Permalänk
Medlem

Trådlösa Gaming-möss!

Tja! Jag har gameat i många många år men aldrig med en trådlös mus, jag var skeptisk förut men jag har hört att trådlösa möss nuförtiden är väldigt bra!
Jag spelar allt möjligt men en hel del FPS, responstiden tycker jag är viktig.
Jag har "normalstora" händer, spelar varje dag & det kan bli många timmar!

Har ni några tips?

Permalänk
Medlem

Testa med det billigaste trådlösa spelmusen, tror den är billigast iaf då den ofta finns för 300spänn på nätet. Logitech g305.

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem
Skrivet av superali:

Tja! Jag har gameat i många många år men aldrig med en trådlös mus, jag var skeptisk förut men jag har hört att trådlösa möss nuförtiden är väldigt bra!
Jag spelar allt möjligt men en hel del FPS, responstiden tycker jag är viktig.
Jag har "normalstora" händer, spelar varje dag & det kan bli många timmar!

Har ni några tips?

Jag kör med Logitech X Pro Superlight, bästa musen jag har haft, alla kategorier, rekommenderas starkt.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Jag kör med Logitech X Pro Superlight, bästa musen jag har haft, alla kategorier, rekommenderas starkt.

Kan bara hålla med, så nöjd så jag har både en svart och en vit.

Permalänk
Medlem

Jag var också rätt skeptisk tills för 4 år sedan då jag köpte en Logitech G900.
Kan rekommendera den varmt. Själv gillar jag möjligheten att kunna välja mellan 5 olika dpi-inställningar direkt på musen. Samt att det finns två olika lägen på scrollhjulet.
Logitech G903 är i princip samma fast bättre.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en g603 då den låg lagom i pris, köpte på någon nedsättning för typ 360 spänn eller något. Skitnöjd! Toppen att kunna swticha mellan bluetooth och dongeln med : )

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Razer viper ultimate är skönaste musen jag spelat med och tidigare använt Logitech G Pro, är dock smaksak.

Permalänk
Medlem

Sitter på en Logitech g305, otroligt nöjd. Den går för 299 på Webhallen (och säkert några fler, Komplett hade den för samma pris tydligen).

Permalänk
Medlem

G502 finns billigt nu, grymt nöjd med den.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Dessutom på kampanj hos elgiganten samt webhallen. 990kr

TS: Jag satt i samma båt som dig. Köpte en Superlight och är skitnöjd!

Permalänk
Medlem

Jag är otroligt nöjd med min G305 som jag haft i snart två år. Den är ganska liten och jag har relativt stora händer men jag föredrar claw grip så den funkar kanon för mig. Kostar bara 299 just nu.

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB

Permalänk
Medlem

Go rea nu på den bästa musen jag nånsin haft https://www.webhallen.com/se/product/309828-Razer-Viper-Ultim...

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3