Steam återköp med mer än 2h

Permalänk
Medlem

Steam återköp med mer än 2h

Vill bli av med ett visst nysläppt spel som jag ”spelat” i 4h. Har dock mest spenderat tiden att få det spelbart vilket jag tröttnade på.

Har försökt med det ”vanliga” sättet för återköp 3ggr men det är ju bara automatgenererat. Hur får man tag på en riktigt människa på steam för att förklara läget?

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Du kastar bort din tid. De är stenhårda med de satta gränserna för återköp och du kommer tyvärr inte få tillbaka några pengar.

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av drefk2000:

Du kastar bort din tid. De är stenhårda med de satta gränserna för återköp och du kommer tyvärr inte få tillbaka några pengar.

Jag valde ”Jag har en fråga om köpet” och skrev att det var en buggig röra, fick svar ett par timmar senare att jag får pengarna tillbaka

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinpinStudios:

Jag valde ”Jag har en fråga om köpet” och skrev att det var en buggig röra, fick svar ett par timmar senare att jag får pengarna tillbaka

Tänkte precis svara att om du kontaktar support och förklarar så brukar de visst kunna skicka tillbaka pengar även om det gått mer än 2h. Så länge din story verkar rimlig.

Säg ett spel som har en tutorial som är typ en timme och du har lagt 30 min på att hitta bra inställningar innan det och när spelet väl "kommer igång" så har du bara 30min kvar. Drar man över lite då och upptäcker att spelet suger, inte funkar som det skall osv så hade det ju varit lite konstigt om de var stenhårda och sa "du har gått över med 10 min så synd för dig"

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P