Permalänk
Medlem

Asus Strix 3070 - Ryzen 3600

Hej,

Lyckats få tag på både en 5800X och ett RX 6800 så har inte längre användning av dessa.

Asus Rog Strix 3070: Köpt från Netonnet. Väldigt sparsamt använt då jag fortfarande väntar på Cyberpunk. Komplett med i låda med alla tillbehör och digitalt kvitto. Det är fortfarande öppet köp kvar så ser om det finns intresse annars lämnar jag tillbaks. Vill ha minst 7790kr som jag gav för det annars åker det tillbaks till Netonnet.

Ryzen 3600: Köpt från Webhallen i September i år. Originalkylaren är oanvänd. Körd undervoltad med en NH-D15. Komplett i låda med digitalt kvitto. Osäker på pris här så bud som gäller.

Föredrar upphämtning i Surte nära Göteborg men kan skickas.

Om det ska skickas är det förskottsbetalning via Swish och PostNords Skicka Lätt som gäller och jag ansvarar inte för eventuella fraktskador. Köparen står för frakt.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, hur jag vill och om rimligt pris ej uppnåtts när budgivningen är slut att ej sälja. Har ett gäng referenser i marknadsreferenstråden. Lägg inga bud om ni inte avser fullfölja köpet!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 900kr för processorn, upphämtning!

Permalänk
Medlem

1000+frakt för CPU

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Medlem

1200+ frakt för cpu.

Permalänk
Medlem

CPU 1300:- hämtar

Visa signatur

AMD 5600X | Gigabyte Aorus Pro (v2) | Asus 970 Strix | G-skill Trident Z 2x8GB @ 3600Mhz | Corsair RM750x | Corsair MP510 480GB | O11 Dynamic (PCMR) | AOC G2460PG | Intel NUC i5 (5th Gen) | Intel NUC i3 (8th Gen) |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xanoi:

CPU 1300:- hämtar

Noterat! Avslutar annonsen på måndag.

Har även bud på utgångspriset på 3070 via PM.

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Processorn är såld. Fick det jag ville ha + upphämtning via PM. Grafikkortet finns kvar.

Permalänk
Medlem

Säljer du endast 3070? Eller kan du tänka dig ett byte + pengar mellan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Säljer du endast 3070? Eller kan du tänka dig ett byte + pengar mellan?

Ser helst att det säljs annars lämnar jag tillbaks det till netonnet. Men blir såklart nyfiken på vad du har att byta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svertel:

Ser helst att det säljs annars lämnar jag tillbaks det till netonnet. Men blir såklart nyfiken på vad du har att byta?

Har nämligen ett gigabyte 3070 eagle oc med öppet köp kvar så du kan ju lämna tillbaka det till inet om du så skulle önska, och så får du en slant från mig då ditt är dyrare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Har nämligen ett gigabyte 3070 eagle oc med öppet köp kvar så du kan ju lämna tillbaka det till inet om du så skulle önska, och så får du en slant från mig då ditt är dyrare!

Tack för erbjudandet! Men har redan ett 6800 på g som ska ersätta mitt 3070 för SAM osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svertel:

Tack för erbjudandet! Men har redan ett 6800 på g som ska ersätta mitt 3070 för SAM osv

Yes okej om det finns kvar efter jag har lämnat in mitt 3070 så är jag intresserad för priset du begär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Yes okej om det finns kvar efter jag har lämnat in mitt 3070 så är jag intresserad för priset du begär!

Så länge annonsen ligger uppe så finns kortet kvar, så det är bara att skriva här eller via pm!