PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

PS5 - MM

Skrivet av JonatanCz:

När jag pratade med kundtjänst idag så sa de något om att alla butiker skulle fått in sina PS5or denna veckan men att inte alla hade fått det.

Okej, det låter rimligt, hoppas att jag får min idag.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Du är kung! Jag hann plocka en!
Bara för medlemmar så att andra vet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emilsaleyba:

Du är kung! Jag hann plocka en!
Bara för medlemmar så att andra vet

Har sutit och laddat om hemsidan hela dagen, det var värt skulle jag säga haha.
Fan va gött att du lyckades få en också!

Permalänk
Skrivet av Anton333:

Har sutit och laddat om hemsidan hela dagen, det var värt skulle jag säga haha.
Fan va gött att du lyckades få en också!

Jag satt och laddade sidan. Både webbhallen och här, men tydligen laddade jag fel sida på webbhallen 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emilsaleyba:

Jag satt och laddade sidan. Både webbhallen och här, men tydligen laddade jag fel sida på webbhallen 😂

Jag gick till Webhallen här där jag bor och bad om tips om hur man skulle göra för att ha störst chans, fick tippet att man ska söka på "Playstation 5 konsol" och ladda om den sidan. Fungerade rätt bra

Permalänk

Digital är slut på webhallen

Permalänk
Medlem

Hann knipa ett. Vet inte vad jag skall med de till. Får sälja de till polaren som missade med typ 2min igen för 4e gången

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inteno:

Hann knipa ett. Vet inte vad jag skall med de till. Får sälja de till polaren som missade med typ 2min igen för 4e gången

Bättre att köpa först och tänka senare, haha.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Inget nytt om beställningen från Amazon mer än att man fått ett presentkort på 200 kr som kompensation.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmr:

Bättre att köpa först och tänka senare, haha.

Haha kan bli så ibland. Men suget har väl funnits efter det så.

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Nån som har fåt sms från Jönköping mm att deras digital ps5 är redo and hämtas?

Permalänk
Medlem

PS5 - MM

Skrivet av Zalamox:

Nån som har fåt sms från Jönköping mm att deras digital ps5 är redo and hämtas?

Det var en på trådet här som hade fått ett sms från mediamarkt och fått hämta upp sin ps5

Permalänk
Medlem

Min på väg nu tydligen sen 18, från webhallen med Postnord. Beställdes i onsdags runt 19.30.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk

Fick sms i morse från Media Markt, har äntligen hämtat PS5 idag exakt 2 veckor sedan min beställning den 14e.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba55:

Fick sms i morse från Media Markt, har äntligen hämtat PS5 idag exakt 2 veckor sedan min beställning den 14e.

Standard eller digital?

Permalänk
Skrivet av Zalamox:

Standard eller digital?

Standard

Permalänk
Medlem

Media Markt

Skrivet av Alibaba55:

Fick sms i morse från Media Markt, har äntligen hämtat PS5 idag exakt 2 veckor sedan min beställning den 14e.

Jag beställde en digital edition för 3 veckor sedan och än idag så har jag inte fått sms eller mail från Media Markt i Eskilstuna.
Vilken MediaMarkt du hämtade din ps5 från?

Permalänk
Skrivet av Comp0za:

Jag beställde en digital edition för 3 veckor sedan och än idag så har jag inte fått sms eller mail från Media Markt i Eskilstuna.
Vilken MediaMarkt du hämtade din ps5 från?

Media Markt Länna, i Stockholm

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd rensad*

Ingen försäljning eller tiggeri i tråden! Vill man sälja så finns marknaden!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Hedersmedlem

*OT raderat*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har erfarenhet om att MediaMarkt kundsupporten uppgivit när PS5 blir levererade till MM varuhusen?

Permalänk
Medlem

Någon från amazon beställningen 19/8 som fått nån uppdatering från postnord ännu? Jag har inte hört nåt mer. Ska vänta tills onsdag minst innan amazon säger nåt nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennish4:

Någon från amazon beställningen 19/8 som fått nån uppdatering från postnord ännu? Jag har inte hört nåt mer. Ska vänta tills onsdag minst innan amazon säger nåt nytt.

Nej, inget nytt. De skickade ut ett mejl i förra veckan om att den skulle levereras inom 1-4 dagar.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Hämtade upp PS5 digital edition nu hos Webhallen. Beställde i fredags. Stod att det skulle vara framme på torsdag så jag ser detta som en absolut vinst

Permalänk
Medlem

Hoppas på en drop under veckan, känns typiskt att så fort man vill ha ett ps5 har man missat allt. Sen idag vare stendött när man väl hållt koll

Permalänk
Medlem

Fick den PS5 som jag beställde den 25/8 kl 16:15 från Webhallen idag.

Har kört två timmar Ghost of Tsushima och en timme Returnal. Har inte hört konsollen överhuvudtaget och är positivt överraskad.

Är van med en high-end PC i samma rum som låter en himla massa trots simplare spel. Fasen va skönt det var att inte ha oljud!

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Skrivet av Anton333:

Hämtade upp PS5 digital edition nu hos Webhallen. Beställde i fredags. Stod att det skulle vara framme på torsdag så jag ser detta som en absolut vinst

Härligt ju! Jag uppdaterar Webbhallens hemsida en gång i halvtimmen, men är alltid utsålt. Hur gjorde du? Hur visste du när du skulle söka? Är så otroligt trött på att jaga en konsol som skulle varit fullt lanserad för flera månader sedan.

Permalänk
Medlem

Drar up en lista på Butiker som får in Ps5 så ni kan hålla utkik ska få med alla butiker som finns
amazon se
kjell och company
cdon
ginza
discshop
inet
elgiganten
Netonnet
power
webbhallen
retrospelbutiken
spelbutiken
komplett
cyberphoto

kan säkert ha glömt någon

Permalänk
Skrivet av Cash774:

Drar up en lista på Butiker som får in Ps5 så ni kan hålla utkik ska få med alla butiker som finns
amazon se
kjell och company
cdon
ginza
discshop
inet
elgiganten
Netonnet
power
webbhallen
retrospelbutiken
spelbutiken
komplett
cyberphoto

kan säkert ha glömt någon

Stort tack för hjälpen! Ska hålla ett öga på samtliga!