Tyst 115x/AM4 CPU-kylare (luft)

Permalänk
Medlem

Tyst 115x/AM4 CPU-kylare (luft)

Hej!
Är på jakt efter en ny kylare för att ersätta stock-kylaren i mitt 1150-baserade system och tänkte höra om någon sweclockare har något som blivit över, till salu? Finns hårdvara till Am4 är det ett plus!

Letar efter något tyst, gärna relativt lättmonterat. Formfaktor spelar inte jättestor roll, både LP och tower kan vara av intresse. Eventuellt skulle det kunna vara intressant med både en tower och en LP-kylare.
Några olika modeller jag har kikat på är: L12s, U12s, C14s, Pure Rock, Fuma 2 men jag är öppen för andra förslag!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite

Permalänk
Medlem

Jag har en U12S om du är intresserad. Tänker 400 plus frakt (finns i Lund)

Permalänk

Har en D15 för 550 plus frakt
Kan försöka få fram am4 fästen också

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

Har faktiskt en oanvänd fuma 2 för 700kr med ink fästen för alla.

Priset från proshop.

Permalänk

Jag har en praktiskt taget oanvänd wraith prism rgb kylare för 300kr + frakt.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 5900x | MSI Radeon RX 6800 XT | ASRock B550 Phantom Gaming-ITX/ax | G.Skill Ripjaws V Black DDR4 4266MHz 2x16GB | EK-AIO 240 D-RGB | FormD T1 | Corsair SF750 |

| Alienware AW2518HF & LG Ultragear 32GP850 | Logitech G915 TKL - | Logitech G Pro Superlight | Schiit Fulla 2 | Sennheiser HD58x Jubilee & Beyerdynamic DT770 Pro 250 Ohm |

Permalänk
Medlem

Jag har två 240 mm AIO-kylare och några dubbeltornskylare som jag vill byta mot sämre kylare om det skulle vara intressant.

Permalänk
Medlem

Tack för alla erbjudanden. Det uppskattas!

@Trullon Skulle kunna vara intressant. Finns monteringshårdvara/lna-adapter kvar?

@Betty (Kung Pow) Jag uppskattar verkligen erbjudandet. Tror dock tyvärr att den kan bli lite stor!

@ox Lite mer än jag tänkt lägga men jag tackar för erbjudandet

@rattletatmcfacey Behöver främst en 115x-kylare just nu. Tack ändå!

@TMG Jag skulle definitivt kunna vara intresserad av en dubbeltornskylare. Jag har däremot nog inget roligt att byta med (sitter helt stock just nu).

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite

Permalänk
Medlem

Har en noctua l12 med 115x fästen och am4 fäste. Tänkte mig 400kr för de, finns i växjö men kan skickas

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Har en noctua l12 med 115x fästen och am4 fäste. Tänkte mig 400kr för de, finns i växjö men kan skickas

Skulle kunna vara intressant!
Hur mycket skulle frakten gå på tror du? 🙂

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.No1:

Skulle kunna vara intressant!
Hur mycket skulle frakten gå på tror du? 🙂

Jag tror 100kr då den nog väger över ett kilo

Permalänk
Medlem

Beklagar den sena uppdateringen!
Kylare köpt av @Trullon.
Tyvärr blev det lite dyrt för L12an @seraj5 Tror jag får vänta ett tag och se om jag springer in i någon billigare LP-variant.
Tack för alla erbjudanden!

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite