Säljer vattenkylningskomponenter

Permalänk

Säljer vattenkylningskomponenter

Hej,

Jag har över lite anslutningar, det är följande komponenter:

15 st: Bykski OD: 16, ID: 12 för hardline tubes.

5 st EK-Quantum Torque, !OBS! Det ska ingå 6 stycken, men en av det är sönder, den inre o-ring är sönder, så jag säljer inte den!

16 st: 90 female to female fitting. Fyra stycken kommer i obruten förpackning. !OBS! Mina har inte Byskiks drake på, så dem är helt svarta!

10 st: 90 grader roterbara.

6 st: Roterbara extenders

Alla anslutningar är i använt skick utan några få stycken, en av EK quantum torque är helt oanvänd. För fittings är det bud som gäller!

Säljer även detta:

1 st: EK FLT-120 Bruten förpackning men har endast provmonterat, för att jag trodde att min cpu+pump block läckte. Men aldrig använd, så har aldrig fyllt med vatten eller liknande!
1 st: Angel bracket för FLT120

Tänker mig ett paketpris på 1500 kr exklusive frakt för reservoir paketet.

Jag tänker mig bud på allt om det inte framgår något annat i annonsen, om ni har frågor eller liknande, skriv som en kommentar så att alla kan se! Jag behåller rätten att neka era bud och hantering av era paket är inget jag kan ta ansvar om....

Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar inlednigsvis 1000kr + frakt så får vi se.

Permalänk
Skrivet av Undesired_hero:

Budar inlednigsvis 1000kr + frakt så får vi se.

Oj, var lite otydlig. 1500kr exklusive frakt gäller endast reservoir och det bud som gäller för anslutningar.

Ändrat i annonsen!

Alex

Permalänk
Skrivet av Undesired_hero:

Budar inlednigsvis 1000kr + frakt så får vi se.

Men ditt bud är noterat!

Alex

Permalänk
Medlem

Ahh okej men då var det ett missförstånd. Jag är mest intresserad av reservoarpaketet.

Permalänk
Skrivet av Undesired_hero:

Ahh okej men då var det ett missförstånd. Jag är mest intresserad av reservoarpaketet.

Ah, men då är jag med dig.

Ledande bud på reservoar har du!

Alex

Permalänk
Medlem

Intresserad av roterbar extenders, allihopa. 150kr?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Hej,

6st roterbara anslutningar är sålda, samma gäller för reservoar.

Det som är kvar är följande:
15 st: Bykski OD: 16, ID: 12 för hardline tubes.

5 st EK-Quantum Torque, !OBS! Det ska ingå 6 stycken, men en av det är sönder, den inre o-ring är sönder, så jag säljer inte den!

16 st: 90 female to female fitting. Fyra stycken kommer i obruten förpackning. !OBS! Mina har inte Byskiks drake på, så dem är helt svarta!

10 st: 90 grader roterbara.

Alla anslutningar är i använt skick utan några få stycken, en av EK quantum torque är helt oanvänd. Pris: 1500 kr exklusive frakt för allt eller bud på fittings som du behöver. (1500 kr är nästan 50% av nypriset).

Permalänk
Medlem

Intresserad av de roterbara 90 graders anslutningarna. 300 kr inkl frakt för alla 10.

edit: menar att jag betalar frakten också givetvis

Permalänk

Annonsen är avslutad