Vilken app är bättre mellan Ta körkort och iKörkort?

Permalänk
Medlem

Vilken app är bättre mellan Ta körkort och iKörkort?

Vet inte vilken app man borde skaffa för att börja plugga lite teori inför teoriprovet till körkortet.

Permalänk
Medlem

Fråga din körskola vad de rekommenderar

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Båda ? Är väl ändå småpengar i sammanhanget!

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Tror det räcker med STRs app ”körkort nu med elevcentralen”. Vad kan man vilja ha mer än Teori och testfrågor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av carax-0:

Tror det räcker med STRs app ”körkort nu med elevcentralen”. Vad kan man vilja ha mer än Teori och testfrågor?

Även fast jag köpte "Ta Körkort" ett tag innan jag faktiskt började med körkortet, så kan jag säga att Elevcentralens app hade räckt för att klara teoriprovet. Använde bara den i slutet. Men om man vill ha mer än bara att klara provet så kan jag rekommendera att antingen läsa i boken, eller i en annan app också. Osäker på om Elevcentralen har hela boken osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Fråga din körskola vad de rekommenderar

Får göra det sen, ska ju ändå på riskettan snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Båda ? Är väl ändå småpengar i sammanhanget!

Ja jag är väldig snål med mig själv så helst så lite så pengar som möjligt haha. Därför jag också funderar över om det är någon mening med att skaffa någon bok. Har läst att man inte behöver en alls men som sagt jag vet inte.

Skrivet av carax-0:

Får kika på den, tackar.

Permalänk
Medlem

Frugan hade båda dom apparna och inget mera. Klarade alla moment på första försöket.

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850