Permalänk
Medlem

Nu någon dag efter att jag registerat mig slog mig tanken, att det kanske är lite divigt att ha Einstein som nick.

Visa signatur

"If the facts don't fit the theory, change the facts" - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Mitt nick är mitt andranamn och så är Arne Hegerfors en gigant iofs.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qaztaz
Ett gammalt lösenord. Ta en titt längst till höger på tangentbordet. Dålig fantasi^2. Gillar det inte ritkigt, funderar lite på att klippa det till Qaz, men tror vet inte om det blir av.

Våga ta steget, Qaz både låter och ser bättre ut än Qaztaz tycker jag

Visa signatur

"Kärlek är sådant som växer på träd och ibland trillar ner."
nicklas.gummesson.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 225MMX
hum.. Mitt "225MMX" är från pappas super snabba dator... eller den va supersnabb för många år sen.

men annars så kallar man sig för "Dr_Merlin" el Idefix...
Dr_Merlin är inte trollkarlen Merlin, utan RollsRoyce V12:a Merlin som sitter i P51B-H Mustangerna.

Och Idefix vet jag inte varför. hehe

Idefix är väl Obelix hund i Asterix

Visa signatur

Workstation: XP2800+ 1GB RAM 120GB HD
Server: XP2000+ 512MB RAM 80GB HD
Bärbat: HP nc6220

Permalänk
Glömsk

Det matchade min personlighet.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

akius=mitt efternamn, är man narcisistisk(spellning?=), folk kallar mig akius dagligen så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akius
akius=mitt efternamn, är man narcisistisk(spellning?=), folk kallar mig akius dagligen så...

Kimpy

Eson är slang för Eriksson, så svårt var det.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

HEMLIGT!!!

Permalänk
Inaktiv

Kenny_lex.
Kenny är min favorit i South Park och Lex latin för lag.
Det är lagen som säger att Kenny alltid skall dö.
Det är även en förkortning på Kenny Lexander som är mitt Alias

Permalänk
Medlem

Fick mitt från en väldigt gullig novell av *host* erotisk *host* natur. Jag är nog ensam om det

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem

Mitt namn är Per. Per blev till Pelle bland vänner och föräldrar. Som blev till snuttepelle. Som i slutet av 1900-talet blev till bara snutte. Passar mig påstår folk.

Permalänk

Polarna på en LAN kom på min nick.

Det är så att jag är exremt känslig för lök i maten och tyvärr så fes jag mycket under LAN och efter ett tag tröttna jag på stanken så jag gick runt å fes i stället...

Fick nicken SilentBut(t)Deadly... men det var en person som sa silent assassin av misstag.. så där kommer min nick ifrån

Konstigt nog så kom spelet Hitman 2 : Silent Assassin ett år senare... har absolut inget med spelet å göra.

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

Betyder absolut ingenting. Hade tre krav när jag tog det:

1. Inte betyda något.
2. Gå att uttala.
3. Inte finnas någon dåre som redan använder det.

Visa signatur

KDMBBBB!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Mitt namn är Per. Per blev till Pelle bland vänner och föräldrar. Som blev till snuttepelle. Som i slutet av 1900-talet blev till bara snutte. Passar mig påstår folk.

jag heter också Pär :D...

Jag fick mitt namn ifrån att min kusin började kalla mig perco för typ 5-6 år sedan. Bara för jag ser ut lite som en finne sen s¨typ blev det de jag hette på internet. Har hetat andra saker som montefiori och ankbulle men jag tyckte perco var mest originellt, så det fick bli det

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mitt kommer från när jag skulle skaffa en skräpmail att ha på internet som tar den värsta spammen. Jag satt och hade fyllt i all information utom just användarnamnet. Då flög "Delight" upp i huvudet på mig av någon anledning och sedan dess använder jag alltid Delight på internet.

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

kuckel heter jag mest för att det strulade med reggningen på swec. orkade inte komma på nåt annat coolt.
annars heter jag Lostmoose, vilket kommer från att jag har kallats älgen väldigt länge och när jag skulle regga mailen så var moose och elk upptagna så....känner mig ganska lost ibland

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen aning om var mitt kommer ifrån, brukar alltid ploppa upp konstiga saker i huvudet på mig.

Permalänk
Medlem

Delvis från Sacrifice där snubben säger det när han trollar fram en mana shrine å från Protosseran som säger "nagasul"

[/onödig fakta]

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Henrik Mikael Bredenberg
Heter dock HoMBre när jag spelar då gamla klanpolarna inte tyckte HMB lät så bra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av perco
jag heter också Pär :D...

Jag fick mitt namn ifrån att min kusin började kalla mig perco för typ 5-6 år sedan. Bara för jag ser ut lite som en finne sen s¨typ blev det de jag hette på internet. Har hetat andra saker som montefiori och ankbulle men jag tyckte perco var mest originellt, så det fick bli det

Aj då, det kan inte vara roligt att se ut som en varböld...

Det kan klassas som påhopp mot folkgrupp

Men jag som är en "finne" ser lite snett på folk som inte fattar att det finns inte två "n" i finland..... okunskap i högsta grad

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

lirade lite diablo2 för ett antal år sen, joinade en game som hette yokese. sen kom jag på att jag skulle göra en ny character , och då döptes den till yokese. därefter har jag börjat heta så överallt..

yokese is leet..

Visa signatur
Permalänk

Mitt kommer ifrån Delerium (gör GOA-musik) som betyder att man har "bangat" när man drukit alkohol. Jämföres med svenskans "Delirium".
Men av Delerium blev det Delarium

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Avstängd

Stod sprayat på en papperskorg i närheten av en kolerakyrkogård i skogen där jag brukade tälta.

Permalänk
Medlem

Reggade mej på qxl en dag, blev wasq (kolla tbordet), utvecklade det en aning.

Har dock börjat konvertera lite smått till DesignFreak, får se om jag fullföljer,
för jag är ju wasqer.

Permalänk
Medlem

mitt nick bamsefar kommer nog av att jag är så snäll och glad

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Kört lastbil i ca 5år(hade kulmage och var i övrigt pinnsmal) och är ganska blek av mig. Fick ett par leopardmönstrade tanga i ironisk present av en före detta flickvän. Hennes spontana ord när jag stod i dem i hennes rum var just ilstallione. Sen dess har det hängt med.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

terror som jag använder som nick nu kommer från ett LAN, när jag satt och spelade CS. Var från början TerrorOlof, men jag kortade ner det eftersom det kändes trevligare med bara terror. Innan det var det TyrI0n, som jag fortfarande använder ibland. Det kommer ifrån den tiden när jag spelade Warhammer.

Visa signatur

Lillhjärta - 60 warrior @ ravencrest [Twilight]

Permalänk
Medlem

Kom på mitt nick när jag satt o filosoferade en dag , E-dwarf
, För att jag heter Edward o e kort

Permalänk
Medlem

Någon månad innan jag fick tillgång till internet hemma så satt jag och klurade ut det jag har nu.
Jag hade något emot Mac på den tiden så därför heter jag så...

Visa signatur

Maila mig

Permalänk

när jag reggade mig här kallade jag mig för basseking för att jag heter sebastian. För några månader sen började jag kalla mig för liquid. sen insåg jag att många kallar sig detta så jag ville göra det lite mer personligt så nu blir det likwid.
kort och gott: likwid