Permalänk
Medlem

Vattenkylning och tgb

Hej!

Bytt ut lite delar och ska bygga om en aning så tänkte kika om det finns något intresse för det jag inte längre behöver. Allting kan skickas men köparen står för frakten och upphämtning prioriteras.
Kan tänka mig att ta in saker i utbyte (enbart på plats) och är då främst intresserad av vita QL120's och FLT120's (D5/DDC).

1. EKWB O11 G1 DDC 4.2 köpt på forumet och gått med mystic fog i min ägo i ca ett halvår. Täckt över den svarta listen med silvrig vinyl som går att plocka bort, pumpen tuffar på stadigt upp till drygt 4500 rpm, inget kvitto ingen kartong.

2. Corsair XR5 360mm lackerad med silvrig motorblockslack (inte noterat någon påverkar på prestanda) och gått med mystic fog i cirka ett år. Kommer spolad och klar, dock utan kartong eller kvitto.

3. A-cool Nexxxos ST30 360 likt ovan radiator lackerad med silvrig motorblockslack och gått med mystic fog i cirka ett år. Kommer spolad och klar utan kartong eller kvitto.

4. Razer huntsman mini vit Använt i cirka ett år, bytt ut alla keycaps som inte är ISO till HyperX pudding white samt smort stabs och lagt i foam för lite bättre ljud. Följer med gör även en custom coiled cable i lila med vitt överdrag från Lavish cables.

Bud mottages på samtliga delar var för sig eller tillsammans med utgångspris 1 kr per vara. Om likvärdigt bud ges av två olika budgivare kommer företräde ges till den med möjlighet att hämta.
Har ni några frågor är ni välkomna att skriva i tråden.

Allt gott!
//Max

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Nytt bud: 1 kr Huntsman mini + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

200kr+frakt Huntsman

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr Huntsman
Permalänk
Medlem

EK-Classic DP Side PC-O11D G1 D-RGB + DDC 4.2 PWM

50+ frakt

Permalänk
Nytt bud: 300 kr Huntsman mini + frakt
Permalänk

EKWB O11 G1
300 + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr och hämtar för allt :)
Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tror även att jag har tre stycken QL med RGB-hubb jag skulle kunna byta med (+pengar), måste dock kolla närmare på fläktarna då jag inte är helt hundra på att det är QL.

Visa signatur

Johan Flodqvist

Permalänk

EKWB O11 G1
500 + frakt, om det ändrar någonting

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr Huntsman mini + frakt
Permalänk
Nytt bud: 400 kr Huntsman mini + frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

1 200 kr och hämtar för allt

Skrivet av JohanFlodqvist:

Tror även att jag har tre stycken QL med RGB-hubb jag skulle kunna byta med (+pengar), måste dock kolla närmare på fläktarna då jag inte är helt hundra på att det är QL.

Ledande just nu, säg gärna till när du kikat på fläktarna

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Ledande just nu, säg gärna till när du kikat på fläktarna

Jag misstog mig tyvärr, det är LL-fläktar och inte QL, närmare bestämt dom här: https://www.webhallen.com/se/product/294708-Corsair-LL120-Dua...

Om du har nå prylar för hard tube som du vill bli av med så är jag eventuellt intresserad, funderat på att testa mig på en första loop med hard tubing men har inte tagit mig för och priserna för att köpa allt nytt hjälper inte direkt att att putta mig över kanten för att våga prova

Visa signatur

Johan Flodqvist

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur