Permalänk
Medlem

Blev en Minisforum HM90. Har funderat ett bra tag på en sådan att köra som som homelab och 6% i rabatt blev droppen som fick bägaren att rinna över....

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Köpte en wagner färgspruta, länge haft koll på dessa och nu sjönk priset rejält lågt jämfört med tidigare lägsta. Amazon var redan billigast sen innan, med -27% till vart det en nobrainer.

Vilken av dom köpte du, eller rekomenderas om man ska måla hus?

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Mina nuvarande hörlurar håller på att falla isär, så nu slog jag till. För 821:- och gratis frakt får de anses vara ett klipp.

Permalänk
Inaktiv

Smarta kontakter.

https://www.amazon.se/Intelligent-WiFi-kontakt-SmartThings-10...

Permalänk
Inaktiv

https://www.amazon.se/Magic-Gathering-Innistrad-presentpaket-...

Permalänk
Inaktiv

https://www.amazon.se/Magic-Gathering-Kamigawa-Dynasty-f%C3%B...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jan-banan:

Lite ot kanske men är det verkligen värt att bli medlem i prime om man skiter i deras streaming eller spel för att få rea en gång per år och rabatt på frakt?

Hittar du något som är sänkt mer än 59:- är det ju värt?
Du behöver ju inte ha medlemskap hela året.

Sen är alla köp som levereras av Amazon själva fraktfria, beroende på hur man handlar så kan ju bara det vara värt 59

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange71:

Tack för tipset! Mina nuvarande hörlurar håller på att falla isär, så nu slog jag till. För 821:- och gratis frakt får de anses vara ett klipp.

Nog är det ett klipp, väldigt bra hörlurar, äger själv 2 par. MEN Det ät tydligt att man fifflar med priserna även på Amazon. Köpte själv dessa lurar förra året för 675 kr från Amazon. Men oavsett är 821 kr fortfarande ett bra pris

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Inaktiv

https://www.amazon.se/Kalimba-Tumpiano-Nycklar-Studieinstrukt...

Kalimba 17 strängar, är man inte nybörjare så bör man ha 21.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nytt pris

Was: kr4,961.93 Details
Deal Price: kr4,099.00
You Save: kr862.93 (17%)

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ropa inte Hej förrän du fått hem dem.

Hann också beställa för 135 kr och fick precis mail om att den var skickad

Visa signatur

AMD Ryzen R9 3900X | Gigabyte Aorus Ultra X570 | Corsair 64GB | RTX 3080 Ti

Permalänk
Medlem

Blev en Kindle för 550 kronor. Syrrans äldsta grabb slukar böcker så tror denna skulle kunna vara kalas för honom. Han fyller ju år snart så...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Henkezd:

Hann också beställa för 135 kr och fick precis mail om att den var skickad

Som sagt du har inte fått än.
Har varit med om flera gånger att paket stoppas i Hannover och aldrig går vidare.
Just nu har jag två lådor Läkerol som som stått still i två veckor.
Det är så Amazon gör istället för att meddela att order avbryts för fel pris.
Men hoppas du har tur att det slinker igenom,

Permalänk
Medlem

2020 Apple MacBook Pro with Apple M1 chip (13 inch, 8 GB RAM, 256 GB SSD) - Space Grey https://www.amazon.se/dp/B08N6VX3HN/ref=cm_sw_r_cp_api_i_ZKA7...

Om någon nu vill köpa MBP istället för Air som sålde slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Har varit med om flera gånger att paket stoppas i Hannover och aldrig går vidare.

Amazon usually honors those orders. They can simply eat the cost.

Permalänk
Skrivet av Large:

Blev en Minisforum HM90. Har funderat ett bra tag på en sådan att köra som som homelab och 6% i rabatt blev droppen som fick bägaren att rinna över....<Uppladdad bildlänk>

Försöker hitta den på Amazon.se
Kan du länka?

Visa signatur

HP NX9420 | C2D T5600 | 2GB | 100 GB Hdd | Radeon x1600 256mb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av acrylamid:

Kan du länka?

Kolla på amazon.de istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av acrylamid:

Kan du länka?

Amazon.de

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Amazon har alltid hedrat felpriserade varor än så länge, vet inte varför det skulle ha ändrats idag? Med tanke på det redan är skickat och de är sålda av Amazon och inte någon tredjepartssäljare så är där inga problem... Förstår varför du är skeptisk med tanke på hur komplett osv har agerat men har noll anledning att tro att någonting ska gå snett nu

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Amazon håller inte på med samma fasoner som komplett 😉

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ropa inte Hej förrän du fått hem dem.

Hänt mig flera gånger där de uppenbart rabatterat för mycket. Fick steelseries pudding keycaps för 30:- en gång som genast gick upp till 400.
Ja en svensk återförsäljare skulle aldrig hedra ordern och de nog en av anledningarna till att amazon äter marknadsandelar. Sen är nog inte de som jobbar på amazon så intresserade av att Bezos tjänar extra.

Permalänk

Is this a good deal ? Or makes sense to wait till Black Friday ?

https://www.amazon.se/-/en/gp/product/B09J159SWL

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Amazon har alltid hedrat felpriserade varor än så länge, vet inte varför det skulle ha ändrats idag? Med tanke på det redan är skickat och de är sålda av Amazon och inte någon tredjepartssäljare så är där inga problem... Förstår varför du är skeptisk med tanke på hur komplett osv har agerat men har noll anledning att tro att någonting ska gå snett nu

Det är möjligt att Amazon själva alltid hedrar priset men det finns absolut säljare på Amazon som inte gör det, varför skulle de? Ibland blir det galet, så länge prylen inte lämnat lagret så har man alla rätt att stoppa så att man kan ge rimlig lön till sina anställda även denna månaden eller för den delen inte riskera att konka.

Men ja, har produkten lämnat lagret så lär den dyka upp om inte postgången strular.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Amazon håller inte på med samma fasoner som komplett 😉

För mig har de avbrutit/tagit bort ett flertal ordrar. De flesta av dem med hänvisning till bristande tillgänglighet, några efter krångel med amazons betalningsystem, en order som de påstod att jag hade returnerat innan den ens hade lämnat Amazons eget logistiknätverk och en order av just ingen anledning alls än att den var felprisad. När en order väl är borttagen så är det kört; de i Amazons kundtjänst verkar inte kunna göra någonting alls längre.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Hmm varit sugen länge på en air fryer! Visst borde man spara en del på strömmen jämfört om man kör med ugn? Rostar rätt ofta rotfrukter och grönsaker hemma, borde vara mer energieffektivt med en air frier?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Hmm varit sugen länge på en air fryer! Visst borde man spara en del på strömmen jämfört om man kör med ugn? Rostar rätt ofta rotfrukter och grönsaker hemma, borde vara mer energieffektivt med en air frier?

airfryer is so much faster than a conventional oven. if you like french fries, they are very good. cleaning could be problematic though

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Jag använder min airfryer till nästan allt. Helt suverän!