera olika stora bokstäver )

Det var den mysiga historien om mitt nick

Visa signatur

Datorn: AMD64 3800+ | GeForce 7800GTO | 1536MB PC3200 | 1320gb hdd |
Bilen | Last FM
Sådetså.

Permalänk
Avstängd

Bleet, kommer från ett gammalt japanskt RPG, en get som säger bleeeeeeet.
Är för övrigt japanska för "Högt läte, utstöta höga ljud" ungefär

Permalänk
Medlem

Jag försökte skriva Robin så fort jag kunde, de blev så att jag tryckte på alla tangenter samtidit så blev det Rinbin :D. låter rätt tufft ändå tycker jag, sen sökte jag på rinbin på icq. då hittade jag 2 ST! men skitsamma.

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk
Medlem

alandia kommer naturligtvis från Å L A N D

Visa signatur

Autodidakt PC-pulare

Permalänk
Medlem

Heter Marcus och när jag skaffade ett hotmailkonto för länge sen var Marquzz det närmaste jag kunde komma som var ledigt! Har hängt med sedan dess

Permalänk
Medlem

ZeniuZ ploppade upp i skallen när jag skulle göra ett mailkonto i skolan.
Kallas för ZenaN av diverse polare....

Visa signatur

ZeniuZ

Permalänk
Medlem

Klas -> Klabbe

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Hela nicket är Father Dagon och har haft sedan man codade på 64an. Namnet kommer från H.P Lovecrafts böcker om Cthulhu.

Permalänk
Medlem

Mitt nick började på ett lan, då jag var trött på mitt gamla töntiga nick snart två år sen.
Det började med att någon pratade om fläskkotletter och slutade med att jag "döpte" mig själv till fläskbog
Sen över åren har det blivit flaskis (utan ä)

Permalänk

eeeh ja mitt är...

Visa signatur

System1: Nf7-s 2.0 ¤ Barton 2500+ ¤ 2*256 T/W PC3200 ¤ 9700 pro ¤ 220 gb ¤ Chieftec Scorpio ¤ 3dmark01 18162
System2: A7v333 ¤ XP2200+ ¤ 2*256 PC2700 ¤ 8500le ¤ 80 gb ¤ Kitty Midi Tower
System3: P4 2,6 Gz ¤ 512 Mb ¤ 120 Gb HD ¤ 9800 pro ¤ Dell

Permalänk
Vila i frid

Jag va jävligt sjuk en gång, och i helt jävla kritvit i ansiktet.
Så, då blev det så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse1900
eeeh ja mitt är...

Vafan, skulle du inte fixa en ny användare här på swec?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis

Nä du jag är nöjd som det är

Visa signatur

System1: Nf7-s 2.0 ¤ Barton 2500+ ¤ 2*256 T/W PC3200 ¤ 9700 pro ¤ 220 gb ¤ Chieftec Scorpio ¤ 3dmark01 18162

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis

§10 Användare
Varje person får maximalt registrera en användare. Vill du byta namn på din användare kontaktar du en administratör. Det är inte under några omständigheter tillåtet att registrera om sig om man blivit avstängd.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Har jag sagt något fel solstice?

Jag sa "ny användare"
Då menar jag nytt namn! Jag är väl medveten om forumets regler!
Så lägg ner det där onödiga flamandet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
§10 Användare
Varje person får maximalt registrera en användare. Vill du byta namn på din användare kontaktar du en administratör. Det är inte under några omständigheter tillåtet att registrera om sig om man blivit avstängd.

Var fick du luft ifrån?
Börjar bli trött på alla som anmärker på allt hela tiden.
Står klart o tydligt i reglerna att man bara får ha en användare!

Visa signatur

Permalänk

Min favoritmixer, Grape Tonic.

Visa signatur

-" 'You have pierced the heart of Oden' it said. Turn around, or go forward, and be eaten by your fate." Donald Blake, The Incredible Hulk Returns

Permalänk
Medlem

Mitt e lite mysko.

Kallades först Crilla (jag heter Christoffer). Och sen så tyckte mina kompisar att det var så tråkigt. Då försökte dom kalla mig Rulle eftersom det var så roligt tyckte dom (notera att jag är inte fet och därför syftade dom inte på att jag skulle rulla fram). Men det funkade ju bara inte, så då blev det en blandning av det, dvs: Crull. Jag har inte krulligt hår, många som tror det också.

Permalänk
Medlem

Fick mitt från den tv-reklamen, men han den misslyckade wanna be jamesbond killen, Ni vet, Give up you Smuck!

Permalänk
Medlem

nordisk mytologi ... valkyrjor.
Odens stridsjungfrur. Det är dom som väljer vilka som skall stupa i strid eller inte... och därmed blir tagna till Valhall.

valkyrjor --> valkyria

Permalänk
Medlem

En kompis kallar mig Murgot Skaramanga :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Min systerson hade i unga dagar svårt att uttala mitt namn.... Niklas blev Nisslass.

Permalänk
Medlem

jag heter joakim ung, så jag brukar bli kallad "ungen" men ajg har även fått många öknamn tack vare mitt efternamn, några ex. "ungjävel" "pungen" "ungpung"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dp
du heter inte madmax

Han är ju avstängd....;)

Visa signatur

Epox EP-8K9A9+ KT400A | AMD XP2500+ Barton | Arctic Cooling Cooper TC | TwinMOS Original DDR 2x256Mb 400mhz Cas2.5 | Sapphire ATI Radeon 9800Pro 128 mb | Seagate Barracuda 120gb | Creative Audigy 2 | Creative MegaWorks 550 5.1 THX | Samsung 957P 19" | Miditower Chieftec Silent 300W ATX

Permalänk
Medlem

Heter s1grid efersom Audi S1 är en fin bil och för att en sån ska stå på "griden" eller vad man ska kalla det i rallysammanhang.. Så de som trodde jag hade ett tant-namn trodde fel.
I vanliga livet och i andra internetsammanhang har jag fått nicket Westlife.

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem

Ja mitt namn kommer från en öl som tillverkas av Carlsberg.
Hof...
Sen la jag bara till Cyber framför eftersom man är på nätet.
Så jag är alltså en Cyberöl

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Försök att utala Håkan på engelska så förstår ni nog varför:)

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gannon
En felstavning av den onde Ganon från Zelda.
Min avatar föreställer honom från tv-serien.

Hmm, felstavning och felstavning. Det japanska namnet är ju Gannondorf, och tar man bort dorf så.

Visa signatur

It is one thing to describe an interview with a gorgon or a griffin, a creature who does not exist.
It is another thing to discover that the rhinoceros does exist, and then take pleasure in the fact that he looks as if he didn't.
- G.K. Chesterton

Permalänk
Medlem

en klasspolare (tjej) tyckte dt såg ut som att jag skrev "malte" när jag skrev matte (mattias) på skolpapper osv